EnguLizyoN
New member
Yerel halktan gelen aşırı gürültü ve motosikletlerin tehlikeli manevraları hakkında sessiz kalmayın. Ervenohora geçidini tırmanmadan önce Kout nad Desnou’nun kenarından geçen Frantiek Halaxa, dağların altındaki sakin bir kasabada değil, Brno’daki otodromda yaşadığınız günler vardır.
Ona göre özel hafta sonları berbat. Bazı günler, buraya gelen büyük motorsikletlerin gürültüsünün etrafımızı sardığı saatlerdir. Ve sakin bir şehirde yaşadığımızı düşünüyoruz. Karşı karşıyayız ama sonuç aynı. Hiçbir şey, kızma.
Altı yıl sonra bile gün değişiyor
O da yolda günü izledi. Birkaç gün önce, grup öğleden sonra saat beşte içki içiyordu ve dokuza kadar oraya gidip geliyorlardı. Polis ortaya çıktığında aniden azarlandıklarını anlatıyor.
Ve altı yıl sonra bile, eyer altına alınamayan polis kontrolleri ve ölümcül kaza olasılığına dair uyarı veren büyük ölçekli işaretler konusunda aslında hiçbir şey değişmedi.
Ervenohorsa eyerinin motosikletçiler arasındaki popülaritesi, 2017’de yolun tamamen yeniden inşa edilmesinden sonra önemli ölçüde arttı.
Sadece Eis, Slovaklar ve Maa değil, özellikle Polonyalılar da yolu severdi. Ve her yıl, riskli motosikletlerden biri yüksek hızda ölüyor.
Köpeği çok sık kullanırım. Ben bir sürtüğüm ama kesinlikle baştan çıkarıcı değilim. Umperka’dan Tom Bermann motosikletler için söylediğiniz, sınırın ötesinde çok şey var.
Polise ve Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü’ne (SD) bağlı iletişim dairesine göre, disiplinsiz motosikletlere karşı verilen mücadele karmaşık. Uzmanlar ve topluluk, SD’nin buraya kurmak istediği mobil radarların yardımıyla hız sınırına daha fazla çaba harcıyor.
Olomouc bölgesindeki BESIP koordinatörü Miroslav Charouz, polisin elinden geleni yaptığını, ancak en modern iletişim araçlarını kullanarak uyarı veren motosikletlere karşı ipi kısa ucundan çektiğini söyledi.
Sıcak hava girişleri ve çok fazla gürültü
Charouz’a göre, şehirdeki düzenli hız ve gürültü değişikliği para cezalarını anında ortadan kaldıracak ve yardımcı olacaktır.
Birçok motosikletçi, Ervenohorsk eyeriyle iletişimi baştan çıkarıcı bir rayla karıştırır. Ek olarak, performansları nedeniyle aşırı gürültüye neden olan girişleri değiştirdiler. Son yıllarda bile Etzu’nun başhemşiresi mn Charouz gibiler diyebilirim.
İnternette bisikletçilerin Ervenohora eyeri üzerindeki spor performanslarını sergiledikleri pek çok video var. Bir motosiklet, önünde bir bisikletçinin bindiği bir binek otomobilin arkasındaki bir arabanın önünde yüksek hızdan yavaşlıyor. Duraktan girişte sürün, arabayı geçin ve hızla önüne geçin. Bisikletçiyi bilmiyorum ve sadece onu tanıyorum. Pazartesi sabahından itibaren durum bu.
Red Mountain eyerinde olanlar son derece tehlikelidir. Charouz, kullandığınız hızlarda genellikle motosikletlerinizin kontrolünü kaybedersiniz, diye belirtti.
Ona göre, SD’nin buraya yerleştirdiği ölümlü trafik kazalarının sayısına karşı uyarı veren büyük yansıtıcı işaret bile yardımcı olmadı. Sadece kendi hayatlarını değil, aynı zamanda diğer yol kullanıcılarının hayatlarını ve sağlıklarını da anlamsızca tehlikeye atıyorlar, diye belirtiyor.
Yoldan Loun nad Desnou’nun kadastrosuna kadar birçok yolun bulunduğu yan yol. Belediye Başkanı Petra Harazmov, sakinleri ve kulübeleri ile Hon. k, e yıllardır motosikletlere karşı korunma mücadelesi veriyor.
