EnguLizyoN
New member
Olomouc Bölgesi'ndeki en iyi trafik polisi yarışmasının on birinci yılında on dört trafik polisi katıldı.
“Öncelikle karayolu trafik kuralları, yasal düzenlemelere ilişkin mesleki bilgi ve iç yönetim düzenlemeleri ile ilgili sorulardan oluşan yazılı bir sınava tabi tutuldunuz. Bundan sonra yarışmacılar karayolu trafiğine geçtiler ve burada her biri Kosmonautů ile Olomouc'taki 17 Kasım caddelerinin kesiştiği noktada trafiği beş dakika boyunca yönlendirdi.” diye anlattı bölgesel polis sözcüsü Libor Hejtman.
Ona göre bazı sürücüler durumu hiç idare edemedi. “Polis, belediyenin talimatlarından tamamen habersiz olan ve kafa karışıklığına neden olan birçok sürücünün işini zorlaştırdı. Değerlendirme komitesi, sürücülerin polis memuru tarafından kontrol edilen bir kavşakta nasıl araç kullanacaklarına ilişkin bilgilerinin her geçen yıl daha da kötüleştiği konusunda hemfikirdi” dedi Hejtman.
Bir polis, kavşakta giderken verilen talimatların ne anlama geldiğini şöyle açıklıyor:
Bu yılın baskısının sonucu, polis memurlarının kavşağı iki saatten az bir süre boyunca kontrol etmelerine rağmen, toplam 40.000 kron tutarında 18 para cezası vermek zorunda kalmasıydı; bu, Bölge Turu tarihindeki en yüksek cezaydı. yarışma.
Polis memurlarının kavşaklarda normal görevlendirilmesi durumunda, devriye trafiği yönlendirmek zorunda olduğundan ve suçluları durduramayacağından, talimatları bilmeyen sürücüler genellikle ceza almadan kurtuluyor. Yarışma sırasında, önceki deneyimlere dayanarak, bu tür durumların zaten beklendiği ve bu nedenle diğer polis memurlarının, sürücülere yönelik kabahatlerle ilgilenmeye hazır oldukları görülüyor.
“Bunlar gerçekten en kötüsü; örneğin sürücülerin bir polis memuru karşılarında veya arkalarında olmasına rağmen, girmelerine izin verilmediğinde bir kavşağa girmeleri. Geçen yılki yarışmanın ardından jüri üyelerinden biri olarak olay yerinde bulunan trafik uzmanı ve BESIP bölge koordinatörü Miroslav Charouz, “Bu, kırmızı ışıkta geçmekle eşdeğerdir, dolayısıyla anlaşmayla bile çözülemez” dedi.
“Pek bir şey kalmadığı ve kazayla sonuçlandığı zamanlar oldu. Ve gerçekten büyük ihlallerden bahsediyoruz. Sürücülerin ne yapacaklarını açıkça bilemedikleri çok daha fazla an vardı. Büyük bir çoğunluğun talimatları bilmediği ya da belki de bir polis memuruna nasıl geri döneceğini bilmediği doğrulandı.” diyerek, profesyonel sürücülerin bile hata yaptığını sözlerine ekledi.
Trafik polislerinin sonunda şirket arabasını kullanmak zorunda kaldığı söz konusu yarışmanın bu yılki edisyonu, geçen yıl Kocourovec otoyol departmanından Michal Butkovič ile aynıydı. Kendisi, Eylül ayında Prostějov ulaştırma müfettişliğinden ikinci Ondřej Matula ile birlikte ülke çapındaki yarışmada bölgeyi temsil edecek.
“Öncelikle karayolu trafik kuralları, yasal düzenlemelere ilişkin mesleki bilgi ve iç yönetim düzenlemeleri ile ilgili sorulardan oluşan yazılı bir sınava tabi tutuldunuz. Bundan sonra yarışmacılar karayolu trafiğine geçtiler ve burada her biri Kosmonautů ile Olomouc'taki 17 Kasım caddelerinin kesiştiği noktada trafiği beş dakika boyunca yönlendirdi.” diye anlattı bölgesel polis sözcüsü Libor Hejtman.
Ona göre bazı sürücüler durumu hiç idare edemedi. “Polis, belediyenin talimatlarından tamamen habersiz olan ve kafa karışıklığına neden olan birçok sürücünün işini zorlaştırdı. Değerlendirme komitesi, sürücülerin polis memuru tarafından kontrol edilen bir kavşakta nasıl araç kullanacaklarına ilişkin bilgilerinin her geçen yıl daha da kötüleştiği konusunda hemfikirdi” dedi Hejtman.
Bir polis, kavşakta giderken verilen talimatların ne anlama geldiğini şöyle açıklıyor:
Bu yılın baskısının sonucu, polis memurlarının kavşağı iki saatten az bir süre boyunca kontrol etmelerine rağmen, toplam 40.000 kron tutarında 18 para cezası vermek zorunda kalmasıydı; bu, Bölge Turu tarihindeki en yüksek cezaydı. yarışma.
Polis memurlarının kavşaklarda normal görevlendirilmesi durumunda, devriye trafiği yönlendirmek zorunda olduğundan ve suçluları durduramayacağından, talimatları bilmeyen sürücüler genellikle ceza almadan kurtuluyor. Yarışma sırasında, önceki deneyimlere dayanarak, bu tür durumların zaten beklendiği ve bu nedenle diğer polis memurlarının, sürücülere yönelik kabahatlerle ilgilenmeye hazır oldukları görülüyor.
“Bunlar gerçekten en kötüsü; örneğin sürücülerin bir polis memuru karşılarında veya arkalarında olmasına rağmen, girmelerine izin verilmediğinde bir kavşağa girmeleri. Geçen yılki yarışmanın ardından jüri üyelerinden biri olarak olay yerinde bulunan trafik uzmanı ve BESIP bölge koordinatörü Miroslav Charouz, “Bu, kırmızı ışıkta geçmekle eşdeğerdir, dolayısıyla anlaşmayla bile çözülemez” dedi.
“Pek bir şey kalmadığı ve kazayla sonuçlandığı zamanlar oldu. Ve gerçekten büyük ihlallerden bahsediyoruz. Sürücülerin ne yapacaklarını açıkça bilemedikleri çok daha fazla an vardı. Büyük bir çoğunluğun talimatları bilmediği ya da belki de bir polis memuruna nasıl geri döneceğini bilmediği doğrulandı.” diyerek, profesyonel sürücülerin bile hata yaptığını sözlerine ekledi.
Trafik polislerinin sonunda şirket arabasını kullanmak zorunda kaldığı söz konusu yarışmanın bu yılki edisyonu, geçen yıl Kocourovec otoyol departmanından Michal Butkovič ile aynıydı. Kendisi, Eylül ayında Prostějov ulaştırma müfettişliğinden ikinci Ondřej Matula ile birlikte ülke çapındaki yarışmada bölgeyi temsil edecek.