EnguLizyoN
New member
ŞANS: Uttar Pradesh’in yol ve köprü altyapısına büyük bir destek olarak, Karayolu Taşımacılığı ve Karayolları Bakanlığı (MoRTH), tüm ülke için 1,11 lakh crore Rs’lik toplam bütçeden Uttar Pradesh’e 28.506 Rs’lik devasa bir miktarı onayladı. .
Yetkililere göre bu, hem devlet hem de ülke için şimdiye kadarki en yüksek fon tahsisi.
Geçen yıl UP Rs 13.000 crore tahsis edildi, ancak bu yıl ülke için yaptırım uygulanan toplam miktarın yüzde 25’i.
Karar, Birlik Bakanı Nitin Gadkari’nin UP Devlet PWD Bakanı Jitin Parsada ve diğer NH PWD yetkilileriyle görüşmesinden sonra nihayet onaylandı.
Hükümetten yapılan açıklamaya göre, “Para çevre yolları, viyadükler, köprüler üzerinden demiryolları yapımında kullanılacak”.
“Hemzemin geçitlerde köprüler inşa etmek için yeni teknolojinin tanıtımına 5.000 Rs yatırım yapılacak. Bu, inşaat mühendisliği sektöründe daha teknik işler yaratır. Ayrıca bir defalık bakım politikası kapsamında çevre yolu yapımından sonra geride kalan alanlara beton yollar yapılacak. Buna bir kamu hizmeti hattının inşası da dahildir” denildi.
Toplantıda, Birlik Bakanı, UP hükümetinin NHAI ile PPP modeli altında dört şeritli otoyolları geliştirmek ve altı şeride genişletmek için bir mutabakat zaptı imzalamasını önerdi.
UP’den geçen ulusal karayolları yeşil otoyollar olarak geliştirilecektir.
NH PWD yetkililerine göre, eyalette yol kenarlarına metal korkuluklar yerine bambu korkuluklar kurulacak. Ayrıca, otoyol yollarının daha dayanıklı ve sağlam olması için eski lastik kauçuğu artıkları bitüm ile karıştırılacaktır.
Birlik Hükümeti ve Dünya Bankası, Uttar Pradesh, Himachal Pradesh, Rajasthan ve Andhra Pradesh eyaletlerinde toplam 781 km uzunluğundaki Yeşil Ulusal Otoyol Koridorları Projesi’nin (GNHCP) kredi desteğiyle inşası için bir anlaşma imzaladı. toplam proje maliyeti 1288,24 milyon ABD Doları (7.662,47 Rs) olan 500 milyon ABD Doları.
Yetkililere göre bu, hem devlet hem de ülke için şimdiye kadarki en yüksek fon tahsisi.
Geçen yıl UP Rs 13.000 crore tahsis edildi, ancak bu yıl ülke için yaptırım uygulanan toplam miktarın yüzde 25’i.
Karar, Birlik Bakanı Nitin Gadkari’nin UP Devlet PWD Bakanı Jitin Parsada ve diğer NH PWD yetkilileriyle görüşmesinden sonra nihayet onaylandı.
Hükümetten yapılan açıklamaya göre, “Para çevre yolları, viyadükler, köprüler üzerinden demiryolları yapımında kullanılacak”.
“Hemzemin geçitlerde köprüler inşa etmek için yeni teknolojinin tanıtımına 5.000 Rs yatırım yapılacak. Bu, inşaat mühendisliği sektöründe daha teknik işler yaratır. Ayrıca bir defalık bakım politikası kapsamında çevre yolu yapımından sonra geride kalan alanlara beton yollar yapılacak. Buna bir kamu hizmeti hattının inşası da dahildir” denildi.
Toplantıda, Birlik Bakanı, UP hükümetinin NHAI ile PPP modeli altında dört şeritli otoyolları geliştirmek ve altı şeride genişletmek için bir mutabakat zaptı imzalamasını önerdi.
UP’den geçen ulusal karayolları yeşil otoyollar olarak geliştirilecektir.
NH PWD yetkililerine göre, eyalette yol kenarlarına metal korkuluklar yerine bambu korkuluklar kurulacak. Ayrıca, otoyol yollarının daha dayanıklı ve sağlam olması için eski lastik kauçuğu artıkları bitüm ile karıştırılacaktır.
Birlik Hükümeti ve Dünya Bankası, Uttar Pradesh, Himachal Pradesh, Rajasthan ve Andhra Pradesh eyaletlerinde toplam 781 km uzunluğundaki Yeşil Ulusal Otoyol Koridorları Projesi’nin (GNHCP) kredi desteğiyle inşası için bir anlaşma imzaladı. toplam proje maliyeti 1288,24 milyon ABD Doları (7.662,47 Rs) olan 500 milyon ABD Doları.