EnguLizyoN
New member
Devlet Veteriner Enstitüsü müfettişleri, kaza yerine en yakın olan göle yakalanan iki sazan ve çipura test etti ve uzmanlar kontaminasyonu önlemek için bir dizi iyileştirme önlemini yoğunlaştırıyor. “Benzen testleri negatif,” diye yazdı mükemmel.
Balıkçılar, herhangi bir toksik sakatlığı kanıtlamak için çok erken olduğu olumsuz sonuçlar beklediler. Hustopeče Balıkçılar Derneği sayfalarında Stanislav Pernický “Dedi.
Kaza 28 Şubat Cuma günü öğleden sonra meydana geldi, Derasen'den önce Benzen ile tren saatte yaklaşık 50 kilometre hızını aştı. İtfaiyeciler tanklardan 360 ton kumaş yakaladı, geri kalanı yandı veya kaçtı.
Kazanın etrafındaki alan çok kirlidir ve iyileştirmenin en az iki yıl süreceği tahmin edilmektedir. Hustopeče balıkçılar daha önce kazayı bir trajedi olarak tanımladı, toksik madde iki yakın göl tarafından tehdit ediliyor.
Hustopeče balıkçıları başkanı Stanislav Pernický, benzenin yakındaki göle nüfuz etme riskinin son günlerde çok fazla yağmur olduğunu söyledi.
Gölde, Çek Çevre Müfettişliğine göre, yukarıda – -Limit benzen konsantrasyonları kaydedildi. Sözde Larsen duvarları veya fırçalar, gölden suyun yeraltı suyu kirlenmiş benzen ile karıştırılmasını önlemeli daha fazla kontaminasyonu önlemelidir.
Çevre tahmini yaklaşık yüz milyon, 125 milyon taç daha altyapı ve trene ve benzenin treni taşıdığı Deza kimyagerine zarar veriyor, on milyonlara verilen hasarı tahmin ediyor. Kaza mahallinde yeraltı suyu ve kayaların iyileştirilmesi en az iki yıl sürecektir.
Demiryolu sözcüsü Martin Kavka Pazartesi günü bilgilendirilirken, itfaiyeciler son çıkarma çalışmasını ve pistlerin hoşgörüsünü bekliyor. Bu hafta sonraki günlerde demiryolu ızgarasını çıkaracaklar. İyileştirme kapsamı ve yolu artık bilinmemektedir. Diğer toprak çakıl yatağının altında çıkarılacaktır. Nisan ayının başında Çek Çevre Müfettişliği pozisyonunu yayınlayacak.
Balıkçılar, herhangi bir toksik sakatlığı kanıtlamak için çok erken olduğu olumsuz sonuçlar beklediler. Hustopeče Balıkçılar Derneği sayfalarında Stanislav Pernický “Dedi.
Kaza 28 Şubat Cuma günü öğleden sonra meydana geldi, Derasen'den önce Benzen ile tren saatte yaklaşık 50 kilometre hızını aştı. İtfaiyeciler tanklardan 360 ton kumaş yakaladı, geri kalanı yandı veya kaçtı.
Kazanın etrafındaki alan çok kirlidir ve iyileştirmenin en az iki yıl süreceği tahmin edilmektedir. Hustopeče balıkçılar daha önce kazayı bir trajedi olarak tanımladı, toksik madde iki yakın göl tarafından tehdit ediliyor.
Hustopeče balıkçıları başkanı Stanislav Pernický, benzenin yakındaki göle nüfuz etme riskinin son günlerde çok fazla yağmur olduğunu söyledi.
Gölde, Çek Çevre Müfettişliğine göre, yukarıda – -Limit benzen konsantrasyonları kaydedildi. Sözde Larsen duvarları veya fırçalar, gölden suyun yeraltı suyu kirlenmiş benzen ile karıştırılmasını önlemeli daha fazla kontaminasyonu önlemelidir.
Çevre tahmini yaklaşık yüz milyon, 125 milyon taç daha altyapı ve trene ve benzenin treni taşıdığı Deza kimyagerine zarar veriyor, on milyonlara verilen hasarı tahmin ediyor. Kaza mahallinde yeraltı suyu ve kayaların iyileştirilmesi en az iki yıl sürecektir.
Demiryolu sözcüsü Martin Kavka Pazartesi günü bilgilendirilirken, itfaiyeciler son çıkarma çalışmasını ve pistlerin hoşgörüsünü bekliyor. Bu hafta sonraki günlerde demiryolu ızgarasını çıkaracaklar. İyileştirme kapsamı ve yolu artık bilinmemektedir. Diğer toprak çakıl yatağının altında çıkarılacaktır. Nisan ayının başında Çek Çevre Müfettişliği pozisyonunu yayınlayacak.