EnguLizyoN
New member
Aralık ayı ortasında Prostjovska'da Myslejovice ile Otaslavice arasında hızla giden 20 yaşındaki bir adam, kayarak arabasının devrilmesine neden oldu.
Kasım ayının sonunda Perovska'da yirmi bir yaşındaki bir kız çocuğu Lipenko nad Bevou ile Dolni jez arasında güvenli mesafeyi koruyamayınca önündeki arabaya çarptı.
Son zamanlarda meydana gelen iki kaza, yollarda hız yapma ve güvenli mesafeyi korumama gibi tehlikeli kazalara karşı bir uyarı niteliğinde olabilir.
T, en risk altındaki mağdur grubunun gençler, özellikle de erkekler olduğunu doğruluyor.
Ayrıca istatistikler havri bitkisinin son on yılda sürdürülemez bir şekilde geliştiğini, büyükbaş hayvanların da dahil olduğunu, karada ve dışarıda çok az yaralının olduğunu ve bölgedeki yollarda sürüşün diğer yollara göre nispeten güvenli olduğunu gösteriyor.
Genç bir avcı, hızlı bir arabayı deli gibi kullanıyor ancak hızlı sürmek güvenli olduğu anlamına gelmiyor. Ayrıca tepki verme yeteneğinizin de olması gerekir. BESIP bölge koordinatörü Miroslav Charouz, yollardaki duruma ilişkin yorumunda hız, dikkate bağlıdır, hatalar vardır.
Polis istatistiklerine göre 2013-2023 yılları arasında bölgedeki kaza sayısı yüzde 40 arttı. Zirveler arasında, şaşmaz sürüş tarzı hakimdir, kendini yenilemez ve istikrarlı yüksek hız son yıllarda çok sıra dışıdır.
En çok kaza Perovska ve Olomouc'ta
Şüphesiz ki acımasızlık artıyor. Moravia'nın merkezi ve çevresini arabayla geçenler neler olduğunu görüyor. Sorunlar, Olomoucternberk, PerovOlomouc kavşakları ve Olomouc'tan Prostjov'a, Vykov'a, şerit dönüşsüz yol. İnsanların her zaman acelesi vardır, bu da agresif unsurların olduğu riskli sürüşe yol açar ve bu özellikle genç bir fikirdir. Pibv seni ve kırmızı olana git. Charouz, büyük ölçüde hoşgörüsüzlükle bağlantılı olarak, kuralların bilinmemesinden ve bunun yakında ortaya çıkacağı gerçeğine güvenilmesinden kaynaklandığını özetledi.
Perovska'da D1 otoyolunun iyileştirme çalışmaları tamamlandı. Uzman, herkesin şehre giden yolu bulması veya bypass yoluyla şehrin etrafından dolaşma fırsatı olmaması nedeniyle yoğun trafiğin mevcut olduğunu söyledi.
D55 Olomouc-Kokory yolu beş yılda, Perovo'ya bağlantı kısmı ise 2028'de tamamlanabilir.
Diğer şeylerin yanı sıra, toplam kaza sayısının arkasında trafik yoğunluğu bulunabilir. Köpek yorulmasa da ölü sayısı azalıyor, yaralı sayısı da aynı.
Son on yılda, geçen yıl bölgedeki en büyük ikinci arsa satışı oldu. Kazada 11 otomobil sürücüsü, bir motosiklet sürücüsü, iki bisikletçi ve yaya hayatını kaybetti. Beşinci yılda olduğu gibi haftanın en kritik günü 1.001 trafik kazasının yaşandığı Cuma günü oldu. Bölge polis memuru Libor Hejtman, tam tersine Pazar gününün en kötü gün olduğunu söyledi.
Sonuçlardan birkaçını açıklamak gerekirse, araç filosunun kademeli olarak yeni ve daha güvenli arabalara ve daha iyi yollara, özellikle de en güvenli yol türlerini temsil eden yeni yol bölümlerine doğru değişmesidir.
Genel olarak, ilk başta tamamen iyi olmayan birçok insan vardır çünkü onların daha iyiye doğru değişmesi gerekir. Otoparklarda yeni kurbanlar hazırlamanın ve puan sistemi yardımıyla baskıya başlamanın bizim için daha iyi olacağı onuruna bile sahip değiliz. Bu nedenle, etkileri beş yıl içinde istatistiklerde görülecek olsa bile, bu yıl Ocak ayından itibaren yürürlükte olan değişiklikler çok olumlu. Trafik psikoloğu Matucha, son on yılda bunların dışında hiçbir şey yaşanmadığını, sadece Palacky Üniversitesi'ne bir ziyaret yapıldığını değerlendirdi.
En son yenilik, kimlik kartının yaşına bakılmaksızın ilk kimlik tarihinden itibaren iki yıl süreyle kimlik kartının incelenmesidir. Ayrıca on yedi yaşından itibaren bir akıl hocasının gözetiminde araba kullanma olanağı da vardı.
