EnguLizyoN
New member
Birleşik Avrupa tren güvenlik sistemi sistemiyle ilgili sorunlar, örneğin Olomouc Bölgesi Entegre Taşımacılık Sistemi (KIDSOK) Koordinatörünün personeli tarafından ele alınmaktadır. Geçen hafta tam anlamıyla kara bir gündü.
Pistin tamamen yeni ulaşım konsepti tamamen çöktü. Pazartesi günü Olomouc konferansında KIDSOK’tan Jozef Gaa, yolculardan ve belediye başkanından büyük mutluluk duyduğumuzu söyledi.
On beş trenin tamamen dolu olduğu ve yirmi tanesinin on ila on dakika geciktiği bir duruma geldi. Son zamanlarda sürüş gününü ihlal eden mesafeler her gün pistte görülmeye başlandı.
güçler felaket ve endişe verici. Gaa, güvenlik sorunlarının, sürücünün herhangi bir şekilde müdahale edemeden trenlerin rayda otomatik frenlerle durmasına neden olduğunu açıkladı.
Güvenlik sistemi pilot modundadır ve bunun nedeni tüm eksikliklerin ayarlanmasıdır. Cumhuriyetteki demiryolu kuruluşlarının temsilcileri arasında ETCS sisteminin güvenilmezliği, ulaştırma alanından sorumlu Vali Yardımcısı Michal Zcha (ODS) sorunları hakkında yorum yaptı.
Vadiyi temizlediğimizde Olomouc’tan Umperka’ya giden rotanın Çek Cumhuriyeti’ndeki en güvenli rotalardan biri olacağını vurguladı.
Şehirdeki arabaları sınırlama çabaları başarısız oldu
Valilik sözcüsü Alena Minxov, yolcuların memnuniyetsizliğinin esas olarak taşıyıcının ve demiryolu altyapısı yöneticisinin mevcut durum hakkında bilgi eksikliği nedeniyle arttığına dikkat çekti.
Yeterli süre olması durumunda trenler Olomouc ile Turnberg arasındaki mesafeyi sekiz dakikada, Olomouc’tan Uniov’a ise on sekiz dakikada kat edebilir. bölgesel başkent ile Umperek arasındaki mesafe yaklaşık elli dakikadır.
Uniovka’nın lansmanı oldukça üzücü bir hikaye. 11 Haziran’dan itibaren yeni işletme konseptinin devreye girmesinden sonraki ilk ayda bireysel vagonlarda da önemli sayıda yolcu çekmeyi başaran tren, büyük sorunlarla karşı karşıya ve şu anda bu kişileri otobüsle seyahat etmekten caydırıyor. Tren, diye uyardı Gaa.
Sorunlar uzun sürüyor. Emniyet piminin arızalanması nedeniyle makinenin treni çalıştıracak zamanı kalmadı. Geçtiğimiz hafta, Çek demiryollarına göre, ETCS arızaları nedeniyle on dakika içinde beş düzineden fazla tren gecikmedi.
Örneğin, şehirde başka yerlerden mümkün olduğunca az araba park etmeye çalışan Olomouc için bu durum hoş değil. Bu nedenle belediye binası, bölge sakinleri için yeni bir park kuralları seti hazırlıyor.
Bir yolcu olarak bireysel ulaşımdan toplu taşımaya geçmeyi tercih ederiz. Olomouc belediye başkanı Miroslav bnek (ANO), zirvelerin genellikle öyle bir şekilde gerildiğini, kısacası sabah veya öğleden sonra saatlerce köpek günü geçireceğimizi, arabayı dolduracak hiçbir yerin olmayacağını söyledi.
Yakında koridorlarda ETCS zorunlu olacak
Ocak ayının sonunda Drnho adu’nun editörü Ji Kol, güvenlik sorununu çözmek için ilgilenen tüm tıbbi şirketlerin katıldığı bir toplantı düzenledi. 2025’ten itibaren koridor hattı için zorunlu olacak ve benzer sorunların genel plan üzerinde büyük etkisi olacak.
