EnguLizyoN
New member
Zikov Caddesi’nde bir bisiklet yolu inşa edileceğinden, Hansa metropolünün en büyük bölgelerinden birinde bisiklet trafiği açısından umut verici görünüyordu. Ancak sonuç perde arkasında kaldı. Ayrı bir koridor oluşturulmadı, ancak bisikletçiler genellikle ayrı şeritlerden ve kaldırımlardan park etmiş arabaların ve trafik ışıklarının olduğu yola dönüyor. Bir araba onları geçmek isterse, bir tramvay köpeğine binmesi gerekir.
Schweitzerov Caddesi’ndeki ayrı yoldan yola geçişten önceki çıkış, bisikletçilerin trafik ışıklarından önceki boşluğa sığmayacağı şekilde yerleştirilmiştir. Kiovatka’daki bisikletçilerin yolları minimum boyutlara sahiptir, bu nedenle sürücü terlediğinde çok fazla trafik sıkışıklığı olabilir. Bir yerlerde o kadar çok dikey işaret var ki, alan neredeyse bir trafik sıkışıklığı kadar iyi. Şehir planlaması ve kentsel hareketlilik planlaması ile profesyonel olarak ilgilenen ve belediye meclisinin STAN’ın gecikmesi için trafik komitesi üyesi olan Petr Dank, Zikov caddesindeki duraklar arasında, güvenli yolun yoldaki yalnızca piktogramların yerini aldığını söyledi. Zelen.
Kasım Sady’ye giden tramvay hattının ilk etabı 2012 yılında yapımına başlanmış ve ertesi yıl hizmete açılmıştır. 2021 baharında demiryolunun o duraklara uzatılmasıyla ilgili çalışmalar başladı, ilk tramvaylar geçtiğimiz Kasım ayında kalktı.
On iki yıl önce bu kadar çok bisiklet yoktu.
Olomouc bisiklet koordinatörü Stanislav Losert, hazırlığın uzunluğunu mevcut durumun nedeni olarak nitelendirdi.
Teknik olarak, başka türlü olamazdı. Proje on iki yıl önce, bisiklet taşımacılığının çok güçlü olmadığı bir dönemde başladı. Geçen sonbaharda hattın hizmete girmesinden sonra, “Maalesef projeye çok kötü bir şekilde müdahale ediliyor” dedi.
Dank buna katılmıyor. Her zamanki gibi liderin projeyi düzenlemek için yeterli zamanı vardı. Boşa harcanmış bir yatırım, diye düşünüyor.
Bir süre işler iyi gitti. Dank, örneğin, Schweitzerov Caddesi hanındaki tramvay yolunun yeşil gövdesi, kanalizasyonu hapsediyor ve hareket eden tramvaylardan gelen gürültü ve titreşimleri azaltıyor, çünkü Zikov Caddesi’nde benzer bir yol seçilmedi, diye ekledi Dank.
BESIP bölge koordinatörü Miroslav Charouz sokağın görünümünü riskli görüyor. Burada, birisi bir şeye girip büyük bir hata yaparsa, güvenlik denetimi tamamen başarısız oldu! Uzman, kazalara yol açan sorunların en az yüzde 100’ünün zayıf altyapıdan kaynaklandığını artık biliyoruz ve bu alanda iyileştirilecek gerçekten çok şey var, değerlendirmesinde bulundu.
Çok fazla trafik ışığı oynayın
Aptallar da Rooseveltov Caddesi’ndeki büfelerdeki yeni trafik ışıklarına alışmak zorunda kaldı. Şimdi, ışıklı sinyalde, kabaca bu yüz metre boyunca aynı anda tekrarlayın.
Bence trafik durumu anlaşılır, üstelik kara trafiği kanununa da aykırı olmalı. Charouz, diğer şeylerin yanı sıra, tramvayın yakınındaki Trnkova Caddesi’ndeki bir ışık sinyalinin çok ucuz olduğuna dikkat çekti.
Tramvay raylarının yolun dışından geçtiği Rooseveltova kavşağında, arabalar ve tramvaylar Zikov’da buluşuyor. Schweitzer’in durumuna göre yine kendi köpeğiyle dışarıdaki köpekleri gezdiriyor.
