Cognizant, EmblemHealth etkisi nedeniyle marjı düşürdü

PiKe

New member
Cognizant, EmblemHealth etkisi nedeniyle marjı düşürdü


BENGALURU: Cognizant, bir sağlık hizmeti müşterisiyle yapılan büyük bir sözleşmeyle ilgili aktifleştirilmiş belirli maliyetlerin değer düşüklüğünün etkisiyle dördüncü çeyrekte işletme marjını düşürdü.
Cognizant sağlık hizmeti müşterisinin adını açıklamazken, TOI müşterinin ABD sağlık sigortası olduğunu öğrendi LogoSağlıküç milyondan fazla kişiye hizmet veren, kar amacı gütmeyen bir sağlık sigortası şirketidir. New York Yüzey.
Cognizant, finansal, insan kaynakları ve tedarik zinciri sistemleri için eski uygulamaları Oracle platformuna taşıyarak ve birleştirerek, sağlık sigortası şirketiyle 2016’dan bu yana teknoloji altyapısını ve iş süreçlerini dönüştürmek ve modernize etmek için uzun süreli bir ortaklığa sahiptir.
Yakın tarihli bir dosyada Cognizant, işletme marjının belirli aktifleştirilmiş maliyetler nedeniyle dördüncü çeyrekte 30 baz puan düşerek %15.3’e düşmesinin beklendiğini söyledi. “Değer düşüklüğü esas olarak şirketin daha düşük hacim beklentisinden kaynaklanıyor.” Bazı kaynaklar, Cognizant’ın EmblemHealth ile olan sözleşmesinin yaklaşık 700 milyon dolar değerinde olduğunu söyledi. Cognizant’a EmblemHealth ile olan ilişkinin etkisi ve ölçeği hakkında gönderilen bir e-posta herhangi bir yanıt almadı. Ancak bir EmblemHealth sözcüsü şunları söyledi: “Cognizant ile ilişkimizin ayrıntıları gizlidir, dolayısıyla daha fazla yorum yapamayız.