Kol, ETCS’nin belirleyici bir modern güvenlik unsuru olduğunu, tek bir Avrupa demiryolu alanı oluşturmak amacıyla Avrupa Birliği tarafından da tanıtılmasının talep edildiğini ve ERTMS’nin Ulusal uygulamasına dahil edilmesini taahhüt ettiğimizi söyledi.
İnsan hatalarını ortadan kaldıracak bir sistemin kurulmasının, bir takım olağanüstü olayların arayışı içinde olan hayvanlar tarafından da önerildiğini sözlerine ekledi.
2040 yılına kadar ETCS kapsamına alınması planlanıyor.
Olomouc ile Uniov arasındaki modernize edilmiş ve elektrikli hat, yaklaşık on bir ay boyunca modern teknik ekipmanların çalıştırılması için pilot görevi görüyor. N’den sonra Massn’dan yaklaşık 1.600 tren geçiyor.
Bu süre zarfında Demiryolu İdaresi (S), trenin yaklaşık yüzde bir ve ikisinde ray ile ETCS yerleşik istasyonu arasında çeşitli sinyal arızaları kaydeder ve bu da yolculuk sürelerinin uzamasına neden olur. Kuruluşun sözcüsü Jan Nevola, gerekli taşıma ve teknolojik görevlerin yerine getirilmesinin gerekli olduğu ortalama olarak beş ila yedi dakika sürdüğünü söyledi.
S sisteminin demiryolu taşıyıcıları ve tedarikçileriyle birlikte bu olayı çok daha kolaylaştırmak için çalıştığını sözlerine ekledi. Ona göre sinyalin güvenilirliği en az yüzde 99’a ulaşıyor; bu oran Olomouc ve Bohuovice arasındaki kesimde en yüksek seviyede.
Yeni çalışma setinde bile sorunlar var
Sinyal kaybı ve yanma prensibi cep telefonu veya tabletinkine çok benzer.
Nevola, sinyal kaybının nedenlerinin iletim istasyonları, radyo blok merkezleri ve vericiler, araçlardaki sorunlu yerel antenler veya bu faktörlerin bir kombinasyonu ile ilgili olabileceğini yazdı.
Esk demiryolları da ekipman üzerinde çalışıyor. Taşıyıcı sözcüsü Vanda Rajnochov, RegioPanter ünitelerinde bir sorun yaşanması durumunda tren üreticisinin durumunun garanti onarımları kapsamında olduğunu paylaştı.
Bölgesel trenin müşterisi olan Olomouc bölgesi ile temas halindeyiz ve durumun gelişmesini valiliğe bildiriyoruz çünkü raydaki arızalar bizi hem bölge hem de bölge açısından tatsız bir duruma sokuyor. yolcular, diye ekledi.
En modern RegioPanter setleri, Temmuz ayında Olomouc bölgesinde bölgesel pistlere çıkan ilk setlerdi.
İlk yeni tip elektrikli RegioPanter seti temmuz ayında bölgede görücüye çıktı, yavaş yavaş bölgeye eklendi, şu anda 7 adet var. Toplamda sayıları gelecek yılın Nisan ayına kadar 27’ye ulaşacak.
KIDSOK’a göre, erzak yetersiz, bu nedenle modern birimlerin klasik setlerle, lokomotiflerle ve eski arabalarla değiştirilmesi gerekiyor, ancak saatte 160 kilometre hıza ulaşabilen modernize edilmiş hattı tam olarak kullanamıyorlar. Ayrıca onarımlar da gereklidir.
640.2 RegioPanter serisinin elektrik ünitelerinde, yeni araçların olağan çocukluk hastalıkları ve kusurları üretimden işletmeye kadar titizlikle incelenmektedir. Herhangi bir kusur varsa, tedarikçinin servisi bunları derhal giderecektir. Tip, yalnızca birkaç hafta önce Drn Adam tarafından onaylandı. Rajnochov, bu sürecin esas olarak tüm yeni araçlar tarafından gerçekleştirildiğini özetledi.
