EnguLizyoN
New member
Olomouc Şehri Taşımacılık Şirketi (DPMO) sözcüsü Anna Skorov, Olomouc’taki yolcuların artık bu tür arabaları bildiğini, bunun şu anda 121, 122, 123 ve 124 kayıtlı numaralarla çalışan tramvayın aynısı olduğunu söyledi.
Otomobiller, örneğin otomatik yolcu duvarı sistemi, klima ve USB şarj soketleriyle donatılacak ve ana avantajları her iki taraftaki kapılar olacak.
DPMO yönetim kurulu başkanı Jaroslav Michalk, hattın sonunda devrilmiş bir arabanın bulunmadığı Nov Sady’ye giden hattın çalışması için öncelikle bu tramvaylara ihtiyacımız olduğunu söyledi.
Ancak yolların yeniden inşası sırasında da bize uygunlar. Çift taraflı ekipman sayesinde son zamanlarda örneğin şehir merkezinde Masarykov td’ye giden inşaat köprüsünün yakınında tramvay trafiğini sürdürmenin mümkün olduğunu ekledi.
Şirket kısa sürede 300 milyonluk salonu tamamladı
EVO1/o tramvayları sağda ve solda olmak üzere toplam yedi kapıyla donatılmıştır ve yalnızca sağda seyahat yönünde açılma seçeneği bulunmaktadır. Otomobilin kapasitesi 27 oturan ve 85 ayakta yolcudur.
İç mekan nanoteknoloji ile koku ve bakterilere karşı ve vandalizme karşı koruyucu bir kumaşla korunuyor, kışın da kanepeler beğeniliyor.
Kredi bedelinin yarısı, özellikle de yüzde 81’i, Entegre Bölgesel Operasyonel Program sübvansiyonlarından karşılanacak. O yıllarda araca servis maliyeti 14,7 milyon krona ulaşacak.
Olomouc taşımacılık şirketi yakın zamanda bir başka büyük yatırımı daha tamamladı: trenin ana girişinden çok da uzak olmayan yeni bir tramvay salonu, böylece tramvayların artık şehir merkezi yakınındaki Sokolsk caddesinde gece boyunca park edilmesine gerek kalmayacak.
Toplam uzunluğu 105 metre olan salonda raylar yer alıyor ve üzerlerine dokuz adet tramvay seti park edilebiliyor. Michalk, TK için kapıda özetledi: Denetim ve servis faaliyetlerinin yanı sıra günlük araba molası da verilecek.
Salon on sekiz tramvay alabilecek kapasitededir ve eski taşıma kabinine göre kapasitesi bu rakamı aşmayacaktır. İnşaatının maliyeti 300 milyon kronun üzerindeydi ve maliyetin yüzde 85’i Avrupa fonlarından gelen sübvansiyonlarla karşılandı.
Otomobiller, örneğin otomatik yolcu duvarı sistemi, klima ve USB şarj soketleriyle donatılacak ve ana avantajları her iki taraftaki kapılar olacak.
DPMO yönetim kurulu başkanı Jaroslav Michalk, hattın sonunda devrilmiş bir arabanın bulunmadığı Nov Sady’ye giden hattın çalışması için öncelikle bu tramvaylara ihtiyacımız olduğunu söyledi.
Ancak yolların yeniden inşası sırasında da bize uygunlar. Çift taraflı ekipman sayesinde son zamanlarda örneğin şehir merkezinde Masarykov td’ye giden inşaat köprüsünün yakınında tramvay trafiğini sürdürmenin mümkün olduğunu ekledi.
Şirket kısa sürede 300 milyonluk salonu tamamladı
EVO1/o tramvayları sağda ve solda olmak üzere toplam yedi kapıyla donatılmıştır ve yalnızca sağda seyahat yönünde açılma seçeneği bulunmaktadır. Otomobilin kapasitesi 27 oturan ve 85 ayakta yolcudur.
İç mekan nanoteknoloji ile koku ve bakterilere karşı ve vandalizme karşı koruyucu bir kumaşla korunuyor, kışın da kanepeler beğeniliyor.
Kredi bedelinin yarısı, özellikle de yüzde 81’i, Entegre Bölgesel Operasyonel Program sübvansiyonlarından karşılanacak. O yıllarda araca servis maliyeti 14,7 milyon krona ulaşacak.
Olomouc taşımacılık şirketi yakın zamanda bir başka büyük yatırımı daha tamamladı: trenin ana girişinden çok da uzak olmayan yeni bir tramvay salonu, böylece tramvayların artık şehir merkezi yakınındaki Sokolsk caddesinde gece boyunca park edilmesine gerek kalmayacak.
Toplam uzunluğu 105 metre olan salonda raylar yer alıyor ve üzerlerine dokuz adet tramvay seti park edilebiliyor. Michalk, TK için kapıda özetledi: Denetim ve servis faaliyetlerinin yanı sıra günlük araba molası da verilecek.
Salon on sekiz tramvay alabilecek kapasitededir ve eski taşıma kabinine göre kapasitesi bu rakamı aşmayacaktır. İnşaatının maliyeti 300 milyon kronun üzerindeydi ve maliyetin yüzde 85’i Avrupa fonlarından gelen sübvansiyonlarla karşılandı.