EnguLizyoN
New member
Litovla’daki orijinal otobüs deposu 1960’larda inşa edildi. Gerekli yeniden yapılanma için hazırlıklar 2020 yılında binanın büyük mağazanın karşısındaki Pn Caddesi’ndeki yedek binaya taşınmasıyla başladı.
Yeniden yapılanma bu yılın ağustos ayında başladı. Yeniden yapılanmanın yatırımcısı ve arsa sahibi SAD Ostrava, covid kısıtlamaları sonrasında tedarik zincirinde devam eden sorunları anlattı.
Yeni otobüs terminalinde, orijinal otobüs terminalinde olmayan, yaklaşık on beş kişi kapasiteli bir ekran, tuvaletler ve bir danışma ofisi bulunacak. SAD Ostrava yönetim kurulu üyesi Petr Nemrava, ekranın klimalı olacağını ve Wi-Fi sinyali ile kaplanacağını özetledi.
Binanın geri kalan kısmında ise fikir otobüsü olacak. Gidiş ve giriş için sekiz adet olacak platformlarda, iki adet eksik olan yenileri artacak ve insanların çocuklardan saklanacak hiçbir yeri kalmayacaktı.
Yolcular ayrıca güvenlik ve kameralar da dahil olmak üzere modern bir bilgi sistemine erişebilecek.
Litovla belediye başkanı Viktor Kohout (SNK), orijinal Ndra’nın yirmi birinci yüzyılın standartlarını karşılamadığını açıkladı. İnşaatın maliyeti yaklaşık 40 milyon kron, tesisin Ocak ayından itibaren faaliyete geçmesi bekleniyor.
Mahalle sakinlerinin soruları arasında şu anda bir barın da bulunduğu otogarın yanındaki çirkin görünümlü binaya ne olacak? Şehir bu binanın sahibiyle görüşmelere başladı ve yıl sonuna kadar Litovla’nın sayfalarında durarak hayalin ne olacağına karar verilmesi gerekiyor.
Yeniden yapılanma bu yılın ağustos ayında başladı. Yeniden yapılanmanın yatırımcısı ve arsa sahibi SAD Ostrava, covid kısıtlamaları sonrasında tedarik zincirinde devam eden sorunları anlattı.
Yeni otobüs terminalinde, orijinal otobüs terminalinde olmayan, yaklaşık on beş kişi kapasiteli bir ekran, tuvaletler ve bir danışma ofisi bulunacak. SAD Ostrava yönetim kurulu üyesi Petr Nemrava, ekranın klimalı olacağını ve Wi-Fi sinyali ile kaplanacağını özetledi.
Binanın geri kalan kısmında ise fikir otobüsü olacak. Gidiş ve giriş için sekiz adet olacak platformlarda, iki adet eksik olan yenileri artacak ve insanların çocuklardan saklanacak hiçbir yeri kalmayacaktı.
Yolcular ayrıca güvenlik ve kameralar da dahil olmak üzere modern bir bilgi sistemine erişebilecek.
Litovla belediye başkanı Viktor Kohout (SNK), orijinal Ndra’nın yirmi birinci yüzyılın standartlarını karşılamadığını açıkladı. İnşaatın maliyeti yaklaşık 40 milyon kron, tesisin Ocak ayından itibaren faaliyete geçmesi bekleniyor.
Mahalle sakinlerinin soruları arasında şu anda bir barın da bulunduğu otogarın yanındaki çirkin görünümlü binaya ne olacak? Şehir bu binanın sahibiyle görüşmelere başladı ve yıl sonuna kadar Litovla’nın sayfalarında durarak hayalin ne olacağına karar verilmesi gerekiyor.