Bunun başlıca nedeni tramvay hattının konut yapılarına olan uzaklığıdır. Tramvaj.olomouc.eu’nun özel web sitesinde, Zikov caddesinin her iki tarafında inşaat var, bu nedenle caddenin ortasındaki hatta girmek en uygunudur.
daha az piyade vardı
Bir kusurum var, yaya trafiğinde önemli bir azalma oldu, bu da pratikte çamların dikenli köpek tarafından kazıldığını kanıtlıyor. Bu nedenle yılın başında bir şeyleri değiştirmenin olanaklarını keşfettiler. Onların bakış açısına göre, zorluk sübvansiyonun sürdürülebilirliğidir.
469 milyon kronluk inşaat, Avrupa Birliği’nden 347 milyon kronluk bir sübvansiyonla desteklendi. Terim erpn sübvansiyonu nedeniyle bile inşaat uzatılamadı. Buna ek olarak, sübvansiyon, bu sonbaharda ve dolayısıyla 2028’e kadar işletmeye devam etme olasılığının başlayacağı ana tüneldeki tramvay durağının desteğiyle ilişkilendirildi.
Belirtilen koşulların yerine getirilmemesi, sübvansiyon sağlayıcı tarafından yaptırımların uygulanmasına neden olur. Eksikliğin giderilmesi ve düzeltilmesi teknik ve yasal gerekliliklere tabidir ve uygulanamaz. Örneğin bisiklet yolları gibi herhangi bir onarım, yüklenicinin sağladığı garanti temelinde standart olarak alınacaktır, Nov Sady belediye komisyonu belediyeden bir yanıt aldı.
Tramvay yolcularının kafasını karıştıran ise, işletmeye başladıktan kısa bir süre sonra trafik ışıklarının kendi lehlerine ayarlanabilmesi.
Tramvayların diğer ulaşım biçimlerine göre önceliği vardır. Bu alanda, güvenlik nedeniyle, şu anda Velkomorask Zikova Schweitzerova güzergahının tamamındaki trafik ışıklarını, tramvayın çalıştığı süre boyunca çalışır durumda olmaları için açıp kapatıyoruz. Nakliye şirketi sözcüsü Anna Skorov, şimdiye kadar sadece gündüzleri faaliyette olduklarını söyledi.
Schweitzerov Caddesi’ndeki ayrı yoldan yola geçişten önceki çıkış, bisikletçilerin trafik ışıklarından önceki boşluğa sığmayacağı şekilde yerleştirilmiştir. Kiovatka’daki bisikletçilerin yolları minimum boyutlara sahiptir, bu nedenle sürücü terlediğinde çok fazla trafik sıkışıklığı olabilir. Bir yerlerde o kadar çok dikey işaret var ki, alan neredeyse bir trafik sıkışıklığı kadar iyi. Şehir planlaması ve kentsel hareketlilik planlaması ile profesyonel olarak ilgilenen ve belediye meclisinin STAN’ın gecikmesi için trafik komitesi üyesi olan Petr Dank, Zikov caddesindeki duraklar arasında, güvenli yolun yoldaki yalnızca piktogramların yerini aldığını söyledi. Zelen.
Kasım Sady’ye giden tramvay hattının ilk etabı 2012 yılında yapımına başlanmış ve ertesi yıl hizmete açılmıştır. 2021 baharında demiryolunun o duraklara uzatılmasıyla ilgili çalışmalar başladı, ilk tramvaylar geçtiğimiz Kasım ayında kalktı.
On iki yıl önce bu kadar çok bisiklet yoktu.
Olomouc bisiklet koordinatörü Stanislav Losert, hazırlığın uzunluğunu mevcut durumun nedeni olarak nitelendirdi.
MF BUGÜN pimi Bölgedeki ulaşım inşaatları hakkında yeni seri, trafiği bir süre durdurdu. İlk bölüm, tramvayın geçen yılın sonundan beri çalıştığı Novy Sady, Olomouc sokaklarına ayrılmıştır. |
Teknik olarak, başka türlü olamazdı. Proje on iki yıl önce, bisiklet taşımacılığının çok güçlü olmadığı bir dönemde başladı. Geçen sonbaharda hattın hizmete girmesinden sonra, “Maalesef projeye çok kötü bir şekilde müdahale ediliyor” dedi.
