EnguLizyoN
New member
Bölgesel şehir şu anda otoparkların elektronik tescili üzerinde çalışıyor ve yerel sakinleri de etkileyecek yeni kurallara son şeklini veriyor.
Kart internet satışları yoluyla evden satın alınabiliyor. Şehir Gelişiminden Sorumlu Belediye Başkan Yardımcısı Tom Pejpek (ProOlomouc ve Pirti), kendileri tarafından verilen iki park kartının geçerliliğini koruduğunu söyledi.
Clem’in sokaklara araba park etmesine izin verilmiyor ve Olomoualıların evin yakınına park etmesine izin veriliyor, böylece sakinler bu fırsata sahip olacak. Ancak değişiklikler halk veya muhalefet tarafından eleştirilmedi.
Bölgesel şehirlerde artık A ve B geçiş ücretleri mevcut. Bu şehirlerde yaşayanlar iş günlerinde saat başına 100 veya 40 kron ödüyor, sakinler ise devredilemeyen bir kart için yılda 1.000 kron ödüyor.
Pom elektronik
Belediyenin yalnızca elektronik versiyonlarını vereceği için artık sakinlerin arabanın camının arkasında park kartı bulundurmalarına gerek kalmayacak. Amblem tescil memuruna gönderilecektir. Park makinelerinden kısa süreli hileler için de aynı şey geçerli olacak, onlarla merkezde buluşabilirsiniz.
Yenilik, sakinlerin ilk araç için iki bin ödemek zorunda kalacağı park kartının fiyatıyla aynı olacak, aboneler için yani. söz konusu şehirdeki girişimciler on iki bin olacak.
En yaygın araç türü yol arabasıdır ancak aileler arabalarını ve motosikletlerini kendi aralarında bölüştürerek her araç için sanki ilk araçmış gibi ödeme yapabilirler.
Yeni C tabelasının oluşturulacağı şehrin girişine giden kişi sayısı nisan ayından itibaren çok değişecek. Bu bölgede daimi ikamet sahibi olanlar bir araba için 600 kron, aboneler ve başka yerlerden gelenler ise 12 bin kron ödüyor.
Yeni markaların her biri bölgelere ayrılacak. Dolayısıyla kartlı bir aracın, örneğin C5 olarak işaretlenmiş bir alana gitmesine izin verilmesi, onun C olarak işaretlenmiş bir hücreye park edilebileceği anlamına gelmez. Karşılığında, ücretsiz park etme imkanına sahip olacaktır. günde bir saat.
Aynı şekilde A bölgesine yani şehrin tarihi çekirdeğine park eden kişiler de şehrin daha fazla olduğu B bölgesinde yer alan alanlardan birini tercih etme seçeneğine sahip olacak. Yeni izin ücretini ödeyenler için yine C sınıfı otopark düzenlenecek.
Akşamdan sabaha kadar geçerlidir
Her sakin, yılda yüz saatlik bir kredi alabilir ve bu kredi, belirli bir zamanda, evlilik için sendikadaki herhangi bir kayıtlı tabeladan ödenebilir.
Belirli bir bölgede ikamet eden her kişinin saatlerini kaydedin. Baş mimarın formundan Martin Luek, kullanıcının paylaşılan ücretsiz saat kredisine eriştikten sonra aracın gerekli kayıt numarasını girip gerekli süreyi ayarladığını açıkladı.
Park kartı olmadan, iş günlerinde sabah 8’den akşam 6’ya kadar C bölgesinde saat başına 20 kron ve Pazar gününden iş gününe kadar saat 17:00’den sabah 6’ya kadar D bölgesinde saat başına on kron ödeyeceksiniz. Yeni kurallar kademeli olarak uygulanacak ve güneydeki son D 2025’te başlayacak.
Novy Sad’dan Needn’e kadar güney ve batıdaki tüm geniş alanlar için geçiş ücreti alınacak, kuzeydeki Lazce de dahil olacak. Bunun nedeni, park halindeki araçlar nedeniyle burada en büyük sorunun park yeri olduğunu gösteren trafik araştırması sonuçlarıdır.
Kamera sistemli araçla kontrol edilecek
Tüm sistem plakaların merkezi sisteme kaydedilmesi esasına dayandığından, inceleme için özel otomatik kamera sistemiyle donatılmış belediye polis aracının kullanılması mümkün olacak.
Araç hazır ancak gerekli yazılıma hala ihtiyaç var ve belediyenin veri tabanına bağlı. Luek, test odasının bu yaz sonbaharında başlayacağını söyledi.
Muhalefet, Olomouc’taki bazı şehirlerin imara geçilmesinden sonra bile vergiden muaf kalacağı için özel fikirlerin öncelikle orada yer arayacağı ve bu bölgelerdeki yaşam kalitesinin artacağı konusunda uyarıyor.
Ulaştırmadan sorumlu bakan yardımcısı Martin Major (POLU), büyük kapasiteli park binaları inşa edilmezse çok uzağa gidemeyeceğimizi ve arabaların otoyola ve Brno’ya park edileceğini eleştirdi. konsey.