Modern ETCS güvenlik sistemi Prag’da aşağıdaki şekilde gelişecektir (28 Ağustos 2021):
Pistin tamamen yeni ulaşım konsepti tamamen çöktü. Pazartesi günü Olomouc konferansında KIDSOK’tan Jozef Gaa, yolculardan ve belediye başkanından büyük mutluluk duyduğumuzu söyledi.
On beş trenin tamamen dolu olduğu ve yirmi tanesinin on ila on dakika geciktiği bir duruma geldi. Son zamanlarda sürüş gününü ihlal eden mesafeler her gün pistte görülmeye başlandı.
güçler felaket ve endişe verici. Gaa, güvenlik sorunlarının, sürücünün herhangi bir şekilde müdahale edemeden trenlerin rayda otomatik frenlerle durmasına neden olduğunu açıkladı.
Güvenlik sistemi pilot modundadır ve bunun nedeni tüm eksikliklerin ayarlanmasıdır. Cumhuriyetteki demiryolu kuruluşlarının temsilcileri arasında ETCS sisteminin güvenilmezliği, ulaştırma alanından sorumlu Vali Yardımcısı Michal Zcha (ODS) sorunları hakkında yorum yaptı.
Vadiyi temizlediğimizde Olomouc’tan Umperka’ya giden rotanın Çek Cumhuriyeti’ndeki en güvenli rotalardan biri olacağını vurguladı.
Şehirdeki arabaları sınırlama çabaları başarısız oldu
Valilik sözcüsü Alena Minxov, yolcuların memnuniyetsizliğinin esas olarak taşıyıcının ve demiryolu altyapısı yöneticisinin mevcut durum hakkında bilgi eksikliği nedeniyle arttığına dikkat çekti.
Yeterli süre olması durumunda trenler Olomouc ile Turnberg arasındaki mesafeyi sekiz dakikada, Olomouc’tan Uniov’a ise on sekiz dakikada kat edebilir. bölgesel başkent ile Umperek arasındaki mesafe yaklaşık elli dakikadır.
Uniovka’nın lansmanı oldukça üzücü bir hikaye. 11 Haziran’dan itibaren yeni işletme konseptinin devreye girmesinden sonraki ilk ayda bireysel vagonlarda da önemli sayıda yolcu çekmeyi başaran tren, büyük sorunlarla karşı karşıya ve şu anda bu kişileri otobüsle seyahat etmekten caydırıyor. Tren, diye uyardı Gaa.
Sorunlar uzun sürüyor. Emniyet piminin arızalanması nedeniyle makinenin treni çalıştıracak zamanı kalmadı. Geçtiğimiz hafta, Çek demiryollarına göre, ETCS arızaları nedeniyle on dakika içinde beş düzineden fazla tren gecikmedi.
Örneğin, şehirde başka yerlerden mümkün olduğunca az araba park etmeye çalışan Olomouc için bu durum hoş değil. Bu nedenle belediye binası, bölge sakinleri için yeni bir park kuralları seti hazırlıyor.
Bir yolcu olarak bireysel ulaşımdan toplu taşımaya geçmeyi tercih ederiz. Olomouc belediye başkanı Miroslav bnek (ANO), zirvelerin genellikle öyle bir şekilde gerildiğini, kısacası sabah veya öğleden sonra saatlerce köpek günü geçireceğimizi, arabayı dolduracak hiçbir yerin olmayacağını söyledi.
Yakında koridorlarda ETCS zorunlu olacak
Ocak ayının sonunda Drnho adu’nun editörü Ji Kol, güvenlik sorununu çözmek için ilgilenen tüm tıbbi şirketlerin katıldığı bir toplantı düzenledi. 2025’ten itibaren koridor hattı için zorunlu olacak ve benzer sorunların genel plan üzerinde büyük etkisi olacak.
