Ajio, Buda Jeans Co. ile yoğun kültüre meydan okuyor.Pandemi sonrası tüketicilerin hayata karşı tutumları değişiyor. Pandemi öncesi gençlerin başarısı, Hustle Kültürü ile tanımlanıyordu. Startup’lar, şirket yöneticileri ve popüler kurumsal TV şovları, hayatın kısa olduğu ve başarılı olmak için büyük bir itişe ihtiyacınız olduğu duygusu üzerine kuruludur. Pandemi bu tavrı değiştirdi, meşguliyet yeni bir anlam kazandı ve rahat yaşam parayı aldı.
Buda Jeans Co.’ya girin. kalabalık fikrine meydan okumak için burada olan AJIO’nun evinden. “Görece daha yavaş, daha anlamlı ve daha kolay bir hayat yaşamak isteyen insanların ortaya çıktığını görüyoruz. Eskiden dünya her zaman açıksa, yeni tüketicinin tavrı gürültüden uzaklaşmak ve benimle geçirdiği zamanın tadını çıkarmaktır. Günümüzde insanlar rahat kot pantolonlar ve kolay giyilen moda ile yaşamayı tercih ediyor ki Buda Jeans Co. teklifler, ”dedi AJIO CEO’su Vineeth Nair.
Tebrikler!
Oyunuzu başarıyla kullandınız
Sonucu görmek için giriş yapın
Buda Jeans unisex bir marka olarak sadece jean pantolonları değil, t-shirt, gömlek, sweatshirt, ceket ve ayakkabıları da beğeninize sunuyor. Aralık, Rs’den fiyatlandırılır. 499 ila Rs. 3499. Erkek giyim koleksiyonu çöl pastelleri, indigo yapı, monokrom ve şehir manzarası serilerinden oluşurken, kadın giyim koleksiyonu pastel, lüks, çivit, tiki mono ve yumuşak kullanışlı serilerden oluşuyor.
Denim kategorisinde yeni bir marka için iletişim oluşturmak oldukça zor. Jeans, sağlamlık, uzun vadeli hareketlilik, kentsel sokak modası ve kentsel kabileler inşa etmek gibi değerler üzerine inşa edilmiştir. Küresel miras markaları, dünya çapında moda ve aidiyet yoluyla denim kültürünü tanımlamıştır. Hindistan’daki yerel markalar da aynı trendi takip etti ve üstelik karışıma ünlüleri de ekledi. Bir marka olarak Buda Jeans, ya biraz eski bir yol çizmek ya da hiç keşfedilmemiş bir yol seçmek zorunda kaldı. Jeans, beğenilmek, işleri halletmek ve Hustle’ın liderleri olmak için kendi yollarından giden insanlarla ilgili. Buda Jeans Co, hepsinin antitezi.
bu Buda Kot barış, huzur ve mutluluk ahlakı üzerine inşa edilmiştir. Buda Jeans A.Ş. Markanın sloganı ve felsefesi olan Planet easy ile anı yaşar, gösterişten uzaklaşır ve benzer düşünen arkadaşlarla bağlantı kurar. Buda Jeans Co, kot kültürünün bir parçası olmayan yeni bir kot kültürü yarattı. Buda Jeans A.Ş. Denim kalabalığının aynılığından sıyrılıyor ve hiç anlatılmamış bir hikaye anlatıyor.
Planet easy, bir felsefe olarak herkesin hoş karşılandığı, barışın merkezde olduğu ve eşitliğin temel aldığı, minimalizme değer verilen ve tasarımın sadeliğinin moda olduğu açık bir dünyaya aittir. Buda Jeans A.Ş. uluslararası odaklı ve dünya vatandaşıdır.
Buda Jeans A.Ş. münhasıran şu adreste mevcuttur: AJIO ve şimdiden sıcak bir karşılama alıyor. Marka, kitle iletişim araçları ve dijital kampanyalarla desteklenmektedir.
Bang in the Middle tarafından yaratılan kampanya, izleyicilerimizin bugün yaşamayı sevdiği kolay yaşam duygusunu yaratan filmler, markalı içerik ve sosyal medya desteğini içeriyor.
Bang in the Middle CCO’su Prathap Suthan kampanya hakkında şunları söyledi: “Buda Jeans Co.’da Ajio ile çalışmak bizim için bir zevk ve ayrıcalıktı. Denim’in modadaki en kalabalık küresel kategorilerden biri olduğu düşünülürse, ayrı bir alan bulmak hepimizin özel çabasını gerektiriyordu. Bu düşünceyi beden ve ruh olarak verebildiğimiz için mutluyum. Markanın tüm yaklaşımı, bir grup benzersiz bireyin dünyayı kendi uygun şartlarıyla fethetme konusundaki duygusal ve içsel ihtiyacına dayanıyor. Sıradan hayatın gelgitlerine takılıp kalmadan ve sürüklenmeden. Seçilmiş ve başarılı insanlarda belirgin olan sıra dışı bir özelliktir ve Buda Jeans Co. o yaşam markasını modasıyla kutluyor. Stres, baskı ve telaş olmadan yaşayın. Ama yine de her şeyin üstünde, işin kontrolünde ve gezegenin rahat atmosferinde hayattan en iyi şekilde yararlanmak için ilham alıyor.