Bu araçların her ikisi de birçok Avrupa ülkesinde çalışıyor ve burada yeni sürücülerin kaza yapma rüyasına açıkça katkıda bulunuyorlar. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka, değişikliklerle ilgili olarak ülkemizde bile bunları kullanmanın en yüksek zamanının geldiğini söyledi.
Yaşlı aptallar sınırları hesaba katabilir
Kadınların mentor sahibi olma ihtimali mevcut durumu daha da ağırlaştırmama çabası olarak görülebilir.
Etkinin daha geniş çapta hissedilmesi için tüm gençleri etkilemesi gerekiyor. Yedi rakam yalnızca yüzde birimleridir. Gençler, özellikle de erkekler arasında en riskli gruptur. Bunun birkaç faktörün birleşimi olduğunu özetledi: deneyimsizlik, genç yaş ve dürtüsel eğilimleri bastıramamak.
Eski fikre göre mevcut trafik yoğunluğunun yüksek olması gerekir ancak yavaş tepkiler veya fiziksel eksiklikler dikkatli sürüşle telafi edilebilir. Uzmanlara göre yaşlılar kategorisinde en fazla risk altında olan grup 75 yaş üstü gruptur ve eksiklikler daha belirgindir.
Sonuçlara göre yollarda köpek bile tehlikeli.
Umavu'ya veya Vysoina'ya gittiğimde yolda çukurlar olduğu hissine kapılıyorum. Pardubice bölgesinin kendisi. İnsanlar oraya tembel insanlar gibi gidiyorlar. Dolayısıyla bölgede sorun yaşadığımızda bile sorumlu olan ve çok fazla risk almayan insanların olduğuna dair içimde bir his var. Charouz'un karşılaştırdığı gibi, araba sürmenin çok daha acımasız olduğu bölgeleri biliyorum, tipik olarak Jihoesk bölgesi.
Sözleri verilerle de doğrulanıyor. Geçen yıl sadece Karlovy Vary bölgesinde çok sayıda ölümlü kaza yaşandı ama sanırım nüfusun yarısından azı, bölgede nüfusun yarısına kadarı yaralanmış durumda.
Geçen Haziran ayında, aşırı hız yaparken yakalandığı ve ardından arabasının çarptığı Olomouc'a yaptığı gezilerin bir listesini kaza istatistiklerine ekledi (27 Ekim 2023):
Kasım ayının sonunda Perovska'da yirmi bir yaşındaki bir kız çocuğu Lipenko nad Bevou ile Dolni jez arasında güvenli mesafeyi koruyamayınca önündeki arabaya çarptı.
Son zamanlarda meydana gelen iki kaza, yollarda hız yapma ve güvenli mesafeyi korumama gibi tehlikeli kazalara karşı bir uyarı niteliğinde olabilir.
T, en risk altındaki mağdur grubunun gençler, özellikle de erkekler olduğunu doğruluyor.
Ayrıca istatistikler havri bitkisinin son on yılda sürdürülemez bir şekilde geliştiğini, büyükbaş hayvanların da dahil olduğunu, karada ve dışarıda çok az yaralının olduğunu ve bölgedeki yollarda sürüşün diğer yollara göre nispeten güvenli olduğunu gösteriyor.
Genç bir avcı, hızlı bir arabayı deli gibi kullanıyor ancak hızlı sürmek güvenli olduğu anlamına gelmiyor. Ayrıca tepki verme yeteneğinizin de olması gerekir. BESIP bölge koordinatörü Miroslav Charouz, yollardaki duruma ilişkin yorumunda hız, dikkate bağlıdır, hatalar vardır.
Polis istatistiklerine göre 2013-2023 yılları arasında bölgedeki kaza sayısı yüzde 40 arttı. Zirveler arasında, şaşmaz sürüş tarzı hakimdir, kendini yenilemez ve istikrarlı yüksek hız son yıllarda çok sıra dışıdır.
En çok kaza Perovska ve Olomouc'ta
Şüphesiz ki acımasızlık artıyor. Moravia'nın merkezi ve çevresini arabayla geçenler neler olduğunu görüyor. Sorunlar, Olomoucternberk, PerovOlomouc kavşakları ve Olomouc'tan Prostjov'a, Vykov'a, şerit dönüşsüz yol. İnsanların her zaman acelesi vardır, bu da agresif unsurların olduğu riskli sürüşe yol açar ve bu özellikle genç bir fikirdir. Pibv seni ve kırmızı olana git. Charouz, büyük ölçüde hoşgörüsüzlükle bağlantılı olarak, kuralların bilinmemesinden ve bunun yakında ortaya çıkacağı gerçeğine güvenilmesinden kaynaklandığını özetledi.
