EnguLizyoN
New member
Yollar ve Yollar Yazı İşleri Bürosu (SD) Radek Mtl editörü, D1 yolunun Perov ile Kovice arasındaki on kilometrelik bölümünün Mart 2026'da hizmete açılması gerektiğini söyledi.
Perov yakınlarındaki D1'in inşaatı, yedi milyar kronluk maliyetle geçen yılın Ocak ayında başladı.
Perov ile Kovice arasındaki yolun inşaatına ilişkin çevresel etki muafiyeti 2021'de sona erdi. Ulaştırma Bakanlığı inşaat ruhsatını zamanında verdi ve yıkımı yedi gün içinde teslim aldı. Sürdürülebilir ulaşım için halk ve Krajina Dluhonice, Voda z Tetic ve Dti Zem – Klub dernekleri tarafından sunuldu.
Tartışmalar ve tartışmalar
2022 yılı sonunda Ulaştırma Bakanı bina yıkım izinleri kararına çeşitli koşullar ekledi ve bunları onayladı. Böylece inşaat kapatılabilir.
Kısa bir süre sonra Toprağın Çocukları Derneği inşaat ruhsatı verilmesi için başvuruda bulundu. Çevre aktivistlerine göre, örneğin su akışları ve peyzaj pası ile ilgili bir dizi koruyucu önlem içermiyordu.
D1 bölümünün inşaatına 55 yıl önce Esk'te başlandı ve son 17 yıldır Perov yakınlarındaki son bölüm için tartışmalar, tartışmalar ve hazırlıklar yapılıyor.
On kilometrelik D1 bölümü, Prag'dan Brno'ya, Ostrava'ya ve Polonya sınırına kadar uzanan uzun mesafeyi tamamlayan son bölümdür. Çiftlik artık Perova'nın kenarında.
Kovica'ya giden son on kilometrelik yol, ilçe kasabasında uzun süredir devam eden zorlu trafik sorununun üstesinden gelmek zorunda.
Perov yakınlarındaki D1'in inşaatı, yedi milyar kronluk maliyetle geçen yılın Ocak ayında başladı.
Perov ile Kovice arasındaki yolun inşaatına ilişkin çevresel etki muafiyeti 2021'de sona erdi. Ulaştırma Bakanlığı inşaat ruhsatını zamanında verdi ve yıkımı yedi gün içinde teslim aldı. Sürdürülebilir ulaşım için halk ve Krajina Dluhonice, Voda z Tetic ve Dti Zem – Klub dernekleri tarafından sunuldu.
Tartışmalar ve tartışmalar
2022 yılı sonunda Ulaştırma Bakanı bina yıkım izinleri kararına çeşitli koşullar ekledi ve bunları onayladı. Böylece inşaat kapatılabilir.
Kısa bir süre sonra Toprağın Çocukları Derneği inşaat ruhsatı verilmesi için başvuruda bulundu. Çevre aktivistlerine göre, örneğin su akışları ve peyzaj pası ile ilgili bir dizi koruyucu önlem içermiyordu.
D1 bölümünün inşaatına 55 yıl önce Esk'te başlandı ve son 17 yıldır Perov yakınlarındaki son bölüm için tartışmalar, tartışmalar ve hazırlıklar yapılıyor.
On kilometrelik D1 bölümü, Prag'dan Brno'ya, Ostrava'ya ve Polonya sınırına kadar uzanan uzun mesafeyi tamamlayan son bölümdür. Çiftlik artık Perova'nın kenarında.
Kovica'ya giden son on kilometrelik yol, ilçe kasabasında uzun süredir devam eden zorlu trafik sorununun üstesinden gelmek zorunda.