Gürültü korkunç. Anladığım kadarıyla kiracı, kiracı ve yerel sakin bıkmış. Sessiz bir bölgede emlak kiraladılar ama motosiklet sürücüsü onlara cehennemi yaşattı. Güvenlik seviyesinden bağımsız olarak. Yaşananlara karşı savaşıyoruz, Harazmov’a.
Modifiye edilmiş makinelerden gelen aşırı gürültü yalnızca yerel halka, yazlıklara ve polislere değil, aynı zamanda ekolojistlere de zarar verir. Yol şimdi Jesenka’nın peyzaj alanını koruyan yerde yatıyor. Aşırı gürültü trafiğe her zaman zarar verir. Jesenka’nın Sprva koruma alanından Pavel Jurka, kesinlikle sakin bir kasaba olmadığını paylaştı.
Hız limiti getirecekler
Ancak Ervenohorsk sedlo arasındaki yolun ilk kez işlek bir yol olduğuna ve hızlı hareket eden motosikletleri diğer trafikten ayırmanın mümkün olmadığına dikkat çekti.
Polis konuya birkaç yıl önce yanıt verdi. Umpersky arazi departmanının ulaşım müfettişliği başkanı Milan Jankov, Kadoron’a, motosiklet sezonunda, Ervenohora eyeri bölgesindeki trafiğin güvenliğini ve akışını sağlamak için hafta sonları düzenli ve gizli gözetim şeklinde trafik polisi devriyeleri konuşlandırıldığını bildirdi.
Kaza sayısının burada hayal edildiğini ve motosikletçi trafik kazalarının trajik sonuçlarının kazaya yol açtığını sözlerine ekledi.
Güvenlik adına, hız kontrolü için belediye polisiyle işbirliği içinde birkaç yıl önce bir polis atandı. Meğer yıllar sonra mahalle sobası motosikletle sağlam bir yol kat etmeye ancak yetiyormuş.
Bunu bozmak istemem ama belki bu yıl ya da beş yıl içinde SD’nin belediye başkanının ofisinde hızın adını tanıtacağını göreceğiz.
SD, bir sorun üzerinde çalıştığını doğruladı. Hız konusunda ise ilgili organın aşina olduğu teslim edilen projelere ait belgeler mevcuttu. SD’nin çabası, bu yıl araba kullanma emrini uygulamaktır. Ancak SD’nin Orta Moravya sözcüsü Miroslav Mazal, bunun müteahhit seçiminin ne kadar sorunsuz yapılacağına bağlı olacağını söyledi.
Ona göre özel hafta sonları berbat. Bazı günler, buraya gelen büyük motorsikletlerin gürültüsünün etrafımızı sardığı saatlerdir. Ve sakin bir şehirde yaşadığımızı düşünüyoruz. Karşı karşıyayız ama sonuç aynı. Hiçbir şey, kızma.
Altı yıl sonra bile gün değişiyor
O da yolda günü izledi. Birkaç gün önce, grup öğleden sonra saat beşte içki içiyordu ve dokuza kadar oraya gidip geliyorlardı. Polis ortaya çıktığında aniden azarlandıklarını anlatıyor.
Ve altı yıl sonra bile, eyer altına alınamayan polis kontrolleri ve ölümcül kaza olasılığına dair uyarı veren büyük ölçekli işaretler konusunda aslında hiçbir şey değişmedi.
Ervenohorsa eyerinin motosikletçiler arasındaki popülaritesi, 2017’de yolun tamamen yeniden inşa edilmesinden sonra önemli ölçüde arttı.
Sadece Eis, Slovaklar ve Maa değil, özellikle Polonyalılar da yolu severdi. Ve her yıl, riskli motosikletlerden biri yüksek hızda ölüyor.
Köpeği çok sık kullanırım. Ben bir sürtüğüm ama kesinlikle baştan çıkarıcı değilim. Umperka’dan Tom Bermann motosikletler için söylediğiniz, sınırın ötesinde çok şey var.
Polise ve Karayolları ve Karayolları Müdürlüğü’ne (SD) bağlı iletişim dairesine göre, disiplinsiz motosikletlere karşı verilen mücadele karmaşık. Uzmanlar ve topluluk, SD’nin buraya kurmak istediği mobil radarların yardımıyla hız sınırına daha fazla çaba harcıyor.
Olomouc bölgesindeki BESIP koordinatörü Miroslav Charouz, polisin elinden geleni yaptığını, ancak en modern iletişim araçlarını kullanarak uyarı veren motosikletlere karşı ipi kısa ucundan çektiğini söyledi.
