EnguLizyoN
New member
Kout nad Desnou'dan Bl pod Praddem'e kadar deniz seviyesinden bin metre yüksekte, birçok durağı olan yüksek kaliteli bir yol, zikzaklı bir köpek eyeri, bir parkurun takipçileri arasında popülerdir.
Esk'te ilki olan yolun en büyük bölümü, son yıllarda yapılan kapsamlı onarımlardan sonra iyi durumda.
Ufak kusurlar olsa da yolun teknik durumu kötü. Aklınıza orada inşa edecek bir şey gelmiyor, her şey standartlara uygun, parametreler iyi, belki de çok iyi. Olomouc'ta yakın zamanda düzenlenen bir ulaşım konferansında trafik uzmanı Martin Landsfeld, ondan kurtulmak için motosikleti kullanın, ancak ondan kurtulmak için her zaman atı kullanmayın, dedi.
Motosikleti sakinleştirmek mi?
Örneğin, geçen yıl Kouty'nin de aralarında bulunduğu Loun nad Desnou'dan gönüllü itfaiyeciler, beşi motosiklet içeren dokuz kazaya katıldı.
Karayolları ve otoyolların editörleri durumu sakinleştirmek için beşinci yılda yeni bir isim hazırlıyor. Ayrıca yoğun polis gözetimi de sürüyor. Ancak Landsfeld, motosikletçi sayısının o kadar yüksek olduğunu ve onları denetlemenin tamamen mümkün olmadığını belirtti.
Motorun serpantinlerden madenlere taşınmaması nedeniyle köyler de ileri bölgelere yönelmeye çalıştı.
Eyer altındaki topluluklar uyanacak, gece bile dayanılmaz gürültüye hazırlıklı olacak ve bölgenin bunu aşmasını isteyecek. Vali Josef Suchnek (STAN), çok fazla seçeneğimiz yok ancak tek bir seçeneğimiz olduğunu duyurdu.
Hebeny dağlarına ve ormana uçan insanlar da bölge sakinlerine katılmaya başladı.
Son yıllarda tatil evi ve pansiyon sahipleri de bu tür gürültünün olmadığı bir yerde kalma önerisinde bulunuyorlar. Bugün ayrıca köyde veya Vesová studnka'ya veya kara ormana giden turistlerden gelen bilgi merkezinde çok şansımız var. Loun nad Desnou belediye başkanı Petra Harazmov (merhum), dağlarda dinlenmeye gittiklerini ve kimsenin bu konuda bir şey yapmasını istemediklerini söyledi.
Ferrari'li bir polis de yardım etti
Özellikle hafta sonları trafiği diğer meslektaşlarıyla birlikte izleyen Jesenice polisi trafik müfettişiyle yapılan işbirliğini övüyor. Örneğin, iki hafta önce polis, motosiklet ve araba kullanan 400 kişiyi kontrol ettiği yoğun bir halka açık etkinlik düzenledi. Her dört kişiden biri para cezasıyla ayrıldı.
Polis sözcüsü Tereza Nebauerov, lüks ve hızlı araç sahiplerinin de bu dağlık bölgeyi beğendiği için güvenlik önlemi olarak Özel Gözetleme Departmanından meslektaşlarımızı Ferrari ve BMW resmi arabalarıyla gelmeye davet ettiğimizi belirterek, polisin sadece araçları kontrol etmediğini de sözlerine ekledi. Araçların hızı ve teknik durumunun yanı sıra sürüş şekli de motosikletler için sıklıkla sorunlara neden oluyordu.
Aşırı hızlarda en suçlu olan, 90'lı yıllarda saatte 152 kilometre hıza ulaşan Cupra binek otomobilinin sürücüsü oldu.
Polise göre kaza sayısı giderek azaldı ve en trajik olanları bile azaldı. Buna göre geniş bir alan oluşturan ve çarpışma durumunda motosiklet için güvenli olan özel tipte bir korkuluk görünür. Beni direklere çarpmadan önce yerdeki korkulukların altından geçme riski var. Yeni tip çanta tüm yan çantalarda bulunmuyor.
Polisin trafik mühendisliği departmanı açısından onarım sırasında yoldaki kazaların sonuçlarını en aza indirmek için buğdayın alt kısmına korkuluklar eklemek istiyoruz. Kovid sırasında yeniden yapılanma sonrasında Jesenice tarafında da altta korkuluklar var. Bölge yazı işleri bürosunun trafik hizmetleri departmanı baş komiseri Marek Sldeek, kurallara göre giden çok sayıda motosikletin olduğunu söylemeye gerek yok, dedi.
Modern, gerçek bir çanta alamayacaksınız. Yedi yıl sonra atımız eyerin diğer tarafına geçti ve biz de güvenli bir şekilde hareket etmek istiyoruz. Mesela kayma önleyici özelliğimiz olacak. Ama çift korkuluk yoluna mı gideceğiz bilmiyorum, çünkü korkuluk eklenmiyor, sadece değiştiriliyor. Tahminlere göre yenilerinin kurulumu yaklaşık 35 milyon krona mal olacak. Buna ek olarak, Yollar ve Yollar Yazı İşleri Ofisi (SD) bölgesel raporunun editörü Martin Smolka, bunun, oraya arabayla gidenler için selenin çekiciliğini artırabileceğini paylaştı.
Yeni güvenlik özellikleri arasında yola boyanmış işaretleri veya optik-psikolojik frenleri görebiliyordunuz.
SD ile anlaşmaya çalışıyoruz ki onlar da yolu örneğin aşırı trafiğe gelmeyecek şekilde ayarlasınlar. Motosikletler bizim için büyük bir sorun, özellikle hafta sonları, felaket oluyor ve köyde yeterince kaşındıran düzlüklerimiz var. Loun nad Desnou belediye başkanı, “Her adımı atalım ama bunun için bir ekip gerekiyor” dedi.
