EnguLizyoN
New member
Bu Jiří Svoboda tarafından belirtildi. Çevre Bakanı Petr Hladík'e (KDU -čSL) göre, istila edilmiş toprak ve suyun iyileştirilmesi de dahil olmak üzere sonuçların tasfiye maliyeti bir milyar kronun aşılmamalıdır.
Trenler Pazar günü piste döndü. Svoboda, “İş hafta sonu sona erdi. Anahtarlar da dahil olmak üzere istasyonun tamamen yenilenmesi sonbahar aylarında gerçekleşecek. Onarımların ilk aşamasının maliyeti yaklaşık 23 milyon taç, sonbahar aşaması yaklaşık 90 milyona mal olacak.” Dedi.
Sž'un ilk aşamasında, düz bir çizgide iki parça başlattı. Pistin altındaki kirlenmiş topraktan sonra, işçiler yaklaşık üç metre bölümüne yeni bir demiryolu alt ve üst koydu, çekiş hattı ve arabanın geçici direklerini kurdu ve izleme ekipmanını restore etti.
İlk Express Tren Pazar akşamı Hustopeče yakınlarındaki piste gitti, Pazartesi günü bölgesel tren bağlantıları da var. Trenler bölümden saatte maksimum 50 kilometre hızla geçebilir.
Yolcular klimayı korur
Sž kararı, “Bölgeden geçerken, taşıyıcı, örneğin klimayı kapatarak trenin yolcularına ve servis alanlarına dış hava erişiminin sağlanmasını sağlayacaktır.” Diyor.
Hustopeče Nad Bečvou 28 Şubat'ta raydan çıkmış 1.020 ton toksik benzen taşıyan bir yük treni. Tankların çoğu kazada hasar gördü ve benzen onlardan kaçtı. Daha sonra benzen çağrıldı.
Yangın pistlere, anahtarlara ve temas hattına zarar verdi. Kontamine toksik maddelerin yerinden itfaiyeciler, önce benzeni boşalttıkları katı güvenlik koşulları altında çökmüş tankı çıkarmak zorunda kaldılar.
Daha sonra, takip -ılımlı çalışma çalışması nedeniyle tüm demiryolu altyapısını alandan çıkardılar ve uzmanlar kirlenmiş toprağı çıkardılar. Sž daha sonra pisti yeniledi ve havai temas hattını ve güvenlik ekipmanını onardı.
Ülkemizdeki kaza benzersiz
İyileştirme şirketinin tahminlerine göre Dekonta, kaza 250 ton benzen sonucunda çevreye kaçtı. 7 Haziran'a kadar Deza'ya yaklaşık 95 ton tehlikeli madde ve 4.000 metreden fazla kübik su alındı.
İlkbahardaki uzmanlar, kaza alanının etrafında 700 metrelik çelik profil duvarının inşasını tamamladı. Yedi metreye kadar uzanan bariyer kontamine alanı kapatmış ve toksik maddelerin yakındaki bir göl de dahil olmak üzere çevreye yayılmasını önlemek içindir.
Hladík'e göre, sızdırılan benzenin toprağa yayılmaya devam etme ve çevredeki yüzey suyuna yayılmaya devam etme riskini dengelemeyi başardık. İyileştirme birkaç ay daha sürer.
“Şimdi, bölgedeki en büyük benzen oranı olan yeraltı suyu üzerindeki benzenin serbest fazını çıkarmak bir önceliktir. Aşağıda, çözünmüş benzen formunu içeren yeraltı suyunu temizleyecek. Kirlenmiş yeraltı suyunun büyük hacimde pompalanmasına izin veren aktif karbonlu özel filtrelerin test operasyonu da var.”
Çek Çevre Müfettişliği Direktörü Petr Bejček'e göre, ortak müdahale sayesinde, maddenin yüzde üçünden daha azı kaza alanının dışında bin tondan fazla benzen kaçtı. “Çevre üzerindeki etkileri minimaldi” dedi.
Hoş geldiniz için yenilenen insanlar
Prag'dan Vsetín'e ilk hızlı tren Wallachian ekspreleri Pazar günü pistten geçen ilk kişi oldu, Pazartesi sabahı bölgesel tren bağlantıları eklendi, böylece görevli tipik kırmızı kapağındaki ilk kişiyi sallayabilir.