Dank buna katılmıyor. Her zamanki gibi liderin projeyi düzenlemek için yeterli zamanı vardı. Boşa harcanmış bir yatırım, diye düşünüyor.
Bir süre işler iyi gitti. Dank, örneğin, Schweitzerov Caddesi hanındaki tramvay yolunun yeşil gövdesi, kanalizasyonu hapsediyor ve hareket eden tramvaylardan gelen gürültü ve titreşimleri azaltıyor, çünkü Zikov Caddesi’nde benzer bir yol seçilmedi, diye ekledi Dank.
BESIP bölge koordinatörü Miroslav Charouz sokağın görünümünü riskli görüyor. Burada, birisi bir şeye girip büyük bir hata yaparsa, güvenlik denetimi tamamen başarısız oldu! Uzman, kazalara yol açan sorunların en az yüzde 100’ünün zayıf altyapıdan kaynaklandığını artık biliyoruz ve bu alanda iyileştirilecek gerçekten çok şey var, değerlendirmesinde bulundu.
Çok fazla trafik ışığı oynayın
Aptallar da Rooseveltov Caddesi’ndeki büfelerdeki yeni trafik ışıklarına alışmak zorunda kaldı. Şimdi, ışıklı sinyalde, kabaca bu yüz metre boyunca aynı anda tekrarlayın.
Bence trafik durumu anlaşılır, üstelik kara trafiği kanununa da aykırı olmalı. Charouz, diğer şeylerin yanı sıra, tramvayın yakınındaki Trnkova Caddesi’ndeki bir ışık sinyalinin çok ucuz olduğuna dikkat çekti.
Tramvay raylarının yolun dışından geçtiği Rooseveltova kavşağında, arabalar ve tramvaylar Zikov’da buluşuyor. Schweitzer’in durumuna göre yine kendi köpeğiyle dışarıdaki köpekleri gezdiriyor.
Bunun başlıca nedeni tramvay hattının konut yapılarına olan uzaklığıdır. Tramvaj.olomouc.eu’nun özel web sitesinde, Zikov caddesinin her iki tarafında inşaat var, bu nedenle caddenin ortasındaki hatta girmek en uygunudur.
daha az piyade vardı
Bir kusurum var, yaya trafiğinde önemli bir azalma oldu, bu da pratikte çamların dikenli köpek tarafından kazıldığını kanıtlıyor. Bu nedenle yılın başında bir şeyleri değiştirmenin olanaklarını keşfettiler. Onların bakış açısına göre, zorluk sübvansiyonun sürdürülebilirliğidir.
469 milyon kronluk inşaat, Avrupa Birliği’nden 347 milyon kronluk bir sübvansiyonla desteklendi. Terim erpn sübvansiyonu nedeniyle bile inşaat uzatılamadı. Buna ek olarak, sübvansiyon, bu sonbaharda ve dolayısıyla 2028’e kadar işletmeye devam etme olasılığının başlayacağı ana tüneldeki tramvay durağının desteğiyle ilişkilendirildi.
Belirtilen koşulların yerine getirilmemesi, sübvansiyon sağlayıcı tarafından yaptırımların uygulanmasına neden olur. Eksikliğin giderilmesi ve düzeltilmesi teknik ve yasal gerekliliklere tabidir ve uygulanamaz. Örneğin bisiklet yolları gibi herhangi bir onarım, yüklenicinin sağladığı garanti temelinde standart olarak alınacaktır, Nov Sady belediye komisyonu belediyeden bir yanıt aldı.
Tramvay yolcularının kafasını karıştıran ise, işletmeye başladıktan kısa bir süre sonra trafik ışıklarının kendi lehlerine ayarlanabilmesi.
Tramvayların diğer ulaşım biçimlerine göre önceliği vardır. Bu alanda, güvenlik nedeniyle, şu anda Velkomorask Zikova Schweitzerova güzergahının tamamındaki trafik ışıklarını, tramvayın çalıştığı süre boyunca çalışır durumda olmaları için açıp kapatıyoruz. Nakliye şirketi sözcüsü Anna Skorov, şimdiye kadar sadece gündüzleri faaliyette olduklarını söyledi.