Sıcak hava girişleri ve çok fazla gürültü
Charouz’a göre, şehirdeki düzenli hız ve gürültü değişikliği para cezalarını anında ortadan kaldıracak ve yardımcı olacaktır.
Birçok motosikletçi, Ervenohorsk eyeriyle iletişimi baştan çıkarıcı bir rayla karıştırır. Ek olarak, performansları nedeniyle aşırı gürültüye neden olan girişleri değiştirdiler. Son yıllarda bile Etzu’nun başhemşiresi mn Charouz gibiler diyebilirim.
İnternette bisikletçilerin Ervenohora eyeri üzerindeki spor performanslarını sergiledikleri pek çok video var. Bir motosiklet, önünde bir bisikletçinin bindiği bir binek otomobilin arkasındaki bir arabanın önünde yüksek hızdan yavaşlıyor. Duraktan girişte sürün, arabayı geçin ve hızla önüne geçin. Bisikletçiyi bilmiyorum ve sadece onu tanıyorum. Pazartesi sabahından itibaren durum bu.
Red Mountain eyerinde olanlar son derece tehlikelidir. Charouz, kullandığınız hızlarda genellikle motosikletlerinizin kontrolünü kaybedersiniz, diye belirtti.
Ona göre, SD’nin buraya yerleştirdiği ölümlü trafik kazalarının sayısına karşı uyarı veren büyük yansıtıcı işaret bile yardımcı olmadı. Sadece kendi hayatlarını değil, aynı zamanda diğer yol kullanıcılarının hayatlarını ve sağlıklarını da anlamsızca tehlikeye atıyorlar, diye belirtiyor.
Yoldan Loun nad Desnou’nun kadastrosuna kadar birçok yolun bulunduğu yan yol. Belediye Başkanı Petra Harazmov, sakinleri ve kulübeleri ile Hon. k, e yıllardır motosikletlere karşı korunma mücadelesi veriyor.
Gürültü korkunç. Anladığım kadarıyla kiracı, kiracı ve yerel sakin bıkmış. Sessiz bir bölgede emlak kiraladılar ama motosiklet sürücüsü onlara cehennemi yaşattı. Güvenlik seviyesinden bağımsız olarak. Yaşananlara karşı savaşıyoruz, Harazmov’a.
Modifiye edilmiş makinelerden gelen aşırı gürültü yalnızca yerel halka, yazlıklara ve polislere değil, aynı zamanda ekolojistlere de zarar verir. Yol şimdi Jesenka’nın peyzaj alanını koruyan yerde yatıyor. Aşırı gürültü trafiğe her zaman zarar verir. Jesenka’nın Sprva koruma alanından Pavel Jurka, kesinlikle sakin bir kasaba olmadığını paylaştı.
Hız limiti getirecekler
Ancak Ervenohorsk sedlo arasındaki yolun ilk kez işlek bir yol olduğuna ve hızlı hareket eden motosikletleri diğer trafikten ayırmanın mümkün olmadığına dikkat çekti.
Polis konuya birkaç yıl önce yanıt verdi. Umpersky arazi departmanının ulaşım müfettişliği başkanı Milan Jankov, Kadoron’a, motosiklet sezonunda, Ervenohora eyeri bölgesindeki trafiğin güvenliğini ve akışını sağlamak için hafta sonları düzenli ve gizli gözetim şeklinde trafik polisi devriyeleri konuşlandırıldığını bildirdi.
Kaza sayısının burada hayal edildiğini ve motosikletçi trafik kazalarının trajik sonuçlarının kazaya yol açtığını sözlerine ekledi.
Güvenlik adına, hız kontrolü için belediye polisiyle işbirliği içinde birkaç yıl önce bir polis atandı. Meğer yıllar sonra mahalle sobası motosikletle sağlam bir yol kat etmeye ancak yetiyormuş.
Bunu bozmak istemem ama belki bu yıl ya da beş yıl içinde SD’nin belediye başkanının ofisinde hızın adını tanıtacağını göreceğiz.
SD, bir sorun üzerinde çalıştığını doğruladı. Hız konusunda ise ilgili organın aşina olduğu teslim edilen projelere ait belgeler mevcuttu. SD’nin çabası, bu yıl araba kullanma emrini uygulamaktır. Ancak SD’nin Orta Moravya sözcüsü Miroslav Mazal, bunun müteahhit seçiminin ne kadar sorunsuz yapılacağına bağlı olacağını söyledi.