Satışlar yeni bir zirveye ulaşmış olsa bile BMW Ocak ayında fiyatları artırıyorCHENNAI: Bu yıl, Alman lüks otomobil üreticisi için şimdiye kadarki en iyi yıl oldu BMW — şirket, Ocak-Kasım satışlarında 2018’in en yüksek seviyesi olan 11.105’i çoktan aştı.
BMW Group Hindistan Başkanı Vikram Pawah “Ocak-Kasım 2022’de otomobil satışlarının yıldan yıla %40 ve motosiklet satışlarının %46 arttığını gördük. Bu, Hindistan’da BMW için şimdiye kadarki en iyi yıl.”
Şirket ayrıca Ocak 2023’te bir fiyat artışı düşünüyor.
“Hammadde fiyatları, lojistik maliyetleri ve elektrikli bileşenlerin fiyatı üzerinde çok fazla baskı var, bu nedenle bir fiyat artışı almamız gerekecek, ancak bunun ürün yelpazesinde olup olmayacağına veya ne kadar olacağına henüz karar vermedik. diye ekledi lütfen. .
Şirket, hafta sonu 20,3-24,5 lakh Rs fiyatla S1000 RR motosikletini piyasaya sürdü. S1000 RR ithal bir motosiklet ve teslimatlar Şubat ayından itibaren başlayacak. Pawah, bunun, BMW’nin ortağıyla işbirliği içinde her ikisini de Hindistan’da üretmeye yönelik iki yönlü stratejisiyle uyumlu olduğunu söyledi. televizyonlar yanı sıra küresel aralığına bir dalış.
Covid’den sonraki “güçlü toparlanmaya” rağmen BMW, Chennai fabrikasının en yüksek kapasitesine önümüzdeki iki, üç yıl boyunca ulaşamayacak.
BMW Group Hindistan Başkanı Vikram Pawah “Ocak-Kasım 2022’de otomobil satışlarının yıldan yıla %40 ve motosiklet satışlarının %46 arttığını gördük. Bu, Hindistan’da BMW için şimdiye kadarki en iyi yıl.”
Şirket ayrıca Ocak 2023’te bir fiyat artışı düşünüyor.
“Hammadde fiyatları, lojistik maliyetleri ve elektrikli bileşenlerin fiyatı üzerinde çok fazla baskı var, bu nedenle bir fiyat artışı almamız gerekecek, ancak bunun ürün yelpazesinde olup olmayacağına veya ne kadar olacağına henüz karar vermedik. diye ekledi lütfen. .
Şirket, hafta sonu 20,3-24,5 lakh Rs fiyatla S1000 RR motosikletini piyasaya sürdü. S1000 RR ithal bir motosiklet ve teslimatlar Şubat ayından itibaren başlayacak. Pawah, bunun, BMW’nin ortağıyla işbirliği içinde her ikisini de Hindistan’da üretmeye yönelik iki yönlü stratejisiyle uyumlu olduğunu söyledi. televizyonlar yanı sıra küresel aralığına bir dalış.
Covid’den sonraki “güçlü toparlanmaya” rağmen BMW, Chennai fabrikasının en yüksek kapasitesine önümüzdeki iki, üç yıl boyunca ulaşamayacak.