Bakan Kupka, Brno'dan yüksek hızlı hatların inşaatının gelecek yıl başlayacağını söyledi

EnguLizyoN

New member
Ulaştırma Bakanı Martin Kupka (11 Ocak 2022)
| fotoğraf: TK





Çek Cumhuriyeti'nde yüksek hızlı hatların inşası 1990'lı yıllardan beri tartışılıyor ancak inşaat ancak son yıllarda başladı. Yeni demiryolunda trenlerin saatte 320 kilometre hızla gitmesi gerekiyor. Kupka, Esk'teki temel VRT altyapısının inşasının toplamda 800 milyar krona mal olması gerektiğini söyledi.


Bakan görüşmede, zaman geçerse yüksek hızlı altyapı inşaatının en geç 2030 yılında başlayacağını söyledi. esko klov bakanına göre VRT inşaatı ve altyapı yatırımlarındaki artış. Ona göre, Polonya son yıllarda borç tahsilatına önemli yatırımlar yaptı ve GSYİH'si yıllık bazda yüzde 24 arttı. Esk'te bu oran yalnızca yüzde 14'tü, ekl.


Prag'da Sprva eleznic (S), Çek Cumhuriyeti'ndeki yüksek hızlı hatlarda uzun mesafeli operasyonlar için merkezi sevk ofisi (CDP) için 39,9 milyon kron karşılığında bir bina inşa edecek. Yeni bina Balabence'nin eteklerindeki merkezi sevkiyat merkezinin yakınında inşa edilecek. İnşaat çalışmalarının ilk etapta 2027 yılında başlaması planlanıyor.


Bu şekilde duygu haritaları adı verilen araçlarla halktan VRT'nin inşasına yönelik öneriler topladı. Prag'da VRT projesinin hazırlanması için Prag'ın 700 sakini arasında 2.000'den fazla dilekçe sunuldu. Prag'da VRT'nin Prag 10, Prag 15, Dolnch Mcholup, Prahy-Dube, Dolnch Poernic, Kyj ve Prag 9 arazilerine erişimi olacak. Şu anda Prag 2 ve Prag arazilerindeki birçok bina hakkında tartışma var. VRT'yi mevcut demiryoluna ve belediye toplu taşıma araçlarına bağlamak.


Zdopravy.cz sunucusuna göre Güney Koreli şirket Dohwa Engineering, Çek Cumhuriyeti'ndeki yüksek hızlı hatların tasarımında da yer alıyor. Çek şirketi NDCon Group ile birlikte Svtl nad Szavou'dan Velk Btee'ye kadar olan yüksek hızlı hat için proje belgelerinin hazırlanmasına yönelik bir teklif sundu.