EnguLizyoN
New member
ŞANS: Karayolu ağını iyileştirmek ve Uttar Pradesh’teki küçük kasabaları daha iyi birbirine bağlamak için, Bayındırlık İşleri Departmanı (PWD) 21 eyalet otoyolunu mevcut iki şeritten dört şeride 1.800 km’den fazla genişletecek.
Son derece yoğun olan 21 bölümün bazılarından bakım maliyetlerini karşılamak için para kazanılabilir.
Eyalet genelinde 27 bölge fayda sağlayacak olsa da, eyaletin gelişmekte olan başkentindeki altyapıyı artırmak için Lucknow yakınlarındaki şehirlerde erişilebilirliği iyileştirmeye odaklanılıyor.
PWD, yıllar boyunca 7.000 milden fazla devlet otoyolu ağı kurdu ve bu tür 160’tan fazla yolu koruyor. Bunlardan 21’i yükseltilecek. Cuma günü, PWD otoyolları iyileştirmeye başlama emri verdi.
“Yol ağını iyileştirmek, eyaletteki ekonomik faaliyeti iyileştirmek için her şeyden önemlidir. 1 trilyon dolarlık bir ekonomi elde etmek için güçlü bir karayolu ağı gereklidir. Meşgul devlet otoyolları, iyileştirilmiş yol güvenliği ile kesintisiz karayolu bağlantısını iyileştirmek için tanımlanır. Para kazanmak için en iyi formül Baş mühendis ve bölüm başkanı Sandeep Kumar, yoğun yol bölümlerinde çalışılıyor” dedi.
Bakanlık, ayrıntılı fizibilite çalışmaları yürütmek ve maliyet tahminleri hazırlamak için Uttar Pradesh Eyalet Karayolları Kurumu’nu (UPSHA) görevlendirdi.
UPSHA, devlet karayolu projelerini uygulamak için özel sektörle işbirliğini teşvik etmek üzere kuruldu ve 21 karayolu varlığından kaç tanesinin paraya çevrilmesi gerektiğini önermesi bekleniyor.
UPSHA halihazırda üç eyalet otoyolunun bakımını yapıyor ve işe gidip gelenlerin geçiş ücreti ödemesi gerekiyor.
Lucknow civarında, Hardoi’deki Bilgram-Sandi-Allahganj rotası, Barabanki’deki Bhelser-Ramnagar-Mahmudabad rotası, Sitapur ve Lakhimpur Kheri arasındaki Bijua-Aliganj-Gola rotası genişletilecek bazı uzantılar arasında.
Bansdih-Balia-Ghosi rotası, Naurangiya-Hata-Rudrapur rotası ve Budhanpur-Didarganj-Mehnajpur rotası iyileştirildiğinden doğu UP’deki birkaç şehir de yararlanacak.
Batı UP Kairana-Khatauli güzergahında, Kosi-Govardhan-Farah güzergahında, Mathura-Sadabad-Jalesar güzergahında da yenileme yapılacak.
Son derece yoğun olan 21 bölümün bazılarından bakım maliyetlerini karşılamak için para kazanılabilir.
Eyalet genelinde 27 bölge fayda sağlayacak olsa da, eyaletin gelişmekte olan başkentindeki altyapıyı artırmak için Lucknow yakınlarındaki şehirlerde erişilebilirliği iyileştirmeye odaklanılıyor.
PWD, yıllar boyunca 7.000 milden fazla devlet otoyolu ağı kurdu ve bu tür 160’tan fazla yolu koruyor. Bunlardan 21’i yükseltilecek. Cuma günü, PWD otoyolları iyileştirmeye başlama emri verdi.
“Yol ağını iyileştirmek, eyaletteki ekonomik faaliyeti iyileştirmek için her şeyden önemlidir. 1 trilyon dolarlık bir ekonomi elde etmek için güçlü bir karayolu ağı gereklidir. Meşgul devlet otoyolları, iyileştirilmiş yol güvenliği ile kesintisiz karayolu bağlantısını iyileştirmek için tanımlanır. Para kazanmak için en iyi formül Baş mühendis ve bölüm başkanı Sandeep Kumar, yoğun yol bölümlerinde çalışılıyor” dedi.
Bakanlık, ayrıntılı fizibilite çalışmaları yürütmek ve maliyet tahminleri hazırlamak için Uttar Pradesh Eyalet Karayolları Kurumu’nu (UPSHA) görevlendirdi.
UPSHA, devlet karayolu projelerini uygulamak için özel sektörle işbirliğini teşvik etmek üzere kuruldu ve 21 karayolu varlığından kaç tanesinin paraya çevrilmesi gerektiğini önermesi bekleniyor.
UPSHA halihazırda üç eyalet otoyolunun bakımını yapıyor ve işe gidip gelenlerin geçiş ücreti ödemesi gerekiyor.
Lucknow civarında, Hardoi’deki Bilgram-Sandi-Allahganj rotası, Barabanki’deki Bhelser-Ramnagar-Mahmudabad rotası, Sitapur ve Lakhimpur Kheri arasındaki Bijua-Aliganj-Gola rotası genişletilecek bazı uzantılar arasında.
Bansdih-Balia-Ghosi rotası, Naurangiya-Hata-Rudrapur rotası ve Budhanpur-Didarganj-Mehnajpur rotası iyileştirildiğinden doğu UP’deki birkaç şehir de yararlanacak.
Batı UP Kairana-Khatauli güzergahında, Kosi-Govardhan-Farah güzergahında, Mathura-Sadabad-Jalesar güzergahında da yenileme yapılacak.