Perovska'da D1 otoyolunun iyileştirme çalışmaları tamamlandı. Uzman, herkesin şehre giden yolu bulması veya bypass yoluyla şehrin etrafından dolaşma fırsatı olmaması nedeniyle yoğun trafiğin mevcut olduğunu söyledi.
D55 Olomouc-Kokory yolu beş yılda, Perovo'ya bağlantı kısmı ise 2028'de tamamlanabilir.
Diğer şeylerin yanı sıra, toplam kaza sayısının arkasında trafik yoğunluğu bulunabilir. Köpek yorulmasa da ölü sayısı azalıyor, yaralı sayısı da aynı.
Son on yılda, geçen yıl bölgedeki en büyük ikinci arsa satışı oldu. Kazada 11 otomobil sürücüsü, bir motosiklet sürücüsü, iki bisikletçi ve yaya hayatını kaybetti. Beşinci yılda olduğu gibi haftanın en kritik günü 1.001 trafik kazasının yaşandığı Cuma günü oldu. Bölge polis memuru Libor Hejtman, tam tersine Pazar gününün en kötü gün olduğunu söyledi.
Sonuçlardan birkaçını açıklamak gerekirse, araç filosunun kademeli olarak yeni ve daha güvenli arabalara ve daha iyi yollara, özellikle de en güvenli yol türlerini temsil eden yeni yol bölümlerine doğru değişmesidir.
Genel olarak, ilk başta tamamen iyi olmayan birçok insan vardır çünkü onların daha iyiye doğru değişmesi gerekir. Otoparklarda yeni kurbanlar hazırlamanın ve puan sistemi yardımıyla baskıya başlamanın bizim için daha iyi olacağı onuruna bile sahip değiliz. Bu nedenle, etkileri beş yıl içinde istatistiklerde görülecek olsa bile, bu yıl Ocak ayından itibaren yürürlükte olan değişiklikler çok olumlu. Trafik psikoloğu Matucha, son on yılda bunların dışında hiçbir şey yaşanmadığını, sadece Palacky Üniversitesi'ne bir ziyaret yapıldığını değerlendirdi.
En son yenilik, kimlik kartının yaşına bakılmaksızın ilk kimlik tarihinden itibaren iki yıl süreyle kimlik kartının incelenmesidir. Ayrıca on yedi yaşından itibaren bir akıl hocasının gözetiminde araba kullanma olanağı da vardı.
Bu araçların her ikisi de birçok Avrupa ülkesinde çalışıyor ve burada yeni sürücülerin kaza yapma rüyasına açıkça katkıda bulunuyorlar. Ulaştırma Bakanı Martin Kupka, değişikliklerle ilgili olarak ülkemizde bile bunları kullanmanın en yüksek zamanının geldiğini söyledi.
Yaşlı aptallar sınırları hesaba katabilir
Kadınların mentor sahibi olma ihtimali mevcut durumu daha da ağırlaştırmama çabası olarak görülebilir.
Etkinin daha geniş çapta hissedilmesi için tüm gençleri etkilemesi gerekiyor. Yedi rakam yalnızca yüzde birimleridir. Gençler, özellikle de erkekler arasında en riskli gruptur. Bunun birkaç faktörün birleşimi olduğunu özetledi: deneyimsizlik, genç yaş ve dürtüsel eğilimleri bastıramamak.
Eski fikre göre mevcut trafik yoğunluğunun yüksek olması gerekir ancak yavaş tepkiler veya fiziksel eksiklikler dikkatli sürüşle telafi edilebilir. Uzmanlara göre yaşlılar kategorisinde en fazla risk altında olan grup 75 yaş üstü gruptur ve eksiklikler daha belirgindir.
Sonuçlara göre yollarda köpek bile tehlikeli.
Umavu'ya veya Vysoina'ya gittiğimde yolda çukurlar olduğu hissine kapılıyorum. Pardubice bölgesinin kendisi. İnsanlar oraya tembel insanlar gibi gidiyorlar. Dolayısıyla bölgede sorun yaşadığımızda bile sorumlu olan ve çok fazla risk almayan insanların olduğuna dair içimde bir his var. Charouz'un karşılaştırdığı gibi, araba sürmenin çok daha acımasız olduğu bölgeleri biliyorum, tipik olarak Jihoesk bölgesi.
Sözleri verilerle de doğrulanıyor. Geçen yıl sadece Karlovy Vary bölgesinde çok sayıda ölümlü kaza yaşandı ama sanırım nüfusun yarısından azı, bölgede nüfusun yarısına kadarı yaralanmış durumda.
Geçen Haziran ayında, aşırı hız yaparken yakalandığı ve ardından arabasının çarptığı Olomouc'a yaptığı gezilerin bir listesini kaza istatistiklerine ekledi (27 Ekim 2023):