IPO için Mamaearth ana dosyaları: raporBENGALURU: Kişisel bakım ürünleri ana şirketinin kuruluşu anne dünya, Honasa Tüketici Ltd.piyasa düzenleyicisine sunulan taslak belgelere göre, Perşembe günü halka arz (IPO) için başvuruda bulundu.
Sequoia ve Sofina destekli şirketin halka arzı, 4 milyar rupi (48.30 milyon$) değerinde yeni bir hisse arzından ve 46.8 milyon hisse satış teklifinden oluşacak.
Mamaearth, doğrudan tüketiciye yönelik bir marka olarak ortaklaşa kuruldu. Varun Alağeski bir Hindu Unilever yöneticisi ve eşi Ghazal.
Popüler Bollywood ünlüleri tarafından onaylanan markayla ikili, ürünlerini Amazon ve Walmart’ın Flipkart’ı gibi platformlarda sunarak Hindistan’da e-ticaretin artan benimsenmesinden para kazandı.
Hintli finansal hizmetler şirketi Avendus’un tahminlerine göre, güzellik ve kişisel bakım sektörünün 2020’de 17,8 milyar dolardan 2025’te 27,5 milyar dolara çıkması bekleniyor.
Güzellik ürünleri için çevrimiçi alışveriş yapanların sayısının da aynı dönemde 25 milyondan 135 milyona çıkması bekleniyor.
Reuters, Haziran ayında Mamaearth’ün 2023 için planlanan halka arzı için en az 300 milyon dolar toplamak üzere görüşmelerde bulunduğunu bildirmişti.
Şirket en son Ocak 2022’de ABD merkezli Sequoia ve Belçika merkezli Sofina da dahil olmak üzere yatırımcılardan 52 milyon dolar topladığında 1,2 milyar dolar değerindeydi.
Sofina, Stellaris Venture Partners, Fireside Ventures ve Bollywood oyuncusu Shilpa Shetty’nin de aralarında bulunduğu yatırımcılar, satış teklifiyle Honasa’daki hisselerini satanlar arasında yer alıyor.
Honasa, halka arzdan elde edilen yaklaşık 1,86 milyar rupiyi reklam harcamaları için kullanacağını söyledi.
Mali tablolarına göre girişim, 31 Mart 2022’de sona eren yılda 157,2 milyon rupi konsolide yeniden ifade edilmiş kar bildirdi.
Kotak Mahindra Capital, Citigroup Global Markets India, JM Financial Ltd ve JP Morgan India Private Ltd, arz için ön kayıt yapan lider yöneticilerdir.
Sequoia ve Sofina destekli şirketin halka arzı, 4 milyar rupi (48.30 milyon$) değerinde yeni bir hisse arzından ve 46.8 milyon hisse satış teklifinden oluşacak.
Mamaearth, doğrudan tüketiciye yönelik bir marka olarak ortaklaşa kuruldu. Varun Alağeski bir Hindu Unilever yöneticisi ve eşi Ghazal.
Popüler Bollywood ünlüleri tarafından onaylanan markayla ikili, ürünlerini Amazon ve Walmart’ın Flipkart’ı gibi platformlarda sunarak Hindistan’da e-ticaretin artan benimsenmesinden para kazandı.
Hintli finansal hizmetler şirketi Avendus’un tahminlerine göre, güzellik ve kişisel bakım sektörünün 2020’de 17,8 milyar dolardan 2025’te 27,5 milyar dolara çıkması bekleniyor.
Güzellik ürünleri için çevrimiçi alışveriş yapanların sayısının da aynı dönemde 25 milyondan 135 milyona çıkması bekleniyor.
Reuters, Haziran ayında Mamaearth’ün 2023 için planlanan halka arzı için en az 300 milyon dolar toplamak üzere görüşmelerde bulunduğunu bildirmişti.
Şirket en son Ocak 2022’de ABD merkezli Sequoia ve Belçika merkezli Sofina da dahil olmak üzere yatırımcılardan 52 milyon dolar topladığında 1,2 milyar dolar değerindeydi.
Sofina, Stellaris Venture Partners, Fireside Ventures ve Bollywood oyuncusu Shilpa Shetty’nin de aralarında bulunduğu yatırımcılar, satış teklifiyle Honasa’daki hisselerini satanlar arasında yer alıyor.
Honasa, halka arzdan elde edilen yaklaşık 1,86 milyar rupiyi reklam harcamaları için kullanacağını söyledi.
Mali tablolarına göre girişim, 31 Mart 2022’de sona eren yılda 157,2 milyon rupi konsolide yeniden ifade edilmiş kar bildirdi.
Kotak Mahindra Capital, Citigroup Global Markets India, JM Financial Ltd ve JP Morgan India Private Ltd, arz için ön kayıt yapan lider yöneticilerdir.