Kol, ETCS’nin belirleyici bir modern güvenlik unsuru olduğunu, tek bir Avrupa demiryolu alanı oluşturmak amacıyla Avrupa Birliği tarafından da tanıtılmasının talep edildiğini ve ERTMS’nin Ulusal uygulamasına dahil edilmesini taahhüt ettiğimizi söyledi.
İnsan hatalarını ortadan kaldıracak bir sistemin kurulmasının, bir takım olağanüstü olayların arayışı içinde olan hayvanlar tarafından da önerildiğini sözlerine ekledi.
2040 yılına kadar ETCS kapsamına alınması planlanıyor.
Olomouc ile Uniov arasındaki modernize edilmiş ve elektrikli hat, yaklaşık on bir ay boyunca modern teknik ekipmanların çalıştırılması için pilot görevi görüyor. N’den sonra Massn’dan yaklaşık 1.600 tren geçiyor.
Bu süre zarfında Demiryolu İdaresi (S), trenin yaklaşık yüzde bir ve ikisinde ray ile ETCS yerleşik istasyonu arasında çeşitli sinyal arızaları kaydeder ve bu da yolculuk sürelerinin uzamasına neden olur. Kuruluşun sözcüsü Jan Nevola, gerekli taşıma ve teknolojik görevlerin yerine getirilmesinin gerekli olduğu ortalama olarak beş ila yedi dakika sürdüğünü söyledi.
S sisteminin demiryolu taşıyıcıları ve tedarikçileriyle birlikte bu olayı çok daha kolaylaştırmak için çalıştığını sözlerine ekledi. Ona göre sinyalin güvenilirliği en az yüzde 99’a ulaşıyor; bu oran Olomouc ve Bohuovice arasındaki kesimde en yüksek seviyede.
Yeni çalışma setinde bile sorunlar var
Sinyal kaybı ve yanma prensibi cep telefonu veya tabletinkine çok benzer.
Nevola, sinyal kaybının nedenlerinin iletim istasyonları, radyo blok merkezleri ve vericiler, araçlardaki sorunlu yerel antenler veya bu faktörlerin bir kombinasyonu ile ilgili olabileceğini yazdı.
Esk demiryolları da ekipman üzerinde çalışıyor. Taşıyıcı sözcüsü Vanda Rajnochov, RegioPanter ünitelerinde bir sorun yaşanması durumunda tren üreticisinin durumunun garanti onarımları kapsamında olduğunu paylaştı.
Bölgesel trenin müşterisi olan Olomouc bölgesi ile temas halindeyiz ve durumun gelişmesini valiliğe bildiriyoruz çünkü raydaki arızalar bizi hem bölge hem de bölge açısından tatsız bir duruma sokuyor. yolcular, diye ekledi.
En modern RegioPanter setleri, Temmuz ayında Olomouc bölgesinde bölgesel pistlere çıkan ilk setlerdi.
İlk yeni tip elektrikli RegioPanter seti temmuz ayında bölgede görücüye çıktı, yavaş yavaş bölgeye eklendi, şu anda 7 adet var. Toplamda sayıları gelecek yılın Nisan ayına kadar 27’ye ulaşacak.
KIDSOK’a göre, erzak yetersiz, bu nedenle modern birimlerin klasik setlerle, lokomotiflerle ve eski arabalarla değiştirilmesi gerekiyor, ancak saatte 160 kilometre hıza ulaşabilen modernize edilmiş hattı tam olarak kullanamıyorlar. Ayrıca onarımlar da gereklidir.
640.2 RegioPanter serisinin elektrik ünitelerinde, yeni araçların olağan çocukluk hastalıkları ve kusurları üretimden işletmeye kadar titizlikle incelenmektedir. Herhangi bir kusur varsa, tedarikçinin servisi bunları derhal giderecektir. Tip, yalnızca birkaç hafta önce Drn Adam tarafından onaylandı. Rajnochov, bu sürecin esas olarak tüm yeni araçlar tarafından gerçekleştirildiğini özetledi.
Modern ETCS güvenlik sistemi Prag’da aşağıdaki şekilde gelişecektir (28 Ağustos 2021):