Kapalı otopark inşaatı ile ilgili olacak
Diğerlerinin yanı sıra Hejn, Pavloviky, Blidla, Nov Svt, Slavonn veya Needn’in en az yüz bölgesi ücretsiz olacak. Major’a göre bu nedenle öncelikle belediyenin uygun bir otopark veya park yerleri inşa etmesi gerekiyor ve bunun için özel bir yatırımcıyla işbirliği de yapılabilir.
Ayrıca şehrin otoparkı da hemen değişmeyecek. Olomouc listesinde Majorv Stranick’in ODS’den meslektaşı Jan Holpuch, yalnızca ücretsiz olduğu yerde ödeme yapacağınızı yazdı.
Son seçim döneminde şehir, otopark emekli maaşlarının toplandığı bir hareketlilik fonu kurdu. Bu yıl bütçe verilerine göre 75 milyon krona tekabül ediyor. Fondan otoparkların ve ilk otoparkların inşaatı ödenebilir.
Belediye binası, bunların yaratılması meselesini ter içinde tekrar ele alacak. Çok işlevli bir hokey salonuyla birlikte doldurulan ve dolayısıyla inşaata izin verilen Hynaisova caddesine yakın bir yerde olabilir.
Pouptova Caddesi’ndeki mevcut otoparkın üzerine otopark inşaatına bu yıl başlanmalı, 2026 yılında yapılması gerekiyor.
Luek, belediye meclisi için yapılan analizin Lipensk ve Hodolansk caddelerinin kuzey tarafındaki veya Rohe z Dub ve Na Zkop caddelerinin kuzey tarafındaki mevcut otoparkın geçiş hakkına eşit olduğunu yazdı.
Hakim bilgilendirme kampanyası başlattı
Yaz tatilinin sona ermesiyle birlikte belediye halkı bilgilendirme kampanyası başlatmak istiyor. Yavaş yavaş binanın inşaatıyla ilgili iki bina ekledi.
Luek, nüfus kayıtlarından elde edilen verilere göre, C tipi için yeni başvuranların toplam potansiyelinin yaklaşık 23.000 kişi, D tipi için ise yaklaşık 42.000 kişi olduğunu söyledi.
Tabii ki çocuklar veya yaşlılar da bu haktan yararlanabiliyor veya kredi nedeniyle sisteme kayıt olabileceklerini ifade ederek, tüm kiracıların kabaca üçte birinin kayıt olmasının beklenebileceğini de sözlerine ekledi.
Kart internet satışları yoluyla evden satın alınabiliyor. Şehir Gelişiminden Sorumlu Belediye Başkan Yardımcısı Tom Pejpek (ProOlomouc ve Pirti), kendileri tarafından verilen iki park kartının geçerliliğini koruduğunu söyledi.
Clem’in sokaklara araba park etmesine izin verilmiyor ve Olomoualıların evin yakınına park etmesine izin veriliyor, böylece sakinler bu fırsata sahip olacak. Ancak değişiklikler halk veya muhalefet tarafından eleştirilmedi.
Bölgesel şehirlerde artık A ve B geçiş ücretleri mevcut. Bu şehirlerde yaşayanlar iş günlerinde saat başına 100 veya 40 kron ödüyor, sakinler ise devredilemeyen bir kart için yılda 1.000 kron ödüyor.
Pom elektronik
Belediyenin yalnızca elektronik versiyonlarını vereceği için artık sakinlerin arabanın camının arkasında park kartı bulundurmalarına gerek kalmayacak. Amblem tescil memuruna gönderilecektir. Park makinelerinden kısa süreli hileler için de aynı şey geçerli olacak, onlarla merkezde buluşabilirsiniz.
Yenilik, sakinlerin ilk araç için iki bin ödemek zorunda kalacağı park kartının fiyatıyla aynı olacak, aboneler için yani. söz konusu şehirdeki girişimciler on iki bin olacak.
En yaygın araç türü yol arabasıdır ancak aileler arabalarını ve motosikletlerini kendi aralarında bölüştürerek her araç için sanki ilk araçmış gibi ödeme yapabilirler.
Yeni C tabelasının oluşturulacağı şehrin girişine giden kişi sayısı nisan ayından itibaren çok değişecek. Bu bölgede daimi ikamet sahibi olanlar bir araba için 600 kron, aboneler ve başka yerlerden gelenler ise 12 bin kron ödüyor.
Yeni markaların her biri bölgelere ayrılacak. Dolayısıyla kartlı bir aracın, örneğin C5 olarak işaretlenmiş bir alana gitmesine izin verilmesi, onun C olarak işaretlenmiş bir hücreye park edilebileceği anlamına gelmez. Karşılığında, ücretsiz park etme imkanına sahip olacaktır. günde bir saat.
