FMCG, bu yaz güçlü çift haneli satış büyümesi hedefleyen süt ürünleri şirketleri
YENİ DELHİ: hakkında soru sorun buz Ve soğuk içecekler Üst düzey hızlı tüketim malları ve süt ürünleri yöneticilerine göre kola gibi ürünler yazın başlamasıyla birlikte yükseldi ve satışların bu sezon çift haneli büyüme göstermesi muhtemel.
bu yaz sezonu ayrıca daha fazla tüketici hareketliliği ile pandemide bir azalma şeklinde arka rüzgarlar kazanacak. Bu aynı zamanda şirketlerin iki yıllık bir düşüşün ardından cirolarında önemli bir artış bekledikleri ev dışı (OOH) segmentine de fayda sağlıyor.
Şirketler, bu sezon ürünlerine yönelik güçlü bir talep öngörerek yeni ve yenilikçi bir teklifle hazır ve stok oluşturmaya başladılar.
anne sütüsüt, sütlü içecekler ve dondurmanın önde gelen satıcılarından biri, artan sıcaklıklarla şimdiden “talep artışına” tanık olduğunu ve bu eğilimin önümüzdeki günlerde de devam etmesini beklediğini söyledi.
“Aynı doğrultuda, farklı kanallardaki talep artışlarını karşılamak için değer zincirimizi zaten güçlendirdik.
Mother Dairy direktörü Manish Bandlish, “Dondurma gibi, altyapı odaklı bir işletme olan bir kategori için üretimi artırdık, soğuk zincir altyapısını artırdık, araçları yönlendirdik ve raf gücünü sağlamak için tüketici temas noktalarımızda varlık dağıtımına yatırım yaptık” dedi.
Ayrıca Mother Dairy, bu sezon piyasaya sürdüğü yaklaşık 15 yeni çeşit ve tatla tüketicileri cezbetmeye ve tüketicileri daha fazlasını keşfetmeye teşvik etmeye hazırlanıyor.
Bandlish, “Dondurma kategorimizin önümüzdeki sezon yaklaşık yüzde 25 büyümesini bekliyoruz” diye ekledi.
İyi bir sezon beklentisiyle şirketler, tüketicilere yönelik onaylar, marka kampanyaları vb. için pazarlama harcamalarını da artırdı.
içecek üreticisi PepsiCo yaza erken başlamanın “heyecanlı” olduğunu ve 2023’te içecek endüstrisi anlamına gelebileceğini söyledi.
PepsiCo Hindistan Kıdemli Başkan Yardımcısı George Kovoor, şirketin içecek markalarından oluşan portföyünün tüketici talebini karşılayabileceği ve stresi yenmelerine yardımcı olacağı konusunda “iyimser” olduğunu söyledi.
“Yüksek oktanlı yaz kampanyalarımızın çoğu Şubat ayında başlıyor ve tüketicilerle daha fazla bağlantı kurmak ve marka sevgisini sağlamak için kitlesel çekiciliğe sahip ünlüleri öne çıkarıyor.
Kovoor, “Tüketicilere içecek yelpazesinde doğru durumlarda doğru ürünleri sunma çabalarımızı sürdürürken harika bir yazı dört gözle bekliyoruz” dedi.
Aynı şekilde evde yetiştirilen FMCG majör Bur Hindistan daha sıcak ve daha uzun bir yazın, içecek ve glikoz portföyü başta olmak üzere yaz odaklı ürünleri için iyi olacağını söyledi.
Dabur Hindistan COO’su Adarsh Sharma, “Bu ürünler için zaten iyi bir talebe tanık oluyoruz ve hem perakende hem de ticari tarafta aynı ürünler için stok oluşturmaya başladık” diyor.
Nuvama Group İcra Direktörü, Kurumsal Hisse Senedi Abneesh Roy’a göre, bu yıl yaz dondurma, kola gibi yaz kategorileri için olumlu geçecek. meyve suları, bira, soğutma saç yağı. Bu kategorilerde “güçlü çift haneli satış büyümesi” bekliyor.
Roy, “Hem kentsel hem de kırsal pazarlar bu kategoriler için iyi talep görecek, ancak kentsel daha hızlı olacak” diye ekledi.
Ancak geçen sefer yazın da sert geçtiğini, bu nedenle tabanın yumuşak olmadığını da sözlerine ekledi.
