ABFRL, Fransız ortak Galeries Lafayette ile birlikte çalışıyorMUMBAI: Aditya Birla Moda ve Perakende (ABFRL), Avrupa’nın en büyük perakende zinciri olan Paris merkezli ile stratejik bir ortaklığa girdi. Galeriler Lafayette – Hindistan’da lüks mağazalar ve özel bir e-ticaret platformu açmak. Galeries Lafayette, Paris’teki Boulevard Haussmann’daki amiral gemisi konumuyla tanınır.
Mumbai ve Delhi’deki amiral mağazaları, 200’den fazla lüks ve tasarım markasını tek çatı altında toplayacak ve Mumbai’de 2024 yılına kadar faaliyete geçmesi beklenen 90.000 metrekarelik bir amiral mağazası olacak. 2025 yılında faaliyete geçmesi beklenen Delhi’deki 65.000 metrekarelik mağaza, Hindistan’ın en büyük lüks alışveriş merkezlerinden biri olan DLF Emporio’ya işaret etti. Sektör tahminleri, Hindistan lüks eşya pazarının 2021’deki 6 milyar dolardan 2022’ye kadar 8,5 milyar dolara ulaşacağını gösteriyor. Yıllık %8 oranında büyümesi bekleniyor (CAGR 2021-2025).
ABFRL MD’si Ashish Dikshit, “Galeries Lafayette ile ortaklık, Hindistan’ın küresel bir lüks pazarı ve lüks markalar için gelecekteki bir büyüme motoru olarak öneminin bir teyididir” dedi. Galeries Lafayette & BHV Marais’in CEO’su Nicolas Houze şunları söyledi: “2025 yılına kadar yurtdışında 20 mağazaya sahip olma hedefimizin bir başka örneği, öncelikli olarak Çin, Asya ve Orta Doğu’ya odaklanıyoruz.”
Küresel markalar, stratejik bağlantılar yoluyla Hindistan’da bir yer edinmiştir. Bu yılın Ağustos ayında Reliance Brands, küresel lüks marka Balenciaga ile stratejik bir anlaşma imzaladı. Reliance Brands’ın mevcut ortaklık portföyü arasında Armani Exchange, Bally, Bottega Veneta, Burberry, Clarks, Hugo Boss, Versace ve Michael Kors yer alıyor.
ABFRL’nin uluslararası marka portföyü, Hindistan’ın uluslararası markaların en büyük çok markalı perakendecisi olan The Collective’i içerir ve Ralph Lauren, Hackett London, Simon Carter, Ted BakerFred Perry, Forever 21, American Eagle ve Reebok.
Mumbai ve Delhi’deki amiral mağazaları, 200’den fazla lüks ve tasarım markasını tek çatı altında toplayacak ve Mumbai’de 2024 yılına kadar faaliyete geçmesi beklenen 90.000 metrekarelik bir amiral mağazası olacak. 2025 yılında faaliyete geçmesi beklenen Delhi’deki 65.000 metrekarelik mağaza, Hindistan’ın en büyük lüks alışveriş merkezlerinden biri olan DLF Emporio’ya işaret etti. Sektör tahminleri, Hindistan lüks eşya pazarının 2021’deki 6 milyar dolardan 2022’ye kadar 8,5 milyar dolara ulaşacağını gösteriyor. Yıllık %8 oranında büyümesi bekleniyor (CAGR 2021-2025).
ABFRL MD’si Ashish Dikshit, “Galeries Lafayette ile ortaklık, Hindistan’ın küresel bir lüks pazarı ve lüks markalar için gelecekteki bir büyüme motoru olarak öneminin bir teyididir” dedi. Galeries Lafayette & BHV Marais’in CEO’su Nicolas Houze şunları söyledi: “2025 yılına kadar yurtdışında 20 mağazaya sahip olma hedefimizin bir başka örneği, öncelikli olarak Çin, Asya ve Orta Doğu’ya odaklanıyoruz.”
Küresel markalar, stratejik bağlantılar yoluyla Hindistan’da bir yer edinmiştir. Bu yılın Ağustos ayında Reliance Brands, küresel lüks marka Balenciaga ile stratejik bir anlaşma imzaladı. Reliance Brands’ın mevcut ortaklık portföyü arasında Armani Exchange, Bally, Bottega Veneta, Burberry, Clarks, Hugo Boss, Versace ve Michael Kors yer alıyor.
ABFRL’nin uluslararası marka portföyü, Hindistan’ın uluslararası markaların en büyük çok markalı perakendecisi olan The Collective’i içerir ve Ralph Lauren, Hackett London, Simon Carter, Ted BakerFred Perry, Forever 21, American Eagle ve Reebok.