Aynı şekilde A bölgesine yani şehrin tarihi çekirdeğine park eden kişiler de şehrin daha fazla olduğu B bölgesinde yer alan alanlardan birini tercih etme seçeneğine sahip olacak. Yeni izin ücretini ödeyenler için yine C sınıfı otopark düzenlenecek.
Akşamdan sabaha kadar geçerlidir
Her sakin, yılda yüz saatlik bir kredi alabilir ve bu kredi, belirli bir zamanda, evlilik için sendikadaki herhangi bir kayıtlı tabeladan ödenebilir.
Belirli bir bölgede ikamet eden her kişinin saatlerini kaydedin. Baş mimarın formundan Martin Luek, kullanıcının paylaşılan ücretsiz saat kredisine eriştikten sonra aracın gerekli kayıt numarasını girip gerekli süreyi ayarladığını açıkladı.
Park kartı olmadan, iş günlerinde sabah 8’den akşam 6’ya kadar C bölgesinde saat başına 20 kron ve Pazar gününden iş gününe kadar saat 17:00’den sabah 6’ya kadar D bölgesinde saat başına on kron ödeyeceksiniz. Yeni kurallar kademeli olarak uygulanacak ve güneydeki son D 2025’te başlayacak.
Novy Sad’dan Needn’e kadar güney ve batıdaki tüm geniş alanlar için geçiş ücreti alınacak, kuzeydeki Lazce de dahil olacak. Bunun nedeni, park halindeki araçlar nedeniyle burada en büyük sorunun park yeri olduğunu gösteren trafik araştırması sonuçlarıdır.
Kamera sistemli araçla kontrol edilecek
Tüm sistem plakaların merkezi sisteme kaydedilmesi esasına dayandığından, inceleme için özel otomatik kamera sistemiyle donatılmış belediye polis aracının kullanılması mümkün olacak.
Araç hazır ancak gerekli yazılıma hala ihtiyaç var ve belediyenin veri tabanına bağlı. Luek, test odasının bu yaz sonbaharında başlayacağını söyledi.
Muhalefet, Olomouc’taki bazı şehirlerin imara geçilmesinden sonra bile vergiden muaf kalacağı için özel fikirlerin öncelikle orada yer arayacağı ve bu bölgelerdeki yaşam kalitesinin artacağı konusunda uyarıyor.
Ulaştırmadan sorumlu bakan yardımcısı Martin Major (POLU), büyük kapasiteli park binaları inşa edilmezse çok uzağa gidemeyeceğimizi ve arabaların otoyola ve Brno’ya park edileceğini eleştirdi. konsey.
Kapalı otopark inşaatı ile ilgili olacak
Diğerlerinin yanı sıra Hejn, Pavloviky, Blidla, Nov Svt, Slavonn veya Needn’in en az yüz bölgesi ücretsiz olacak. Major’a göre bu nedenle öncelikle belediyenin uygun bir otopark veya park yerleri inşa etmesi gerekiyor ve bunun için özel bir yatırımcıyla işbirliği de yapılabilir.
Ayrıca şehrin otoparkı da hemen değişmeyecek. Olomouc listesinde Majorv Stranick’in ODS’den meslektaşı Jan Holpuch, yalnızca ücretsiz olduğu yerde ödeme yapacağınızı yazdı.
Son seçim döneminde şehir, otopark emekli maaşlarının toplandığı bir hareketlilik fonu kurdu. Bu yıl bütçe verilerine göre 75 milyon krona tekabül ediyor. Fondan otoparkların ve ilk otoparkların inşaatı ödenebilir.
Belediye binası, bunların yaratılması meselesini ter içinde tekrar ele alacak. Çok işlevli bir hokey salonuyla birlikte doldurulan ve dolayısıyla inşaata izin verilen Hynaisova caddesine yakın bir yerde olabilir.
Pouptova Caddesi’ndeki mevcut otoparkın üzerine otopark inşaatına bu yıl başlanmalı, 2026 yılında yapılması gerekiyor.
Luek, belediye meclisi için yapılan analizin Lipensk ve Hodolansk caddelerinin kuzey tarafındaki veya Rohe z Dub ve Na Zkop caddelerinin kuzey tarafındaki mevcut otoparkın geçiş hakkına eşit olduğunu yazdı.
Hakim bilgilendirme kampanyası başlattı
Yaz tatilinin sona ermesiyle birlikte belediye halkı bilgilendirme kampanyası başlatmak istiyor. Yavaş yavaş binanın inşaatıyla ilgili iki bina ekledi.
Luek, nüfus kayıtlarından elde edilen verilere göre, C tipi için yeni başvuranların toplam potansiyelinin yaklaşık 23.000 kişi, D tipi için ise yaklaşık 42.000 kişi olduğunu söyledi.
Tabii ki çocuklar veya yaşlılar da bu haktan yararlanabiliyor veya kredi nedeniyle sisteme kayıt olabileceklerini ifade ederek, tüm kiracıların kabaca üçte birinin kayıt olmasının beklenebileceğini de sözlerine ekledi.