YENİ DELHİ: hakkında soru sorun buz Ve soğuk içecekler Üst düzey hızlı tüketim malları ve süt ürünleri yöneticilerine göre kola gibi ürünler yazın başlamasıyla birlikte yükseldi ve satışların bu sezon çift haneli büyüme göstermesi muhtemel.
bu yaz sezonu ayrıca daha fazla tüketici hareketliliği ile pandemide bir azalma şeklinde arka rüzgarlar kazanacak. Bu aynı zamanda şirketlerin iki yıllık bir düşüşün ardından cirolarında önemli bir artış bekledikleri ev dışı (OOH) segmentine de fayda sağlıyor.
Şirketler, bu sezon ürünlerine yönelik güçlü bir talep öngörerek yeni ve yenilikçi bir teklifle hazır ve stok oluşturmaya başladılar.
anne sütüsüt, sütlü içecekler ve dondurmanın önde gelen satıcılarından biri, artan sıcaklıklarla şimdiden “talep artışına” tanık olduğunu ve bu eğilimin önümüzdeki günlerde de devam etmesini beklediğini söyledi.
“Aynı doğrultuda, farklı kanallardaki talep artışlarını karşılamak için değer zincirimizi zaten güçlendirdik.
Mother Dairy direktörü Manish Bandlish, “Dondurma gibi, altyapı odaklı bir işletme olan bir kategori için üretimi artırdık, soğuk zincir altyapısını artırdık, araçları yönlendirdik ve raf gücünü sağlamak için tüketici temas noktalarımızda varlık dağıtımına yatırım yaptık” dedi.
Ayrıca Mother Dairy, bu sezon piyasaya sürdüğü yaklaşık 15 yeni çeşit ve tatla tüketicileri cezbetmeye ve tüketicileri daha fazlasını keşfetmeye teşvik etmeye hazırlanıyor.
Bandlish, “Dondurma kategorimizin önümüzdeki sezon yaklaşık yüzde 25 büyümesini bekliyoruz” diye ekledi.
İyi bir sezon beklentisiyle şirketler, tüketicilere yönelik onaylar, marka kampanyaları vb. için pazarlama harcamalarını da artırdı.
içecek üreticisi PepsiCo yaza erken başlamanın “heyecanlı” olduğunu ve 2023’te içecek endüstrisi anlamına gelebileceğini söyledi.
PepsiCo Hindistan Kıdemli Başkan Yardımcısı George Kovoor, şirketin içecek markalarından oluşan portföyünün tüketici talebini karşılayabileceği ve stresi yenmelerine yardımcı olacağı konusunda “iyimser” olduğunu söyledi.
“Yüksek oktanlı yaz kampanyalarımızın çoğu Şubat ayında başlıyor ve tüketicilerle daha fazla bağlantı kurmak ve marka sevgisini sağlamak için kitlesel çekiciliğe sahip ünlüleri öne çıkarıyor.
Kovoor, “Tüketicilere içecek yelpazesinde doğru durumlarda doğru ürünleri sunma çabalarımızı sürdürürken harika bir yazı dört gözle bekliyoruz” dedi.
Aynı şekilde evde yetiştirilen FMCG majör Bur Hindistan daha sıcak ve daha uzun bir yazın, içecek ve glikoz portföyü başta olmak üzere yaz odaklı ürünleri için iyi olacağını söyledi.
Dabur Hindistan COO’su Adarsh Sharma, “Bu ürünler için zaten iyi bir talebe tanık oluyoruz ve hem perakende hem de ticari tarafta aynı ürünler için stok oluşturmaya başladık” diyor.
Nuvama Group İcra Direktörü, Kurumsal Hisse Senedi Abneesh Roy’a göre, bu yıl yaz dondurma, kola gibi yaz kategorileri için olumlu geçecek. meyve suları, bira, soğutma saç yağı. Bu kategorilerde “güçlü çift haneli satış büyümesi” bekliyor.
Roy, “Hem kentsel hem de kırsal pazarlar bu kategoriler için iyi talep görecek, ancak kentsel daha hızlı olacak” diye ekledi.
Ancak geçen sefer yazın da sert geçtiğini, bu nedenle tabanın yumuşak olmadığını da sözlerine ekledi.