EnguLizyoN
New member
ŞANS: Lucknow’daki Chaudhary Charan Singh Uluslararası (CCSI) havaalanı, Terminal 3’teki Delhi havaalanında yıl sonu yoğunluğu nedeniyle sıkışıklık ve kaosa dikkat çekti ve yolculardan kalkıştan 2 ila 4 saat önce varmalarını istedi.
Aralık ayında, CCSI havaalanında iç ve dış hatlar dahil 128 uçuş ve günde 17.000 yolcu gerçekleştiriliyor.
TOI’ye konuşan CCSI havalimanı sözcüsü, “İç hat uçuşlarında yolculardan uçuş kalkışından 2,5 saat önce ve dış hat uçuşlarında yolculardan dört saat önce rapor vermelerini talep eden bir seyahat uyarısı yayınladık” dedi.
Hem havayolları hem de havalimanı, bildirim saatini yolculara bildirmek için SMS ve sosyal medya platformları da dahil olmak üzere çeşitli araçlar kullanır.
Sözcü, “Havalimanında yolcu hareketini kolaylaştırmak için terminal binasına ek bir giriş kapısı işletmeye başladık. Yolcuları karşılamak için ortak kullanımlı self servis (CUSS) makinesinde özel ekipler konuşlandırıldı. biniş kartları ve diğer gerekli şartlar”.
“Dinamik check-in kontuar çizelgelemesi de devreye alındı, bu da bir havayolunun belirli bir kontuarının rakip havayollarının yolcuları için kullanılabileceği anlamına geliyor. Ayrıca yolcu sayısındaki artışla birlikte kontrol edilen bagaj sayısı da arttı, bu da fazla bagajın taranması için Sıralı Bagaj Taşıma Sistemine (ILBHS) ek olarak neden bir baypas röntgen cihazı kullanıyoruz” diye ekledi.
Güvenlik kontrol alanına toplam altı bagaj tarayıcısı ve dokuz kapı çerçevesi metal dedektörü yerleştirildi. Ayrıca günde 40 uçuş için hava köprüleri kullanılmaktadır.
Aralık ayında, CCSI havaalanında iç ve dış hatlar dahil 128 uçuş ve günde 17.000 yolcu gerçekleştiriliyor.
TOI’ye konuşan CCSI havalimanı sözcüsü, “İç hat uçuşlarında yolculardan uçuş kalkışından 2,5 saat önce ve dış hat uçuşlarında yolculardan dört saat önce rapor vermelerini talep eden bir seyahat uyarısı yayınladık” dedi.
Hem havayolları hem de havalimanı, bildirim saatini yolculara bildirmek için SMS ve sosyal medya platformları da dahil olmak üzere çeşitli araçlar kullanır.
Sözcü, “Havalimanında yolcu hareketini kolaylaştırmak için terminal binasına ek bir giriş kapısı işletmeye başladık. Yolcuları karşılamak için ortak kullanımlı self servis (CUSS) makinesinde özel ekipler konuşlandırıldı. biniş kartları ve diğer gerekli şartlar”.
“Dinamik check-in kontuar çizelgelemesi de devreye alındı, bu da bir havayolunun belirli bir kontuarının rakip havayollarının yolcuları için kullanılabileceği anlamına geliyor. Ayrıca yolcu sayısındaki artışla birlikte kontrol edilen bagaj sayısı da arttı, bu da fazla bagajın taranması için Sıralı Bagaj Taşıma Sistemine (ILBHS) ek olarak neden bir baypas röntgen cihazı kullanıyoruz” diye ekledi.
Güvenlik kontrol alanına toplam altı bagaj tarayıcısı ve dokuz kapı çerçevesi metal dedektörü yerleştirildi. Ayrıca günde 40 uçuş için hava köprüleri kullanılmaktadır.