AI, idrara çıkma olayı hakkında SHGM mesajı alır

PiKe

New member
AI, idrara çıkma olayı hakkında SHGM mesajı alırMUMBAI: Hindistan’ın havacılık düzenleyicisi onları “profesyonelliğe aykırı” olarak nitelendirdi ve Perşembe günü, 26 Kasım’da New York’tan Delhi’ye uçuşu gerçekleştiren tüm pilotlar ve kabin ekibi üyeleri de dahil olmak üzere Air India yetkililerine sarhoş bir adamı bir yere işemekle suçlayan gösterişli mesajlar yayınladı. iş sınıfında oturan kadın. Uçak indiğinde mürettebat, hatalı yolcunun, Şankar MishraMumbai’den bir işadamı kaçmak için.
Air India yetkilileri iki hafta içinde yanıt vermek zorunda kalacak Arun Kumar, Genel Müdür, Sivil Havacılık. Havayolunun uçak içi hizmetlerden sorumlu müdürü ve direktörü de duyuruları aldı. 4 Ocak’ta olayı ilk bildiren TOI oldu, ardından SHGM Tata Group’un sahibi olduğu havayolundan bir rapor istedi.

Berbat!  New York-Delhi Air India uçuşunda kadın yolcunun üzerine işeyen adam, SHGM rapor istiyor


Berbat! New York-Delhi Air India uçuşunda kadın yolcunun üzerine işeyen adam, SHGM rapor istiyor


“Havayolunun yanıtına göre, ilk bakışta şu hükümler ortaya çıkıyor: elleçleme asi bir el ilanına uyulmadı. Davranış profesyonelce görünmüyor” dedi.
SHGM’den yapılan açıklamada, Air India’nın 26 Kasım’da sarhoş bir adamın yaşlı bir kadına ait uçağa işemesi olayıyla ilgili yaklaşımının sistem arızasına neden olduğu belirtildi. Sivil Havacılık Bakanlığı Perşembe günü olayı öğrendi ve AI’ya ayrıntılı bir rapor sunmasını emretti.

Air India Plasing Olayı: Kadın Flyer'a Parlayan Adamın Kimliği Mumbaili İşadamı Shekhar Mishra


Air India Plasing Olayı: Kadın Flyer’a Parlayan Adamın Kimliği Mumbaili İşadamı Shekhar Mishra


Perşembe günü SHGM’ye gönderilen raporda Air India, mürettebatın şikayette bulunmadığını çünkü mağdur kadın yolcunun, iki tarafın “meseleyi çözmüş gibi görünmesi” üzerine ilk dava talebini “geri çektiğini” söyledi. Bir kaynak, “İki yolcu arasında başka bir çatışma yaşanmadığı için havayolu şirketi raporunda, mürettebatın kadın yolcunun iddia edilen isteklerine saygı duymaya karar verdiğini ve iniş sırasında şikayette bulunmamaya karar verdiğini söyledi.” Havayolu, bunun bir iç komite AI-102 uçuşundaki olayı araştırmak için.
SHGM etkilenmemiş görünüyordu. Yüzeysel olarak, havayolunun 1937 tarihli Uçak Kurallarında, ‘Asi Yolcuların İdaresi’ ile ilgili Sivil Havacılık Gerekliliklerinde (CAR), Kabin Güvenliği Genelgesinde, AI Operasyonları Kılavuzunda, AI Güvenliği ve Acil Durum Prosedürü Kılavuzunda belirtilen yasal yükümlülükleri takdir etmediğini söyledi. AI Hızlı Referans El Kitabı ve empatiden yoksundu.

Air India uçuşunda bir başka şok edici olay: 'Sarhoş' erkek yolcunun kadın yolcunun battaniyesine 'işediği' iddia edildi


Air India uçuşunda bir başka şok edici olay: ‘Sarhoş’ erkek yolcunun kadın yolcunun battaniyesine ‘işediği’ iddia edildi


Sosyal medyada dolaşan bir yazıya göre kadın, sivil havacılık bakanlığının şikayet portalı Air Sewa’ya faille herhangi bir temas kurmak istemediğini, ancak ekibin onları bir araya getirdiğini söyleyerek ayrıntılı bir şikayette bulundu. Mürettebata onun tutuklanmasını istediğini, ancak af dilemeye devam ettiği için zorlamanın zor olduğunu söyledi. TOI, belgenin kimliğini doğrulayamadı.
Olay 26 Kasım’da gerçekleşmiş olmasına rağmen, Ocak 2022’de Tatas tarafından devralınan havayolu şirketi, TOI raporu teslim edene kadar olayı ayrıntılandıran herhangi bir FIR’yi Delhi Havaalanı Polis Karakoluna bildirmedi. altı haftalık bir ara. Bu, Tatas’a ve havayoluna yazan kadının mürettebatın “çok hassas ve travmatik bir durumla başa çıkmada proaktif olmadığını” iddia etmesine rağmen… Havayolunun bu olay sırasında güvenliğimi sağlamak için hiçbir girişimde bulunmamasına çok üzüldüm. veya konfor”.

28 Aralık’ta havayolu, olay hakkında Delhi Havaalanı Polisine bilgi vererek, yalnızca iki yolcunun isimlerini ve uçuş sırasında “iddia edildiği üzere” bir olayın meydana geldiğini bildirdi.
CAR kapsamında, kaptan, bir olayın meydana geldiği bir uçuşun inişinden sonra bir rapor vermelidir. Havayolu, emekli bir bölge ve yargıç tarafından yönetilen bir iç komite kurar ve asi yolcuyu 30 güne kadar askıya alabilir. AI şu anda gezgin yolcuyu 30 gün süreyle yasakladı.
“İç komite, nihai kararı yazılı motivasyonla 30 gün içinde verecektir. Karar, ilgili havayolu şirketi için bağlayıcıdır. İç komite 30 gün içinde karar veremezse, yolcu uçmak için serbesttir” dedi. İç komite ayrıca, asi yolcunun uçuştan ne kadar süreyle men edileceğini de belirler.