EnguLizyoN
New member
Tepkisini vurgulamalı ve ona hak vermeliyim. İtfaiye komutanı Ji Osyka, herhangi bir yaralanma olmadan yolcuların hayatını kurtardığını söyledi.
İçerideki deliklerden çıkan büyük miktardaki yakıtla başlayan yangın, kısa sürede kapıya kadar ilerleyerek zehirlenen evi sardı. hayati tehlike arz eden çok tehlikeli bir durum olduğunu da sözlerine ekledi.
Tren kondüktörü Roman Juena, çarpışma sırasında trenin ikinci vagonundaydı.
Büyük bir darbe, güçlü bir darbe. Başımı vurup yere düştüm, o acı anını anlattım. Sonra ayağa kalktım, etrafa baktım ve ilk vagonda yangının yüksekte olduğunu ve içinde insanların olduğunu gördüm, döküldü.
İtfaiyeye göre Ukzkov yanıt verdi. Motorlu yolcu treninin ikinci vagonundan inmeye çalışan vatandaşlar arasında bir otomobil, iki vagonun bağlantı kapılarına doğru ilerledi.
Güvenlik için değiştirilirler. Ama hasar gördüler, çarpışma aralarındaki saca da zarar verdi. Daha sonra ikisinin kilidini açmayı başardım. Juena, kapıyı açamadılar ama ben insanların ilk arabadan ikinciye binip dışarı çıkabileceği bir geçit yaratmayı başardım, diye yazdı.
Kaç kişi olduklarını bile bilmiyorum ama hepsi kapıda toplanmış, orada bekliyorlardı ve birisi çocuğun arabasından onlara yardım edecekti. Vagon siyah dumanla doluydu, hiçbir şey görmenin neredeyse imkansız olduğunu, nefes almanın zor olduğunu ekledi.
f hasi: Kaza trajik bir şekilde sonuçlanabilirdi
Tüm yolcuları güvenli bir yere götürmeyi başardığında diz çöktü ve yoğun ormana doğru onları takip etti.
Ana bilgisayarımızı hiçbir yerde göremedim. Etrafta olup olmadığını görmeye karar verdim. Ama arabada iki adım kadar ilerledim ve hiç nefes alamıyordum. Ben de geri çekildim, diğer vagona bindim ve hızla trenden indim, içerideki setleri anlattım.
Olomouc bölgesi itfaiye teşkilatı editörü Karel Kolk, tren makinistinin yanı sıra çevredeki insanlardan da övgüyle bahsettiğine, onların da hemen yardıma koşarak yolcuların trenden inmesine yardım ettiğine dikkat çekti.
Roman Juena’nın tepkisinin örnek teşkil ettiğini düşünüyorum. Günümüzde devletin bu davranışını takdir etmek ve buna dikkat çekmek gerekiyor. Onun yardımı olmasaydı olayın trajik sonuçlara yol açabileceği sonucuna vardı.
Tren, Salı günü saat 08.21’de Olomouc-Blidle kavşağında bir kamyonla çarpıştı. Yük vagonu ve tren anında yanmaya başladı ve alevler, karşı yönde geçişte duran bir yolcu vagonunu sardı. Gözleri uzaklardan görülebilen Por, sekiz itfaiye ekibi tarafından etkisiz hale getiriliyordu.
Drn müfettişi Martin Drpala’ya göre kazalar sırasında toplam 36 milyon kron zarar gördü. Tren setlerinde 16 milyona, kamyonlarda 10 milyona, demiryolu altyapısı ve tramvay hatlarında ise 10 milyona ulaştı.
İçerideki deliklerden çıkan büyük miktardaki yakıtla başlayan yangın, kısa sürede kapıya kadar ilerleyerek zehirlenen evi sardı. hayati tehlike arz eden çok tehlikeli bir durum olduğunu da sözlerine ekledi.
Tren kondüktörü Roman Juena, çarpışma sırasında trenin ikinci vagonundaydı.
Büyük bir darbe, güçlü bir darbe. Başımı vurup yere düştüm, o acı anını anlattım. Sonra ayağa kalktım, etrafa baktım ve ilk vagonda yangının yüksekte olduğunu ve içinde insanların olduğunu gördüm, döküldü.
İtfaiyeye göre Ukzkov yanıt verdi. Motorlu yolcu treninin ikinci vagonundan inmeye çalışan vatandaşlar arasında bir otomobil, iki vagonun bağlantı kapılarına doğru ilerledi.
Güvenlik için değiştirilirler. Ama hasar gördüler, çarpışma aralarındaki saca da zarar verdi. Daha sonra ikisinin kilidini açmayı başardım. Juena, kapıyı açamadılar ama ben insanların ilk arabadan ikinciye binip dışarı çıkabileceği bir geçit yaratmayı başardım, diye yazdı.
Kaç kişi olduklarını bile bilmiyorum ama hepsi kapıda toplanmış, orada bekliyorlardı ve birisi çocuğun arabasından onlara yardım edecekti. Vagon siyah dumanla doluydu, hiçbir şey görmenin neredeyse imkansız olduğunu, nefes almanın zor olduğunu ekledi.
f hasi: Kaza trajik bir şekilde sonuçlanabilirdi
Tüm yolcuları güvenli bir yere götürmeyi başardığında diz çöktü ve yoğun ormana doğru onları takip etti.
Ana bilgisayarımızı hiçbir yerde göremedim. Etrafta olup olmadığını görmeye karar verdim. Ama arabada iki adım kadar ilerledim ve hiç nefes alamıyordum. Ben de geri çekildim, diğer vagona bindim ve hızla trenden indim, içerideki setleri anlattım.
Olomouc bölgesi itfaiye teşkilatı editörü Karel Kolk, tren makinistinin yanı sıra çevredeki insanlardan da övgüyle bahsettiğine, onların da hemen yardıma koşarak yolcuların trenden inmesine yardım ettiğine dikkat çekti.
Roman Juena’nın tepkisinin örnek teşkil ettiğini düşünüyorum. Günümüzde devletin bu davranışını takdir etmek ve buna dikkat çekmek gerekiyor. Onun yardımı olmasaydı olayın trajik sonuçlara yol açabileceği sonucuna vardı.
Tren, Salı günü saat 08.21’de Olomouc-Blidle kavşağında bir kamyonla çarpıştı. Yük vagonu ve tren anında yanmaya başladı ve alevler, karşı yönde geçişte duran bir yolcu vagonunu sardı. Gözleri uzaklardan görülebilen Por, sekiz itfaiye ekibi tarafından etkisiz hale getiriliyordu.
Drn müfettişi Martin Drpala’ya göre kazalar sırasında toplam 36 milyon kron zarar gördü. Tren setlerinde 16 milyona, kamyonlarda 10 milyona, demiryolu altyapısı ve tramvay hatlarında ise 10 milyona ulaştı.