Olomouc toplu taşımacılığında fiyatlar artıyor ve fayda olmadan olacak. Fiyat artışı eleştiriyi elde ediyor

EnguLizyoN

New member
Olomouc'ta toplu taşıma araçlarında açıklanan fiyat artışı yangın memnuniyetsiz yolcular altında. Daha yüksek bir fiyat listesiyle bile, mevcut 20 kron yerine 25 Haziran'a dayanacak olan kırktan fazla bilet satın alma fırsatı bulamadılar.


Kartlarla kartlarla ödeme yapmanın mümkün olacağı planlanan elektronik temizleme sistemi bir değişiklik getirebilir. Ancak, asıl avantajı en azından sadece nakitsiz ödeme kalmaktır.


Örneğin, diğer şehirlerden bilinen daha az para için daha kısa bir etkiye sahip bir bilet, kağıtsız seyahat etmeyi gerektirecektir.


Her neyse, son artış geçen Eylül ayında 18 ila 20 krondan geldi ve şimdi iki yıldan az bir sürede yedi kron farkı temsil ediyor. Ulaştırma şirketi ve Belediye Binası bunu artan enerji fiyatları, fiyat artışları ve gerekli yatırım harcamaları ile açıklamaktadır.


Değişiklik yılda yaklaşık on milyon getirmektir ve şehir yönetimi ile tartışılan ulaşım şirketinin orijinal gereksinimi iki katına çıkmıştır. Bununla birlikte, yıllık kuponun fiyatı 3.200 kronda kalır ve 1.500 için on ay bile değişmez.


Otobüslerden arabalara …



Duyurudan hemen sonra muhalefet eleştirilerle geldi. Josef Kaštil (birlikte) fiyatı çeyrek artırmak için “İnsanların toplu taşıma desteği yerine sık sık artışı tam tersi bir etkiye sahip olabilir.


“Yatırımlara katılıyorum, ancak şehir sakinleri ve yolcular fiyat artışlarının savunmasını vekil argüman olarak algılamamalı. Örneğin, son büyük yatırım – birkaç ay daha uzun süren ve hala 2 sorun getiren Brněnská Caddesi'ndeki tramvay hattını onarıyor.


Buna ek olarak, hala 2023'te fiyatların değişikliklerinde tartışılan elektronik yolcu kontrolü olmadığını hatırlattı. Ve bununla bağlantılı olarak, bilet sorunu tekrar kısa sürede geçerlidir.


Haziran'dan bu yana 25 kron ve yolcu sadece birkaç durak için ödenecek. (Çadır ve yeşillik).


Aynı zamanda, mevcut biletin geçerliliğinin iş günlerinde 40 dakikaya, diğer günlerde saatin diğer günlerinde sınırlı olduğunu belirtti. Aile, Aquapark'a Chomoutov veya Holy Kopeček'e ulaşmak isterse, onun için yeterli olmayacağına dikkat çekti. Fırsatı olduğunda, arabada tasarruf nedeniyle oturmayı tercih eder.


Bir varyant, bir uygulamada 50 veya 70 dakikalık geçerliliğe sahip bir SMS bileti veya satın alma olacaktır.


Daněk, “Temel bir biletin bir final istasyonundan diğerine seyahat etmek için yeterli olmadığı tek şehir olabiliriz. Bir tane bilet veya durak sayısı daha fazla tür Liberec ve české Budějovice sunmuyor, ancak en az 60 dakikaları var.” Dedi. Cihazın dokunmatik ekranı vardır ve kredi kartlarını okuyabilir.


Bir buçuk yıl boyunca kartla ödeme



Slot makinelerinde ve gazetecilerde biletlerin görüneceği daha kısa biletler olması muhtemel değildir.


“Yıllar önce bir nakliye şirketinde milletvekili olarak çalışsam bile, kısa süreli on dakikalık bir bilet iptal edildi. Olumsuz, insanların yüzde 80'inin onu satın alırken, müfettişler tarafından yakalanan suçların yüzde 90'ı sürüş süresini aştı. (Birlikte).


Örneğin, okuyucunun kabulü ve çıktısı üzerine yolcuların kredi kartıyla “bip sesi” olduğu Ostrava veya Brno'dan akılda kalıyor ve sistem, ücretleri yolculuk zamanına göre hesaplıyor.


Ancak taşıyıcı bu habere güvenmiyor. Şirket Anna Sýkorová sözcüsü, “Bölge 71, Bölge 71+1 başka bir bölge ve 71+2 bölge için tam ve indirimli varyantlarda bilet satmak için ayarlara ihtiyacımız var.” Dedi. Bölge 71, bölgesel şehir ve çevredeki belediyeleri ifade eder.


Yaklaşık iki yüz doğrulayıcının teslimatı sözleşmesi, önümüzdeki günlerde nakliye şirketi tarafından imzalanacaktır. Seçilen şirketin yeni sistemi tanıtmak için 18 ayı olacak, yani gelecek yıl sonuna kadar.


Şirket, yüksek performanslı doğrulayıcı ile ve yazıcı ile birlikte yarıştı. Cihazı bilet satmanın başka bir yolu için programlama olasılığı yalnızca yedekte kalacaktır.


Sözcü, “Sistem, sürüş belgesinin ödenmesinden sonra tanımlanmış bir fiyat ve geçerliliğin ödenmesine izin verecektir. Kısa vadeli ücret ve bir günlük ücret tavanı ancak elektronik, kağıt olmayan bir sisteme gelecekteki olası bir geçişten sonra mümkün olacaktır.”


Araçta basılan bir QR kağıt bileti, yolcuların toplu taşımacılıktan bölgesel taşıma entegre sistemindeki diğer taşıyıcılara aktarılmasına izin verecektir.