Tatas’ta bir yıl: Air India’nın kaydettiği ilerleme şaşırtıcı olmaktan başka bir şey değil; daha yapacak çok şey var” diyor Wilson

PiKe

New member
Tatas’ta bir yıl: Air India’nın kaydettiği ilerleme şaşırtıcı olmaktan başka bir şey değil; daha yapacak çok şey var” diyor Wilson


YENİ DELHİ: “Geçtiğimiz 12 aydaki (katedilen) ilerleme hayret verici” ve “bizi tanımlayacak olan, başarılarımızdan çok, hatalarımıza nasıl tepki verdiğimizdir.” Air India MD CEO’su Campbell Wilson Tata Group’un 1932’de JRD Tata tarafından kurulan Maharaja’yı devralmasının birinci yılını tamamlarken, Cuma günü çalışanlara söyledi. Havayolu yakında Boeing ve Airbus tek ve çift koridorların bir karışımı için mega bir sipariş verecek.
AI yolcuları için en büyük sıkıntı, AI ürününün uçaktaki harap halidir: kırık koltuklar, kolçaklar, tepsi masaları; işlevsel olmayan yerleşik eğlence ekranları; kirli koltuk örtüleri, halılar ve genel olarak eski püskü iç mekanlar – devlete ait Maharaja’nın son birkaç perişan yılı bunlara yatırım yapılmadan geçtiği için. Covid’in neden olduğu ve ardından Rusya’nın Ukrayna’ya karşı savaşıyla şiddetlenen küresel tedarik zinciri kısıtlamaları, Air India’nın mevcut ürününü yükseltmeye yönelik iddialı planlarını geciktirdi. Ancak zorluklara rağmen, Wilson geçen yıl içinde başarılanları ve hala yapılması gerekenleri sıraladı.
Başarılar arasında, yıllardır yerde olan bir dizi uçağın tekrar havaya kaldırılması yer alıyor. Ciddi bir para eksikliği nedeniyle, eyaletin yapay zekası uçaklarının çoğunu Noel ağacı olarak kullandı, yani yeni yedek parça satın alamadığı için diğer uçakları uçurmak için yedek parça toplamak için kullanıldı. Wilson, operasyonel uçak sayısının geçen yıl yüzde 27 arttığını ve şu anda 100’e ulaştığını söyledi. “Günlük sefer sayısı yüzde 30, haftalık dış hat sefer sayısı yüzde 63 arttı. On altı yeni uluslararası rota başlatıldı veya duyuruldu (yakında başlatılacak) ve mevcut dokuz rotadaki frekans artırıldı. Günlük ortalama yolcu sayısı %72 artmış ve günlük ciro ikiye katlanmıştır. Ortalama günlük sıklık %81 arttı.” Bunlar, ilk yılın etkileyici başarıları olarak gösteriliyor.
AI’nın Tatas arasında gördüğü ilk gelişme, kardeş şirket Taj Hotels’in uçak içi ikram yan kuruluşu olan TajSATS sayesinde uçak içi yemekler oldu. Daha sonra yapay zeka, uçağı yerde uçuşa elverişli hale getirip yedek parça satın alabildiğinde, tek seferlik performansta büyük bir gelişme görüldü. Aylarca, Tata Group’un havayolları – AI, Vistara ve AirAsia India – yurt içi dakiklik çizelgelerinde zirvede yer aldı. Yapay Zeka, fon infüzyonu sayesinde, uzun süredir aynısını bekleyen yolculara Covid-zamanı geri ödemelerini işleyebildi.
İleriye dönük olarak Tataş, tüm kabin sınıflarında en yeni yerleşik IFE sistemleri de dahil olmak üzere mevcut geniş gövdeli filonun içini yenilemek için 400 milyon dolarlık bir yatırım yapacağını duyurdu. Vistara’yı AI ile ve AirAsia India’yı AI Express ile birleştirmek için çalışmalar devam ediyor. Uçaklar için “tarihi bir düzen” yolda.
Çalışanlara “ulusal öneme sahip bu görevin (AI’yı canlandırma) arkasında bu kadar hızlı ve yapıcı bir şekilde bir araya geldikleri için” teşekkür eden Wilson, çalışanlarına şunları söyledi: “Dünyanın en iyileri arasında yer alan ve gururla yeni Hindistan olacak bir havayolu yaratmaya kararlıyız. dünya sahnesinde… Her şeye rağmen, son 12 ayda kaydedilen ilerleme hayret verici… Daha yapılması gereken çok şey var elbette ve içte ve dışta herkes bunu yapmamızı istiyor… Air India daha da yükselme yolunda ve hepinizin onunla birlikte yükselmesini istiyoruz.”
“Air India 2.0’ın ikinci yılına girerken, herhangi bir büyük ölçekli projede zorluklar olacağının farkındayız. Başarılarımızdan çok, hatalarımıza nasıl tepki verdiğimiz önemli, bunlar bizi tanımlayacak… Şimdi, devam eden sıkı çalışmalarımızla, Hindistan’ın gördüğü en iyi havayolu olma sözümüzü yerine getirmek için elimizden gelenin en iyisini yapacağız. ve kurucularımızın öngördüğü gibi. Tatas’ın uzun süredir güvendiği havayolu ortağı Singapur Havayolları’nın emektarlarından Wilson, “Ufukta bir göz ile birlikte bunu yapabiliriz ve yapacağız” dedi.