EnguLizyoN
New member
Şantiye, Nádražní, Olomoucká ve Jívavská sokaklarının sokakları boyunca Olomouc'dan Šternberk'e gelen yol ve otoyol müdürlüğü (RMD) tarafından kurulacak. Şehrin başından sokak kulesi boyunca ve sokaktan kavşağa kadar iki bölüme ayrılacak.
İnşaat şirketi, araçların geçişinin yolun ödenmemiş kısmına mekiklenebileceği kısmi trafik kısıtlamaları için 17 Mart – 7 Mayıs tarihleri arasında ilk bölüme başlayacak. Daha sonra yolun iki günü tamamen kapatılacak ve 10 ila 25 arasında gelecek.
İkinci bölümün onarımı 17 Mart – 8 Nisan tarihleri arasında tam bir kapanma olmadan yapmayacaktır. Olomouc RMD yönetimi sözcüsü Miroslav Mazal, “General Eliáš Caddesi ile kesişme noktasından sonra bölüme kesişme bölümüne girmesine izin verilecek ulaşım hizmetini ilgilendirmeyecek.”
Bu nedenle yerel evlerden insanlar inşaattan geçme fırsatına sahip olacaklar. Bununla birlikte, yol 9-10 Nisan tarihleri arasında binanın inşaatı dışında tamamen kapatılacaktır. Ardından, 25 Mayıs'taki kısmi bir kapanmayı takip edecektir.
Geçişten sonra 17.000'den fazla araba geçecek
“RMD, endüstriyel tesislerin ve alışveriş merkezinin mümkün olduğunca ulaşım bağlantısını en aza indirmeye çalışacak. Tam kapanmanın varyantı daha kısa sürede daha iyi onarım sağlayacaktır ”dedi.
RMD, trafik kısıtlamaları sırasında sütunlara güvenmenin gerekli olduğuna dikkat çekti. Çalışma, dört adaydan 17,8 milyon CZK'nın en düşük fiyatını sunan Kareta tarafından gerçekleştirilecek.
“Düz asfaltla yaklaşık 1,6 kilometrelik bir bölümü ele alıyoruz, yeni çerçeveler kuruyoruz ve çarpışma bariyerleri veya yönlü sütunlar gibi güvenlik özelliklerine odaklanıyoruz. Sözleşme ayrıca, yoğun yolun modifikasyonları da dahil olmak üzere trafik işaretlerinin drenajının ve tamamlanmasının revizyonunu da içeriyor ”dedi.
“Onarımın kapsamı, 2020'deki son nüfus sayımı olan tüm kategorilerden 17.000'den fazla otomobilin neden olduğu çatlak, çarpma, korozyon ve rutlar şeklinde istenmeyen fenomenlerin varlığını doğrulayan bağımsız bir teşhis araştırmasına dayanıyor.”
İnşaat şirketi, araçların geçişinin yolun ödenmemiş kısmına mekiklenebileceği kısmi trafik kısıtlamaları için 17 Mart – 7 Mayıs tarihleri arasında ilk bölüme başlayacak. Daha sonra yolun iki günü tamamen kapatılacak ve 10 ila 25 arasında gelecek.
İkinci bölümün onarımı 17 Mart – 8 Nisan tarihleri arasında tam bir kapanma olmadan yapmayacaktır. Olomouc RMD yönetimi sözcüsü Miroslav Mazal, “General Eliáš Caddesi ile kesişme noktasından sonra bölüme kesişme bölümüne girmesine izin verilecek ulaşım hizmetini ilgilendirmeyecek.”
Bu nedenle yerel evlerden insanlar inşaattan geçme fırsatına sahip olacaklar. Bununla birlikte, yol 9-10 Nisan tarihleri arasında binanın inşaatı dışında tamamen kapatılacaktır. Ardından, 25 Mayıs'taki kısmi bir kapanmayı takip edecektir.
Geçişten sonra 17.000'den fazla araba geçecek
“RMD, endüstriyel tesislerin ve alışveriş merkezinin mümkün olduğunca ulaşım bağlantısını en aza indirmeye çalışacak. Tam kapanmanın varyantı daha kısa sürede daha iyi onarım sağlayacaktır ”dedi.
RMD, trafik kısıtlamaları sırasında sütunlara güvenmenin gerekli olduğuna dikkat çekti. Çalışma, dört adaydan 17,8 milyon CZK'nın en düşük fiyatını sunan Kareta tarafından gerçekleştirilecek.
“Düz asfaltla yaklaşık 1,6 kilometrelik bir bölümü ele alıyoruz, yeni çerçeveler kuruyoruz ve çarpışma bariyerleri veya yönlü sütunlar gibi güvenlik özelliklerine odaklanıyoruz. Sözleşme ayrıca, yoğun yolun modifikasyonları da dahil olmak üzere trafik işaretlerinin drenajının ve tamamlanmasının revizyonunu da içeriyor ”dedi.
“Onarımın kapsamı, 2020'deki son nüfus sayımı olan tüm kategorilerden 17.000'den fazla otomobilin neden olduğu çatlak, çarpma, korozyon ve rutlar şeklinde istenmeyen fenomenlerin varlığını doğrulayan bağımsız bir teşhis araştırmasına dayanıyor.”