Akasa: Akasa, etiketlenmek yerine çevik ve verimli olmak istiyor: CEO Vinay Dube

PiKe

New member
Akasa: Akasa, etiketlenmek yerine çevik ve verimli olmak istiyor: CEO Vinay Dube


YENİ DELHİ: Yedi aydan fazla bir süredir Hindistan semalarında uçuyorum, Akasa Hava Kurucusu Vinay Dube, havayolunun bazen belirli şeyleri yapmak ya da yapmamak için güvercin deliği yaptığı bir etikete sahip olmak yerine çevik ve verimli olmak istediğini söyledi.
Aynı zamanda, insanların uçak içi deneyim için “sıcak, empatik ve arkadaş canlısı” gibi kelimeleri kullanmaya başladıklarını ve bunların tam da bizim onunla ilişkilendirmek istediğimiz türden kelimeler olduğunu söyledi. Akasa deneyimi.
Filosunda 19 uçağı ve günlük 110 uçuşu olan havayolu şirketi henüz başlangıç aşamasında, ancak bir startup veya bütçeye uygun bir havayolu şirketi olarak etiketlenmek istemiyor.
Havayolu, bu yılın sonunda uluslararası operasyonlara başlamayı ve uçaklar için “üç haneli sipariş” vermeyi planlıyor.
PTI ile yaptığı bir röportajda Dube, havayolunun ilk aşamalarında olduğunu, ancak “birinin 19 uçağı varsa, bu bir başlangıç mı yoksa bir başlangıç değil mi?”
“Yine, etiketlerle aram pek iyi değil ve hatta insanlarla aram iyi değil, sadece etiketleri sevmiyorum… Kendime, özellikle de şirketime etiket koymak istemiyorum. O zaman bu, düşünmeyi sınırlama eğilimi gösterir” söz konusu.
Havayolunun CEO’su da olan Dube’nin yorumları, havayolunun nasıl anlatılması gerektiğine ilişkin bir soruya yanıt olarak geldi.
bunu vurgularken Akasa Air’in pazar payı hedeflerine bakmadığını ve havacılık sektöründe konum peşinde koşmadığını, amacının müşterilerini ve çalışanlarını mutlu etmek olduğunu söyledi.
“Yaptığımız şey bu ve bunu yapabiliriz. Bu, çok güçlü bir maliyet yapımız varsa sürdürülebilir. Yani odaklandığımız üç sütun bunlar” dedi.
Dube, Akasa Air’in şimdiye kadarki yolculuğunu “heyecan verici” olarak nitelendirerek, havayolunun çevik ve verimli olmayı hedeflediğini de söyledi.
Yine, kendinizi bir girişim olarak etiketlerseniz, o zaman herkes, çalışan politikamızı büyüdüğümüzde yapalım diyecektir. Hayır, artık personel politikası yapıyoruz. Bu etiketler bazen sizi benim sevmediğim şeyleri yapıp yapmamaya itiyor ve bunun sağlıklı olduğunu düşünmüyorum” dedi.
Şu anda havayolunun 2.000’den fazla çalışanı var ve Mart 2024’ün sonunda 3.000’i geçmesi bekleniyor.
“Geçtiğimiz yedi ay boyunca gemideki deneyimlerimiz de çok iyi karşılandı. Bence insanlar sıcak, empatik ve nazik gibi kelimeler kullanmaya başladılar ki bunlar tam da Akasa deneyimiyle ilişkilendirilmesini istediğimiz türden kelimeler. diye ekledi.
Akasa Air, Şubat ayında 3.61 bin yolcu taşıdı ve pazar payı yüzde 3 oldu.