BCAS, Jet Airways’in havacılık güvenliği eğitim tesislerinden akreditasyonunu geri çektiMUMBAI: Kaynaklara göre, havacılık güvenliği kurumu BCAS, Jet Airways’in havacılık güvenliği eğitim tesislerine verilen akreditasyonu, havayolunun operasyonların yeniden başlamasıyla ilgili devam eden belirsizliğin ortasında iptal etti.
Jalan Kalrock konsorsiyumu, iflas işlemleri yoluyla iflas eden havayolu için kazanan teklif sahibi olarak ortaya çıktı.
Jalan Kalrock Konsorsiyumu sözcüsü Salı günü akreditasyonun gönüllü olarak teslim edildiğini iddia etti.
Kaynaklar, 18 Kasım’da Sivil Havacılık Güvenliği Bürosu’nun (BCAS) havayoluna akreditasyonunun iptal edildiğini bildirdiğini söyledi.
BCAS, “Yetkili Otorite, Jet Airways’in Gurugram ve Mumbai’deki Havacılık Güvenliği Eğitim Enstitülerine (ASTI) verdiği akreditasyonu iptal etti. Havayolu, denetime hazır olduğunda ASTI’leri için yeniden başvurabilir…” dedi. bir iletişimde.
Mevcut düzenlemelere göre, tüm tarifeli havayollarının güvenlik personeli, uçuş ekibi ve kabin ekibine kendi tesisleri veya diğer yetkili tesisler aracılığıyla havacılık güvenliği eğitimi vermeleri zorunludur. Yalnızca BCAS tarafından tanınan tesislerin eğitim vermesine izin verilir.
Temasa geçildiğinde, Jalan Kalrock Konsorsiyumu sözcüsü, zaman içinde kendisi için uygun gayrimenkul belirlendiğinde ASTI’sini Gurugram’daki yeni bir yere taşımak için BCAS’ın “işbirliği ve onayını” aradığını söyledi.
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün (SHGM) bu yılın Mayıs ayında Jet Airways’in Hava Operatörü Sertifikasını yeniden tasdik etmesinin ardından talep BCAS’a yapıldı.
Sözcü yaptığı açıklamada, “Bu amaçla, Jet 1.0 ASTI’leri gönüllü olarak teslim ettik … ASTI’yi teslim etme kurumsal kararının Jet Airways’in yeniden canlandırılması veya yeniden başlatılmasıyla ilgili olmadığını teyit ediyoruz.”
Jet Airways’in mülkiyetinin konsorsiyuma devredilmesinin ardından güvenlik özelliğinin yeniden etkinleştirileceği ve yeni altyapı için yeni onayların aranacağı belirtildi.
Bir zamanların efsanevi havayolu, Nisan 2019’da faaliyetlerini durdurdu.
18 Kasım’da Jet Airways, operasyonlara devam etme konusundaki belirsizliğin ortasında birkaç personelin maaşlarını keseceğini ve birçok çalışanı ücretsiz izne göndereceğini söyledi.
Aynı gün konsorsiyum, nakit akışlarını yönetmek için “zor” kısa vadeli kararlar alabileceğini söylemişti.
Konsorsiyumun çözüm planı, iflas sürecinin bir parçası olarak Ulusal Şirketler Hukuku Mahkemesi (NCLT) tarafından geçen yıl Haziran ayında onaylandı. Ancak, çeşitli sorunlar nedeniyle havayolu henüz faaliyetlerine devam etmedi.
Jalan Kalrock konsorsiyumu, iflas işlemleri yoluyla iflas eden havayolu için kazanan teklif sahibi olarak ortaya çıktı.
Jalan Kalrock Konsorsiyumu sözcüsü Salı günü akreditasyonun gönüllü olarak teslim edildiğini iddia etti.
Kaynaklar, 18 Kasım’da Sivil Havacılık Güvenliği Bürosu’nun (BCAS) havayoluna akreditasyonunun iptal edildiğini bildirdiğini söyledi.
BCAS, “Yetkili Otorite, Jet Airways’in Gurugram ve Mumbai’deki Havacılık Güvenliği Eğitim Enstitülerine (ASTI) verdiği akreditasyonu iptal etti. Havayolu, denetime hazır olduğunda ASTI’leri için yeniden başvurabilir…” dedi. bir iletişimde.
Mevcut düzenlemelere göre, tüm tarifeli havayollarının güvenlik personeli, uçuş ekibi ve kabin ekibine kendi tesisleri veya diğer yetkili tesisler aracılığıyla havacılık güvenliği eğitimi vermeleri zorunludur. Yalnızca BCAS tarafından tanınan tesislerin eğitim vermesine izin verilir.
Temasa geçildiğinde, Jalan Kalrock Konsorsiyumu sözcüsü, zaman içinde kendisi için uygun gayrimenkul belirlendiğinde ASTI’sini Gurugram’daki yeni bir yere taşımak için BCAS’ın “işbirliği ve onayını” aradığını söyledi.
Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü’nün (SHGM) bu yılın Mayıs ayında Jet Airways’in Hava Operatörü Sertifikasını yeniden tasdik etmesinin ardından talep BCAS’a yapıldı.
Sözcü yaptığı açıklamada, “Bu amaçla, Jet 1.0 ASTI’leri gönüllü olarak teslim ettik … ASTI’yi teslim etme kurumsal kararının Jet Airways’in yeniden canlandırılması veya yeniden başlatılmasıyla ilgili olmadığını teyit ediyoruz.”
Jet Airways’in mülkiyetinin konsorsiyuma devredilmesinin ardından güvenlik özelliğinin yeniden etkinleştirileceği ve yeni altyapı için yeni onayların aranacağı belirtildi.
Bir zamanların efsanevi havayolu, Nisan 2019’da faaliyetlerini durdurdu.
18 Kasım’da Jet Airways, operasyonlara devam etme konusundaki belirsizliğin ortasında birkaç personelin maaşlarını keseceğini ve birçok çalışanı ücretsiz izne göndereceğini söyledi.
Aynı gün konsorsiyum, nakit akışlarını yönetmek için “zor” kısa vadeli kararlar alabileceğini söylemişti.
Konsorsiyumun çözüm planı, iflas sürecinin bir parçası olarak Ulusal Şirketler Hukuku Mahkemesi (NCLT) tarafından geçen yıl Haziran ayında onaylandı. Ancak, çeşitli sorunlar nedeniyle havayolu henüz faaliyetlerine devam etmedi.