CREDAI, Abu Dabi’deki NATCON 2022’de 2050’ye Kadar Net Sıfır Sözü Verdi

PiKe

New member
CREDAI, Abu Dabi’deki NATCON 2022’de 2050’ye Kadar Net Sıfır Sözü VerdiABU DHABI: Devam eden iklim zirvesinin arka planında, COP27, Hindistan Gayrimenkul Geliştiricileri Dernekleri Konfederasyonu (KREDİ), Hindistan’daki özel gayrimenkul geliştiricilerinin en üst kuruluşu Cuma günü, YAS Island Abu Dabi’deki yıllık NATCON 2022 etkinliğinde 2050 yılına kadar net sıfır hedefine ulaşacağını duyurdu.
Bu taahhütle, CREDAI, küresel olarak sürdürülebilir gerçeklere odaklanmayı sürdürerek, net sıfır statüsüne ulaşma ulusal hedefinden 20 yıl önce karbon nötr statüsüne ulaşan ilk endüstri birliği oldu.
Yüce hedefe ulaşmak için, CREDAI’nin 13.000’den fazla üyesi, sektörün karbon ayak izini 2030 yılına kadar %25 oranında azaltmak için mevcut en iyi uygulamaları keşfetme sözü verdi.
Ayrıca, CREDAI ayrıca bir ortaklık da dahil olmak üzere bir dizi önlemi duyurdu. HDFC CREDAI Başkanı Harsh Vardhan Patodia, Şeyh Nahayan Mabarak Al tarafından konferansın açılışından önce, Tier-2 ve 3 şehirlerini 3 milyar ABD Doları fon ve Venture Catalysts ve Neovon gibi gelişmekte olan yeni şirketler için 100 milyon ABD Doları fonla güçlendirmek için dedi. Nahayan, Kabine Üyesi, Hoşgörü ve Birlikte Yaşama Bakanı , BAE.
Hindistan Yeşil Bina Konseyi (IGBC), daha fazla geliştiricinin sürdürülebilir teknikleri benimsemesini sağlamak için önemli adımlar attı. CREDAI, önlemlerin ülkenin gayrimenkul geliştiricileriyle iyi bir şekilde yerleştiğinden emin olmak için politika yürütücüsü ile birlikte çalışacağını söyledi. Boman İran DiliSeçilmiş Başkan, CREDAI.
Buna ek olarak, teknolojinin benimsenmesini hızlandırmak için CREDAI, dünyada kalıcı bir varlığa sahip olmak için ‘Credaiverse’i başlatacak. sanal evren sürükleyici bir tüketici satın alma deneyimi için.
satiş magarCREDAI Başkanı, “Bu yıl gayrimenkul ekosistemi, Covid-19’dan sonra bastırılmış talep zeminine karşı on yıllardır en iyi yılına tanık oldu ve tüketici güveni olumlu olmaya devam ediyor. Planlanan birden fazla lansmanla ve tüketici davranışında kiralamadan ev satın almaya geçişle büyüme ivmesinin devam edeceğinden eminiz.”