Olomouc ndra’dan Pavloviek chtr’ye giden tramvay hattı onarılmak üzere

EnguLizyoN

New member
Nakliye şirketinin yaptığı işlerlik ve inşaat-teknik durum değerlendirmelerine göre yolun tamamen yeniden inşa edilmesi gerekiyor. Bu nedenle belediye tarafından şirketten bir sonraki eylem planı için bir teklif hazırlaması istendi.


Tramvay hattı 1957 yılından kalmadır, tek büyük yeniden inşası 1983 yılında yapılmıştır. Kullanım ömrünün sonuna gelmiştir. Ona beş, altı, yedi yıllık bir ömür vereceğiz, ancak bizim için pek bir anlam ifade etmeyen önemli sermaye onarımları pahasına. DPMO yönetim kurulu başkanı Jaroslav Michalk, bu nedenle topyekün bir yeniden yapılanma veya modernizasyondan bahsetmenin daha mantıklı olduğunu söyledi.


Bu nedenle acil durumdaki onarımlar para israfı olacaktır. Beş yıllık bir ufuk içinde temel bir yeniden yapılanma ve ılımlı bir onarım sağlamanın, yani tabanın kazılması, kelepçenin ve diğer her şeyin değiştirilmesi veya şehirle işbirliği içinde ve sübvansiyonlar kullanılarak modernleştirilmesinin daha iyi olacağına inanıyoruz. Michalk önerdi.


Modernizasyon, engelliler için tramvay adaları ve sokaklardaki rayların çevresine hak verilmesi anlamına gelecektir. Ancak, tüm ilçe için yapılacak yatırım yarım milyar krona ulaşacağından bu muhtemelen cömertçe gerçekleştirilmeyecektir.


Kalkınmadan Sorumlu Belediye Başkan Yardımcısı Tom Pejpek (ProOlomouc ve Pirti), kesinlikle Litovelsk ve Palackho’da olduğu gibi nehir profilinin karmaşık bir şekilde yeniden inşasından bahsetmiyoruz, çünkü bu bölgesel bir yol ve şu anda mümkün değil dedi.


Giriş tanjantı devreye girdikten sonra durumun nasıl olacağını ancak ancak o zaman caddedeki trafiğin sakinleşmesi ve duraklara daha rahat ve güvenli gitmenin mümkün olacağını sözlerine ekledi.


Otobüs durağına giden asfalt bir yoldur



Duvarlara göre Hodolany ve Blidlo’nun köpeği tramvay hattında günde yirmi bin arabanın yanından geçiyor. Mevcut yol ve otoyol editörlüğü tarafından doğu teğetinin açılması 2030 yılında öngörülüyor, ancak inşaat karmaşık.


Doluluk oranı yüksek olduğundan binanın arkasındaki tramvay yolu karanlıktır.


Pavlovieka’ya giden hattın uzunluğu göz ardı edilemez. Otobüsle ana yola bağlanan, gün içinde yolcu transferleri için önemli bir bağlantı oluşturan konseyde tramvay trafiğinin optimizasyonuna ilişkin bir analiz yapıldığı, yalnızca muhalif Josef Katil’in (SPOLU) denetiminde oturduğu belirtildi. DPMO konseyleri.


Ayrıntılı bir değerlendirmenin ardından mümkün olan tek seçeneğin akşam saatlerindeki aralığı 15 dakikadan 30 dakikaya çıkarmak olduğunu ekledi.


Belediye Başkanı Miroslav Benko’ya (ANO) göre Olomouc, Ulaştırma Bakanlığı ve Devlet Ulaştırma Altyapı Fonu ile şehrin rayların yeniden inşası da dahil olmak üzere tüm ulaşım projelerini sunduğu toplantılar yaptı.


Geçmişte rayların modernizasyonu çağrılarının kötü durumunu fark etmiştik. Belediye başkanı, birinci aşamada olduğumuzu söyledi.


Şirket kısa sürede 300 milyonluk salonu tamamladı



Bu nedenle parçanın kırılma tehlikesi yoktur. Michalk, otobüs hizmetinin tramvay hattının yerini alacağını hiç düşünmediğimizi temin etti.


Otobüsler ancak trenlerin olması durumunda yolcu taşıyabilirdi; o hafta Diviov Caddesi kavşağında yaşanan son kazadan sonra da durum böyleydi.


Onun için de biraz hazırlık yapıyoruz, çünkü otobüs durağının yakınına tramvay durağı yapmak istiyoruz ki, imar sırasında da oraya tramvayla gidebilelim. DPMO yönetim kurulu başkanı, orada olsaydı, Pavlovieka’nın kazadan sonra bakımının çok daha kolay olacağını ekledi.


Taşımacılık şirketi yakın zamanda başka bir büyük yatırımı tamamladı; ana tren istasyonundan çok da uzak olmayan yeni bir tramvay salonu, böylece tramvayların artık şehir merkezi yakınındaki Sokolsk caddesinde gece boyunca park edilmesine gerek kalmayacak.


Toplam uzunluğu 105 metre olan salonda raylar yer alıyor ve üzerlerine dokuz adet tramvay seti park edilebiliyor. Michalk, TK için kapıda özetledi: Denetim ve servis faaliyetlerinin yanı sıra günlük araba molası da verilecek.


Salon on sekiz tramvay alabilecek kapasitededir ve eski taşıma kabinine göre kapasitesi bu rakamı aşmayacaktır. İnşaatının maliyeti 300 milyon kronun üzerindeydi ve maliyetin yüzde 85’i Avrupa fonlarından sağlanan sübvansiyonlarla karşılandı.