Twitter, siyasi reklam yasağını gevşeteceğini açıkladıSAN FRANCİSCO: twitter 3 yıllık yasağını gevşeteceğini söyledi siyasi reklamcılıkgeçen yıl sosyal medya platformunu satın aldıktan sonra gelir elde etmeye çalışan Elon Musk’ın yaptığı son değişiklik.
Şirket, Salı günü geç saatlerde “ABD’de yardım amaçlı reklamcılık için reklamcılık politikalarımızı gevşetiyoruz” şeklinde tweet attı.
Şirket, “Önümüzdeki haftalarda daha fazla siyasi reklama izin vermeyi planlıyoruz” dedi. Twitter güvenliği hesap.
Twitter, yanlış bilgilerin sosyal medyada yayılmasıyla ilgili artan endişelere yanıt olarak 2019’da tüm siyasi reklamları yasakladı.
O zamanlar, dönemin CEO’su Jack Dorsey, İnternet reklamcılığının ticari reklamcılar için güçlü ve etkili olduğunu, ancak “bu gücün, milyonlarca kişinin hayatını etkilemek için oyları etkilemek için kullanılabileceği siyaset için önemli riskler taşıdığını” söyledi.
Son hamle, adayların, siyasi partilerin veya seçilmiş veya atanmış hükümet görevlilerinin reklamlarını yasaklayan bu politikadan bir kopuşu işaret ediyor gibi görünüyor.
Siyasi reklamlar, Twitter’ın toplam gelirinin küçük bir bölümünü oluşturdu ve 2018 ABD ara seçimleri için yapılan toplam harcamaların 3 milyon dolarından azını oluşturdu.
Yasağı geri alırken Twitter, “hayır kurumu temelli reklamların önemli konular hakkında halka açık konuşmaları kolaylaştırabileceğini” ve değişikliğin, daha fazla ayrıntı vermeden platformun reklamcılık politikalarını “TV ve diğer medya kuruluşlarının” politikalarıyla uyumlu hale getireceğini söyledi.
Mart 2021’de Facebook, 2020 ABD başkanlık seçimlerinden sonra yürürlükte olan siyasi ve sosyal konulara yönelik reklam yasağını kaldırdı.
Musk kendisini bir ifade özgürlüğü savaşçısı olarak görüyor ve görünüşe göre onun bir ifade özgürlüğü platformu olarak potansiyelini tam olarak yerine getiremediğine inandığı için Twitter’ı satın aldı. Ancak milyarder Tesla’nın CEO’su, devasa maliyet kesintileri uygulamak zorunda kaldı ve 44 milyar dolarlık satın almayı haklı çıkarmak için daha fazla gelir kaynağı bulmak için mücadele etti.
Şirket, Salı günü geç saatlerde “ABD’de yardım amaçlı reklamcılık için reklamcılık politikalarımızı gevşetiyoruz” şeklinde tweet attı.
Şirket, “Önümüzdeki haftalarda daha fazla siyasi reklama izin vermeyi planlıyoruz” dedi. Twitter güvenliği hesap.
Twitter, yanlış bilgilerin sosyal medyada yayılmasıyla ilgili artan endişelere yanıt olarak 2019’da tüm siyasi reklamları yasakladı.
O zamanlar, dönemin CEO’su Jack Dorsey, İnternet reklamcılığının ticari reklamcılar için güçlü ve etkili olduğunu, ancak “bu gücün, milyonlarca kişinin hayatını etkilemek için oyları etkilemek için kullanılabileceği siyaset için önemli riskler taşıdığını” söyledi.
Son hamle, adayların, siyasi partilerin veya seçilmiş veya atanmış hükümet görevlilerinin reklamlarını yasaklayan bu politikadan bir kopuşu işaret ediyor gibi görünüyor.
Siyasi reklamlar, Twitter’ın toplam gelirinin küçük bir bölümünü oluşturdu ve 2018 ABD ara seçimleri için yapılan toplam harcamaların 3 milyon dolarından azını oluşturdu.
Yasağı geri alırken Twitter, “hayır kurumu temelli reklamların önemli konular hakkında halka açık konuşmaları kolaylaştırabileceğini” ve değişikliğin, daha fazla ayrıntı vermeden platformun reklamcılık politikalarını “TV ve diğer medya kuruluşlarının” politikalarıyla uyumlu hale getireceğini söyledi.
Mart 2021’de Facebook, 2020 ABD başkanlık seçimlerinden sonra yürürlükte olan siyasi ve sosyal konulara yönelik reklam yasağını kaldırdı.
Musk kendisini bir ifade özgürlüğü savaşçısı olarak görüyor ve görünüşe göre onun bir ifade özgürlüğü platformu olarak potansiyelini tam olarak yerine getiremediğine inandığı için Twitter’ı satın aldı. Ancak milyarder Tesla’nın CEO’su, devasa maliyet kesintileri uygulamak zorunda kaldı ve 44 milyar dolarlık satın almayı haklı çıkarmak için daha fazla gelir kaynağı bulmak için mücadele etti.