Sorumluluk Reddi: Bu makale AJIO adına Times Internet Spotlight ekibi tarafından hazırlanmıştır.
Buda Jeans Co.’ya girin. kalabalık fikrine meydan okumak için burada olan AJIO’nun evinden. “Görece daha yavaş, daha anlamlı ve daha kolay bir hayat yaşamak isteyen insanların ortaya çıktığını görüyoruz. Eskiden dünya her zaman açıksa, yeni tüketicinin tavrı gürültüden uzaklaşmak ve benimle geçirdiği zamanın tadını çıkarmaktır. Günümüzde insanlar rahat kot pantolonlar ve kolay giyilen moda ile yaşamayı tercih ediyor ki Buda Jeans Co. teklifler, ”dedi AJIO CEO’su Vineeth Nair.
Tebrikler!
Oyunuzu başarıyla kullandınız
Sonucu görmek için giriş yapın
Buda Jeans unisex bir marka olarak sadece jean pantolonları değil, t-shirt, gömlek, sweatshirt, ceket ve ayakkabıları da beğeninize sunuyor. Aralık, Rs’den fiyatlandırılır. 499 ila Rs. 3499. Erkek giyim koleksiyonu çöl pastelleri, indigo yapı, monokrom ve şehir manzarası serilerinden oluşurken, kadın giyim koleksiyonu pastel, lüks, çivit, tiki mono ve yumuşak kullanışlı serilerden oluşuyor.
Denim kategorisinde yeni bir marka için iletişim oluşturmak oldukça zor. Jeans, sağlamlık, uzun vadeli hareketlilik, kentsel sokak modası ve kentsel kabileler inşa etmek gibi değerler üzerine inşa edilmiştir. Küresel miras markaları, dünya çapında moda ve aidiyet yoluyla denim kültürünü tanımlamıştır. Hindistan’daki yerel markalar da aynı trendi takip etti ve üstelik karışıma ünlüleri de ekledi. Bir marka olarak Buda Jeans, ya biraz eski bir yol çizmek ya da hiç keşfedilmemiş bir yol seçmek zorunda kaldı. Jeans, beğenilmek, işleri halletmek ve Hustle’ın liderleri olmak için kendi yollarından giden insanlarla ilgili. Buda Jeans Co, hepsinin antitezi.

bu Buda Kot barış, huzur ve mutluluk ahlakı üzerine inşa edilmiştir. Buda Jeans A.Ş. Markanın sloganı ve felsefesi olan Planet easy ile anı yaşar, gösterişten uzaklaşır ve benzer düşünen arkadaşlarla bağlantı kurar. Buda Jeans Co, kot kültürünün bir parçası olmayan yeni bir kot kültürü yarattı. Buda Jeans A.Ş. Denim kalabalığının aynılığından sıyrılıyor ve hiç anlatılmamış bir hikaye anlatıyor.
Planet easy, bir felsefe olarak herkesin hoş karşılandığı, barışın merkezde olduğu ve eşitliğin temel aldığı, minimalizme değer verilen ve tasarımın sadeliğinin moda olduğu açık bir dünyaya aittir. Buda Jeans A.Ş. uluslararası odaklı ve dünya vatandaşıdır.
Buda Jeans A.Ş. münhasıran şu adreste mevcuttur: AJIO ve şimdiden sıcak bir karşılama alıyor. Marka, kitle iletişim araçları ve dijital kampanyalarla desteklenmektedir.

Bang in the Middle tarafından yaratılan kampanya, izleyicilerimizin bugün yaşamayı sevdiği kolay yaşam duygusunu yaratan filmler, markalı içerik ve sosyal medya desteğini içeriyor.
Bang in the Middle CCO’su Prathap Suthan kampanya hakkında şunları söyledi: “Buda Jeans Co.’da Ajio ile çalışmak bizim için bir zevk ve ayrıcalıktı. Denim’in modadaki en kalabalık küresel kategorilerden biri olduğu düşünülürse, ayrı bir alan bulmak hepimizin özel çabasını gerektiriyordu. Bu düşünceyi beden ve ruh olarak verebildiğimiz için mutluyum. Markanın tüm yaklaşımı, bir grup benzersiz bireyin dünyayı kendi uygun şartlarıyla fethetme konusundaki duygusal ve içsel ihtiyacına dayanıyor. Sıradan hayatın gelgitlerine takılıp kalmadan ve sürüklenmeden. Seçilmiş ve başarılı insanlarda belirgin olan sıra dışı bir özelliktir ve Buda Jeans Co. o yaşam markasını modasıyla kutluyor. Stres, baskı ve telaş olmadan yaşayın. Ama yine de her şeyin üstünde, işin kontrolünde ve gezegenin rahat atmosferinde hayattan en iyi şekilde yararlanmak için ilham alıyor.
Sorumluluk Reddi: Bu makale AJIO adına Times Internet Spotlight ekibi tarafından hazırlanmıştır.