Bloke Bypass Olomouc: Binanın bölümlere bölünmesidir

EnguLizyoN

New member
İlk otomobilin ilk sınıf 46 ve 55'teki ilk otomobili süren ilk otomobili, on yıl önce 2022 yılıydı.


Ve yıl sonunda bu yıl 17 yıl boyunca son bölümü bekleyen Batı Bypass'ın son bölümünü açacak olsa da, Doğu Bypass'ın yeni kurulan 2030 yılı tamamlandığı yılı var.


Küçük bir vardiya, Ortalarda, OLMA'nın ikinci derecesi su kaynağının koruma bölgesinin koşullarını değiştirdiği bir kamu kararnamesi yayınlayan Přerov Belediyesi'nin kararıdır. Süt evleri, önemli bir su kaynağına yaklaşarak taşıma binasını önemli ölçüde etkileyecektir.


Gelirdeki Přerov ofisi, Olma olan su kaynak operatörünün olumlu görüşüne gerek olmadığı pasajları yayınladı. Örneğin, peyzaj veya toprak işleri için bir hidrojeologun ifadesi yeterlidir.


Bağlantı


“Koruma bölgesini değiştirme konusundaki yetkinin resmi yönetimi, sadece yasanın ötesinde olan durumu ortadan kaldırır.” Dedi.


Přerov'da, daha önce Olomouc'ta olduğu gibi karar verdiler, ancak bölgesel otoritenin sistemik önyargının itirazı nedeniyle hareket ettiği yerden.


“Kaldırım bile yapmıyoruz”



Ancak, Yol ve Otoyol Müdürlüğü (RMD) ve Olomouc Belediye Binası için sadece küçük bir adımdır. “Genel bir doğanın bir ölçüsünün önerisi hiçbir şeyi çözmez. Gerçek inşaat kapanışını kaldırmamıştır ve toplama, pompalama ve yeraltı suyu ile ilgili ekipmanın inşasına izin vermeye devam etmektedir.


Şehir gelişimi belediye başkan yardımcısı Tomáš Pejpek (Proolomouc ve Pirates), “Kararın bu kısmı geçmişin yanlış kararıyla gideriliyor, ancak maalesef koruma bölgesi koşullarında neredeyse tam inşaat kapanması kaldı.” Dedi.


Haziran ayının ortalarında, şehir, kapanmanın kaldırılması için yargılamalara itiraz etmeye karar verdi. Pejpek, “Durum sadece teğet olmaktan uzak olduğu için, verilen koşullar altında, kısmen inşa edilmiş bölge tam saçmalıkta olan su işleri için binalardan başka bir şey olamaz. Teorik olarak kaldırım bile yapamıyoruz.” RMD de itiraz etti.


Bağlantı


Binanın kapanmasını kırmak köpeğin hazırlığına göre hareket edecekti. Milletvekili, “Bu, bunun proje ve OLMY'nin tutumunu su koruma açısından çözeceği anlamına gelmiyor, ancak en azından yasal engel kaldırılacak.”


Olma su kaynağını korur



Olma, mevcut bir su kaynağı kullanıcısı olarak, onu korumak için birincil yükümlülüğe sahip olduğunu hatırlıyor. Şirket, 1970'lerden kalma bir yeraltı sondaj deliği ve uzmanlığın henüz buna karşılık gelen bir yedek bulamadığını belirtiyor.


Şirket, “Olma, doğu tanjantlarının inşasını engellemeyi amaçlamadığını ve şehrin bu bölgesindeki ulaşım hizmetleri çözümünün aciliyetinin farkında olduğunu garanti etmeyi sağlamak için gerekli olduğunu düşünüyor.” Diyor.


Çıkma nedeniyle Olomouc başka bir seçeneğe dokunuyor. Diyerek şöyle devam etti: “Su kaynakları koruma bölgesinden etkilenmeyen bypass'ın en azından bir kısmı varsa ne olacağını kontrol ediyoruz. Otoyol tasarımcılarının anlaşması mantıklı görünüyor.


Lipsen Caddesi'nin kuzeyinde bir bölgedir. Burada Týneček, Chválkovice, Pavlovičky ve Hodolan'dan, yani bugünün I/46 ve I/55 yollarını Šternberk yönünde geçiren yerleşim alanlarının yaklaşık üçte ikisinden transfer edilecekti.


Parçalara bölünme kabul edilebilir



Bypass'ı iki ayrı binaya dağıtma fikri RMD için kabul edilebilir. “Durum, yeni bölümün trafik durumunda bir iyileşme getirmesi ve başka bir yerde daha da kötüleştirmemesi gerektiğidir.


Şimdi Přerov ve Šternberk arasındaki sürücüler Olomouc'un eteklerinde, burada birkaç hafif kavşak, tramvay izi ve rotadaki ray ile geçiş.


Infoleták, “Ağırlıklı olarak transit taşımacılığın aşırı yoğunluğu önemli gürültü ve emisyon stresi getiriyor. Bu olumsuz durum, doğu tanjantının inşası olmadan bozulmaya devam edecek.”


Bağlantı


Şimdiye kadar, yedi kilometreden uzun bir süredir yaklaşık dört milyar projenin inşasına başladığı zaman, 2028 yılını listeliyor. Ancak, RMD bu verilerin sadece gösterge olduğunu vurgulamaktadır.


Olma bir su kaynağını savunur



OLMA, hem kamu çıkarları, IE ulaşım hizmetleri hem de su koruması dengesi aramanın gerektiğine dikkat çekiyor.


“Bununla birlikte, su kaynağının yasanın ne ölçüde garanti edildiği ölçüde sağlanmadığı bir durumda, şirket, şirketin bölgedeki diğer varlığı ve önemli bir süt ve süt ürünleri ve tüm işverenlerin üstünde piyasadaki konumuyla bu kadar yakından bağlantılı yasa dolu yeraltı suyunu savunmak zorunda hissediyor.


Bunun sorunu, niyetin çevre üzerindeki etkisini (EIA) değerlendirme görüşüne göre, inşaatın veya operasyonunun bir şekilde mevcut su kaynağını etkilemesi durumunda yedek su kaynaklarının sağlanması için bir koşul olmamasıdır.


Bu devlet işletmesi tarafından doğrulanmıştır. “Hidrojeolojik araştırma sırasında, birkaç keşif kuyusu, Olma'nın abone olmasına izin verilen maksimum miktara ulaşmayan bir tarama aldı.


Su kaynağı koruması ile ilgili anlaşmazlıklar henüz çözüme yol açmamıştır. Varyant, yalnızca kısıtlamanın ulaşmadığı bir yerde bir yol oluşturmaktır.