Aditya Birla Fashion and Retail, Galeries Lafayette ile ortaklaşa lüks mağazalar açıyor

PiKe

New member
Aditya Birla Fashion and Retail, Galeries Lafayette ile ortaklaşa lüks mağazalar açıyorMUMBAI: Aditya Birla Moda ve Perakende ile stratejik ortaklığa girmiştir. Galeriler LafayetteHindistan’da lüks mağazalar ve özel bir e-ticaret platformu açmak.
Galeries Lafayette, Paris’teki Boulevard Haussmann’daki amiral gemisi konumuyla tanınır.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Mumbai ve Delhi’deki amiral mağazaları, 200’den fazla lüks ve tasarım markasını tek çatı altında toplayacak ve Mumbai’de 2024 yılına kadar faaliyete geçmesi beklenen 90.000 metrekarelik bir amiral mağazası olacak. şu anda mimarlık firması Virgile & Partners tarafından tasarlanmaktadır. Pike Preston, bu ortaklığın kayıtlı danışmanıdır.
2025 yılında faaliyete geçmesi beklenen 65.000 metrekarelik Delhi mağazası, Hindistan’ın en büyük lüks alışveriş merkezlerinden biri olan DLF Emporio’da yer alacak. Galeries Lafayette, Delhi, alışveriş merkezindeki mevcut teklifleri birden fazla kategoride bir dizi genç, heyecan verici tasarımcı markayla tamamlayacak.
Ashish Dikshit, Genel Müdür, Aditya Birla modası ve Retail, şunları söyledi: “Bu, Hint lüksü için bir reşit olma anı. Hindistan artık hayattaki daha ince şeylere para harcamaya istekli, küresel teşhire sahip genç ve varlıklı bir tüketici nesline ev sahipliği yapıyor. Bu, lüks pazarının canlılığı ve dinamizminde görülebilir. Galeries Lafayette ile yapılan işbirliği, Hindistan’ın küresel bir lüks pazarı ve lüks markalar için gelecekteki bir büyüme motoru olarak öneminin yankılanan bir teyidi. Aditya Birla Fashion and Retail’in, tasarımcı marka portföyümüze dayanan Hindistan manzarasına ilişkin derin ve incelikli anlayışı, Galeries Lafayette’in küresel deneyimiyle birleştiğinde, Hintli tüketiciler ve küresel lüks markalar için birinci sınıf bir destinasyon yaratmamızı sağlayacak.”
Galeries Lafayette ve BHV Marais CEO’su Nicolas Houzé şunları söyledi: “Markamızın güçlü potansiyelden yararlanabileceğine inandığımız Hindistan gibi prestijli ve sofistike bir pazarda uluslararası ayak izimizi genişletmekten gurur duyuyoruz. 2025 yılına kadar yurt dışında ağırlıklı olarak Çin, Asya ve Orta Doğu olmak üzere 20 mağazaya ulaşmak” dedi.