Ghaziabad-Pandit Deen Dayal Upadhyay bölümü, otomatik sinyal sistemli ülkedeki en uzun parkur olacak | Haberler

EnguLizyoN

New member
ŞANS: Hindistan Demiryolları’nın (IR) en işlek güzergâhlarından biri, Ghaziabad-Pandit Deen Dayal Upadhyay Kuzey Merkez Demiryolunun bir parçası (NCR) bölgesi, ülkedeki en uzun otomatik blok sinyalizasyon (ABS) demiryolu hattı olacaktır.
Uygun maliyetli ABS sistemi, IR’nin mevcut yüksek yoğunluklu güzergahlarındaki tren operasyonlarının sayısını artıracaktır.
Demiryoluna göre, Sath Naraini-Rundhi’de ABS sisteminin devreye alınmasıyla birlikte Fayzullapur istasyon alanı Prayagraj NCR bölümü, 762 km uzunluğundaki Ghaziabad-Pandit Deen Dayal Upadhyay bölümü tamamen otomatiktir ve aynı zamanda IR’nin en uzun otomatik blok sinyalizasyon bölümü haline gelmiştir.
31 Aralık 2022 itibariyle ABS, IR üzerinden 3.706 km’de kuruludur.
“Elektronik kilitleme, demiryolu trafiğinde dijital teknolojilerin avantajlarından yararlanmak ve güvenliği artırmak için yaygın olarak kullanılmaktadır. 2022-2023 yıllarında 347 istasyonda elektronik kilit sistemleri teslim edilmiştir. Bugüne kadar 2.888 istasyon, IR’nin %45,5’ini kapsayan elektronik kilitleme ile donatıldı” dedi.