GSK Pharma tüketici ticaret kanalını kapatıyorBombay: Şehirde bulunan GSK Pharma, tüketici ticaret kanalı (CTC) işini kapattı ve maliyetleri düşürmek için yaklaşık 200 kişinin işine son verdi. Kaynakların TOI’ye verdiği bilgiye göre, şehirlere dağılmış olan çalışanlar, ticaret kanallarıyla, yani distribütörler ve kimyagerlerle çalışan orta düzey yöneticilerdi.
Bir GSK Hindistan sözcüsü, gelişmeyi doğrulayarak şunları söyledi: “İşimizin stratejik incelemesinin bir parçası olarak, CTC işletmemizden 150’den fazla meslektaşımız etkilendi. Değerlerimiz doğrultusunda, onları uygun finansal ve işe yerleştirme desteğiyle destekliyoruz.” Kaynaklar, işten çıkarma sayısının daha da fazla olabileceğini söylüyor ancak kesin ayrıntılar belirlenemiyor.
Bir endüstri uzmanı, görevlerinin kimyagerlerden sipariş almak olduğunu, bunun günümüz dünyasında dijital ortamda daha etkin bir şekilde yapılabileceğini açıkladı. Markaların eczanelerde ve mağazalarda var olmasını sağlayacaklardı.
Antibiyotik Augmentin, ağrı ve ateş ilacı Calpol ve cilt merhemleri Betnovate-N ve Betnovate-C gibi güçlü markalarla GSK, Hindistan’da 5.000’den fazla kişiye istihdam sağlıyor.
Geçen yıl, başka bir yeniden yapılandırmada şirket, Vemgal’deki (Karnataka) sıfırdan üretim tesisini yaklaşık 180 Rs karşılığında Haydarabad merkezli Hetero Labs’a sattı. Üstüne üstlük, tesisin kurşun ürünü olan gastroenteroloji ilacı Zinetac, kanserojenlerle kontaminasyon nedeniyle küresel geri çağırmalara dahil oldu. Zinetac’ın 2020’de kapatılmasının ardından tesis, şirket onu maliyetinin bir kısmına satmaya karar verene kadar büyük ölçüde kullanılmamıştı.
Şirket, Hindistan’daki küresel solunum ilaçları ve aşı boru hattını geliştirmek için Vemgal’deki son teknoloji bir tesise 1.000 Rs yatırım yapmayı teklif etmişti. Fabrika, yılda sekiz milyardan fazla tablet ve bir milyar kapsül üreterek bir dizi ilaç üretmeye devam edecekti.
Yakın zamanda, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals MD’den Sridhar Venkatesh, ikinci çeyrek sonuçlarının ardından şunları söyledi: “GSK Hindistan, Genel İlaçlar ve Spesiyalitelerde bir başka güçlü çeyrek daha sunarak pazar payı kazandı. Önümüzdeki çeyreklerde bu ivmeyi artırmayı ve sürdürülebilir kârlı büyüme sağlamak için ana markalarımıza odaklanmaya devam etmeyi umuyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz kendi kendine ödeme segmenti için genel pazar düşmeye devam ederken, aşı işi, düşük aşılama kapsamından etkilendi.
Bir GSK Hindistan sözcüsü, gelişmeyi doğrulayarak şunları söyledi: “İşimizin stratejik incelemesinin bir parçası olarak, CTC işletmemizden 150’den fazla meslektaşımız etkilendi. Değerlerimiz doğrultusunda, onları uygun finansal ve işe yerleştirme desteğiyle destekliyoruz.” Kaynaklar, işten çıkarma sayısının daha da fazla olabileceğini söylüyor ancak kesin ayrıntılar belirlenemiyor.
Bir endüstri uzmanı, görevlerinin kimyagerlerden sipariş almak olduğunu, bunun günümüz dünyasında dijital ortamda daha etkin bir şekilde yapılabileceğini açıkladı. Markaların eczanelerde ve mağazalarda var olmasını sağlayacaklardı.
Antibiyotik Augmentin, ağrı ve ateş ilacı Calpol ve cilt merhemleri Betnovate-N ve Betnovate-C gibi güçlü markalarla GSK, Hindistan’da 5.000’den fazla kişiye istihdam sağlıyor.
Geçen yıl, başka bir yeniden yapılandırmada şirket, Vemgal’deki (Karnataka) sıfırdan üretim tesisini yaklaşık 180 Rs karşılığında Haydarabad merkezli Hetero Labs’a sattı. Üstüne üstlük, tesisin kurşun ürünü olan gastroenteroloji ilacı Zinetac, kanserojenlerle kontaminasyon nedeniyle küresel geri çağırmalara dahil oldu. Zinetac’ın 2020’de kapatılmasının ardından tesis, şirket onu maliyetinin bir kısmına satmaya karar verene kadar büyük ölçüde kullanılmamıştı.
Şirket, Hindistan’daki küresel solunum ilaçları ve aşı boru hattını geliştirmek için Vemgal’deki son teknoloji bir tesise 1.000 Rs yatırım yapmayı teklif etmişti. Fabrika, yılda sekiz milyardan fazla tablet ve bir milyar kapsül üreterek bir dizi ilaç üretmeye devam edecekti.
Yakın zamanda, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals MD’den Sridhar Venkatesh, ikinci çeyrek sonuçlarının ardından şunları söyledi: “GSK Hindistan, Genel İlaçlar ve Spesiyalitelerde bir başka güçlü çeyrek daha sunarak pazar payı kazandı. Önümüzdeki çeyreklerde bu ivmeyi artırmayı ve sürdürülebilir kârlı büyüme sağlamak için ana markalarımıza odaklanmaya devam etmeyi umuyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz kendi kendine ödeme segmenti için genel pazar düşmeye devam ederken, aşı işi, düşük aşılama kapsamından etkilendi.