Yol onarımı su basmış Sandpit'te çökmeye neden oldu

EnguLizyoN

New member
Kapanış nedeniyle, köy Sandpit'ten muzdariptir. Arabanın selinden yardımcı olabilecek yerel plan karşılaştı.


Sıcak asfaltın etrafında yollarını kısaltmak ve olabildiğince yakından suya ulaşmak için arabayı köyün merkezindeki ayrılmış otoparklarda bırakmak yerine.


Genellikle girişte, bisiklet yollarında veya çevresindeki tarlalarda yasaklar. İnsanların hayatlarını karmaşıklaştırıyorlar. Lhota Nad Moravou'dan Dagmar Vymětalová, “Her zamankinden on kat daha fazla trafik var. Yasağı dört gözle bekliyorduk.”


İş fırsatlarını ele geçiren ve trafiği bunalmış sokakları rahatlatmak için özel arazilerinde geçici ücretli park yeri kuran yerliler, köy liderliğiyle karşılaştı.


Köyün geçici otoparkı konuştu



“Anlamıyorum. Eğer insanlar benim tarlama park edilmiş olsaydı, köyde değişmezler ve başka yerler aramazlardı. Şu an olduğu gibi bisiklet yoluna giden yolda durmayacaklar.


Belediyenin yönetimine danışan plan ticaretini genişletti. Otopark açıldıktan kısa bir süre sonra sorunlar başladı. “Facebook'taki belediye, insanların izin verilmediği ve araba yolunda olmaması gereken özel otoparkı kullanmamaları için bir açıklama yaptı.”


Otoparka varışta doğrudan evinin önünde, belediyenin oraya yasadışı olarak kurduğu bir yasak markası vardı. Janošíková, “Sadece otoparka, aynı zamanda evime de ulaşamadım. Polisi aradım” diyor. MF DNES'e göre, belediyenin oyunda ilerlemesi hakkında da bir cezai şikayet var.


Sadece başlatılan



Pavel Hlaváč ayrıca Mezice'den Sandpit'e varışta alanında otuz yeri ayırdı. Park yerinde bir QR kodu olan bir işaret var, taramadan sonra insanlar tüm gün boyunca bir binek otomobil için yüz taç ücreti ödeyebilirler. Ona göre sorun, otoparklarının sadece inisiyasyonlar bulacağıdır.


“Ne yazık ki, insanları otoparkımda gezdiremiyorum, köy onları kurmalarına izin vermeyecek. Özellikle çapraz bölge olan insanlar için alanımda durmayı amaçladım. Buraya Çek Cumhuriyeti'nin her yerinden geliyorlar ve yerel koşulları bilmedikleri için öfkeli,” diye açıklıyor park yeri.


Ona göre, durum doğrudan su tarafından kurulabilen büyük bir kapasite otoparkı ile çözülecekti. “Ne yazık ki, belediye başkanı ayaklarımızın altına sopa atıyor, çünkü park yeri yoksa, hiç insan olmayacağını düşünüyorlar.


Meyze Mesice'nin sahibi olan Oldřich Špunda, tarlalarının yüz hektarında geçici bir otopark inşa etme planı yaptı.


“Yüzlerce araba olurdu ve insanlar bir taşla bir taş atmaya sahip olurdu. Ne yazık ki, hazırlamaya başladığımda, beton çiftçilerin araba yolunda bir bariyeri var ve diğer yan çiftçilerin bir bariyeri var, bu yüzden topraklarına giremiyorum,” diye omuz silkiyor.


En azından birkaç düzine otomobilin bir ücret alabileceği bahçelerinin kapısını açtı.


“Korundum, kameram var, ama insanlar gitmiyor. Bütün gün için yüz taç vermek istemiyorlar. Arabayı çevredeki tarlalarda ücretsiz olarak kapatabildiklerinde neden ödeme yapmalılar ve kimse onu çözmüyor,” diye ekliyor.


Polisi arıyoruz, çiftçiler diyor



Sandpit çevresindeki tarlalar tarımsal kooperatif unsuruna aittir. Durumla başa çıkmayı reddediyor. “On dört gün boyunca hasat başlayacak. Arpa ve buğdayı hasat edeceğiz ve makinelerimizin geçmesi gerekecek. Köyün belediye başkanı ile anlaştık ve polisi arayacağız” diyor.


Ona göre, tatilciler yıllık Evergreen tarafından kum çukurundaki tarlalara park ediyorlar. “Artık hasarı saymıyoruz,” diyor takımın başı.


Belediye Başkanı Nákla Hana Závánná (n.) Tekrar tekrar tatilcilere arabalarını köydeki ayrılmış park alanlarında bırakmaları için hitap ediyor.


Belediye Başkanı, “Seksen ila yüz araba için park etme imkanı var, ancak tam sezonda her gün 800 ila bin araba olacak. Tabii ki, kapanış turistler için büyük bir komplikasyon.”


Yasaklarda park etmek mümkün değil, belediyeyi açıklıyor



“Banalara, yeşil alanlara, ölü sokaklara veya doğrudan yasak işaretlerine park etmek ve inşaat makinelerinin geçişini önlemek mümkün değildir.” Özel arazideki park alanlarını tolere etmek mümkün değildir, çünkü uygun şekilde izin verilmez.


“Nákla köyünün kadastrosunda ve uluslararası bir park yeridir. Bununla birlikte, bu topraklara güçlendirilmiş bir yol yoktur, bunlar çoğunlukla bu kadar yoğun operasyon üzerine inşa edilmeyen tozlu geçici yollardır.


İnsanlara, suya en yakın olduğu ve Lhota'daki yerel bistro ile park edilebileceği Střena ve Lhota Nad Moravou'nun yönünden kumtaşına gelmesini önerir.


Pínlo Sítovo'ya en iyi yaklaşım, ana araba yolunu Střena ve Lhota Nad Moravou'nun yönünde onarmasıdır. Lhota'daki Bistro'ya rahatça park edebilirsiniz.


Miroslav Pospíšil şirketinin sahibi, “Yüzlerce otomobilin sığabileceği bir otoparkımız var, ücret tüm gün için 50 kron. Suyun sadece üç yüz metre var.” Diyor. Otopark 09: 00-17: 00 saatleri arasında seçilir.


Bu, Šternberk'ten Sandpit'e giden Petra Molerová tarafından doğrulandı. “Lhota'ya park ediyorum, hemen suyun yanında olduğum tarlada bir kısayol. Birçok insan merkeze park edip bisiklete veya scooter'a gidiyor.”