Esk'te ilki olan yolun en büyük bölümü, son yıllarda yapılan kapsamlı onarımlardan sonra iyi durumda.
Ufak kusurlar olsa da yolun teknik durumu kötü. Aklınıza orada inşa edecek bir şey gelmiyor, her şey standartlara uygun, parametreler iyi, belki de çok iyi. Olomouc'ta yakın zamanda düzenlenen bir ulaşım konferansında trafik uzmanı Martin Landsfeld, ondan kurtulmak için motosikleti kullanın, ancak ondan kurtulmak için her zaman atı kullanmayın, dedi.
Motosikleti sakinleştirmek mi?
Örneğin, geçen yıl Kouty'nin de aralarında bulunduğu Loun nad Desnou'dan gönüllü itfaiyeciler, beşi motosiklet içeren dokuz kazaya katıldı.
Karayolları ve otoyolların editörleri durumu sakinleştirmek için beşinci yılda yeni bir isim hazırlıyor. Ayrıca yoğun polis gözetimi de sürüyor. Ancak Landsfeld, motosikletçi sayısının o kadar yüksek olduğunu ve onları denetlemenin tamamen mümkün olmadığını belirtti.
Motorun serpantinlerden madenlere taşınmaması nedeniyle köyler de ileri bölgelere yönelmeye çalıştı.
Eyer altındaki topluluklar uyanacak, gece bile dayanılmaz gürültüye hazırlıklı olacak ve bölgenin bunu aşmasını isteyecek. Vali Josef Suchnek (STAN), çok fazla seçeneğimiz yok ancak tek bir seçeneğimiz olduğunu duyurdu.
Hebeny dağlarına ve ormana uçan insanlar da bölge sakinlerine katılmaya başladı.
Son yıllarda tatil evi ve pansiyon sahipleri de bu tür gürültünün olmadığı bir yerde kalma önerisinde bulunuyorlar. Bugün ayrıca köyde veya Vesová studnka'ya veya kara ormana giden turistlerden gelen bilgi merkezinde çok şansımız var. Loun nad Desnou belediye başkanı Petra Harazmov (merhum), dağlarda dinlenmeye gittiklerini ve kimsenin bu konuda bir şey yapmasını istemediklerini söyledi.
Ferrari'li bir polis de yardım etti
Özellikle hafta sonları trafiği diğer meslektaşlarıyla birlikte izleyen Jesenice polisi trafik müfettişiyle yapılan işbirliğini övüyor. Örneğin, iki hafta önce polis, motosiklet ve araba kullanan 400 kişiyi kontrol ettiği yoğun bir halka açık etkinlik düzenledi. Her dört kişiden biri para cezasıyla ayrıldı.
Polis sözcüsü Tereza Nebauerov, lüks ve hızlı araç sahiplerinin de bu dağlık bölgeyi beğendiği için güvenlik önlemi olarak Özel Gözetleme Departmanından meslektaşlarımızı Ferrari ve BMW resmi arabalarıyla gelmeye davet ettiğimizi belirterek, polisin sadece araçları kontrol etmediğini de sözlerine ekledi. Araçların hızı ve teknik durumunun yanı sıra sürüş şekli de motosikletler için sıklıkla sorunlara neden oluyordu.
Aşırı hızlarda en suçlu olan, 90'lı yıllarda saatte 152 kilometre hıza ulaşan Cupra binek otomobilinin sürücüsü oldu.
Polise göre kaza sayısı giderek azaldı ve en trajik olanları bile azaldı. Buna göre geniş bir alan oluşturan ve çarpışma durumunda motosiklet için güvenli olan özel tipte bir korkuluk görünür. Beni direklere çarpmadan önce yerdeki korkulukların altından geçme riski var. Yeni tip çanta tüm yan çantalarda bulunmuyor.
Polisin trafik mühendisliği departmanı açısından onarım sırasında yoldaki kazaların sonuçlarını en aza indirmek için buğdayın alt kısmına korkuluklar eklemek istiyoruz. Kovid sırasında yeniden yapılanma sonrasında Jesenice tarafında da altta korkuluklar var. Bölge yazı işleri bürosunun trafik hizmetleri departmanı baş komiseri Marek Sldeek, kurallara göre giden çok sayıda motosikletin olduğunu söylemeye gerek yok, dedi.
Modern, gerçek bir çanta alamayacaksınız. Yedi yıl sonra atımız eyerin diğer tarafına geçti ve biz de güvenli bir şekilde hareket etmek istiyoruz. Mesela kayma önleyici özelliğimiz olacak. Ama çift korkuluk yoluna mı gideceğiz bilmiyorum, çünkü korkuluk eklenmiyor, sadece değiştiriliyor. Tahminlere göre yenilerinin kurulumu yaklaşık 35 milyon krona mal olacak. Buna ek olarak, Yollar ve Yollar Yazı İşleri Ofisi (SD) bölgesel raporunun editörü Martin Smolka, bunun, oraya arabayla gidenler için selenin çekiciliğini artırabileceğini paylaştı.
Yeni güvenlik özellikleri arasında yola boyanmış işaretleri veya optik-psikolojik frenleri görebiliyordunuz.
SD ile anlaşmaya çalışıyoruz ki onlar da yolu örneğin aşırı trafiğe gelmeyecek şekilde ayarlasınlar. Motosikletler bizim için büyük bir sorun, özellikle hafta sonları, felaket oluyor ve köyde yeterince kaşındıran düzlüklerimiz var. Loun nad Desnou belediye başkanı, “Her adımı atalım ama bunun için bir ekip gerekiyor” dedi.