Eva Máchová Valašské Meziříčí'den Hustopeče Nad Bečvou'ya geldi. “Yedek otobüslerle seyahat etmek uzun sürdü, tren daha rahat,” diye güvendi.
Yolculuk, Vsetin'den iki çocuğuyla birlikte gelen Bayan Lucie tarafından da övüldü. “Burada ebeveynlerim var, ziyaret edeceğiz” diye açıklıyor. Kirlenmiş alanın odağından geçmekten korkmadığı sorulduğunda, bir gülümsemeyle cevap verdi: “Korkmadım, tren yavaşladı ve klima kapatıldı. Çocuklar itfaiyeciler ve mundura işçilerindeki pencereden dışarı bakıyorlardı.”
Şimdi operasyon? Hoş bir sürpriz, diyor belediye başkanı
Belediye Başkanı Hustopeče Nad Bečvou Júlia Vozáková da tatillerden önce tren bağlantılarının restorasyonundan memnun. “Bu büyük bir rahatlama, çünkü tatiller başlıyor ve burada hareket harika. Tabii ki, tüm sapmalar ve yedek bağlantılar işe yaradı, ancak özellikle zamanla talep ediyordu.”
Pistin yazdan önce faaliyete geçebileceğine inanmadı. Vozáková, “Bunu hak eden herkesten şapka. Bu adımla bile sinirlilik biraz kaçtı, ancak hava, su ve toprak izlemenin her hafta hala ölçülmesine sevindim. Bu bizim için çok önemli.”
Öğleden önce istasyona yeni gelen yaşlı eşler trenlerin restorasyonundan zevk almıyorlar. “Hustopeče'nin merkezinde yaşıyoruz ve istasyondan uzaktayız. Otobüse bindiğimizde, burnumuzun hemen önünde durduk ve hiçbir yerde sendelemek zorunda değildik.”
Nádražní Caddesi'nde kaza bölgesinden sadece üç yüz metre uzakta yaşayan Jarmila Valentovičová, istasyonda bir taş olarak bir taş düzenlemeye sahip. “Kocam bana bunun sessiz bir uykunun sonu olduğunu bildirdi, alarmlar ayarlamamız bile gerekmiyor. Her zaman sabah beş civarında çalışan yük trenlerini uyandıracağız.” Dedi.
“İlk başta, bir yük treni yolcu taşımacılığını ve pistte insanları bırakmadan önce geçiyordu. Tankları iade ettik ve hangi yükü taşıdıklarını uzun süre tahmin etmek zorunda değilsiniz.”
Trenler Pazar günü piste döndü. Svoboda, “İş hafta sonu sona erdi. Anahtarlar da dahil olmak üzere istasyonun tamamen yenilenmesi sonbahar aylarında gerçekleşecek. Onarımların ilk aşamasının maliyeti yaklaşık 23 milyon taç, sonbahar aşaması yaklaşık 90 milyona mal olacak.” Dedi.
Sž'un ilk aşamasında, düz bir çizgide iki parça başlattı. Pistin altındaki kirlenmiş topraktan sonra, işçiler yaklaşık üç metre bölümüne yeni bir demiryolu alt ve üst koydu, çekiş hattı ve arabanın geçici direklerini kurdu ve izleme ekipmanını restore etti.
İlk Express Tren Pazar akşamı Hustopeče yakınlarındaki piste gitti, Pazartesi günü bölgesel tren bağlantıları da var. Trenler bölümden saatte maksimum 50 kilometre hızla geçebilir.
Yolcular klimayı korur
Sž kararı, “Bölgeden geçerken, taşıyıcı, örneğin klimayı kapatarak trenin yolcularına ve servis alanlarına dış hava erişiminin sağlanmasını sağlayacaktır.” Diyor.
Hustopeče Nad Bečvou 28 Şubat'ta raydan çıkmış 1.020 ton toksik benzen taşıyan bir yük treni. Tankların çoğu kazada hasar gördü ve benzen onlardan kaçtı. Daha sonra benzen çağrıldı.
Yangın pistlere, anahtarlara ve temas hattına zarar verdi. Kontamine toksik maddelerin yerinden itfaiyeciler, önce benzeni boşalttıkları katı güvenlik koşulları altında çökmüş tankı çıkarmak zorunda kaldılar.
Daha sonra, takip -ılımlı çalışma çalışması nedeniyle tüm demiryolu altyapısını alandan çıkardılar ve uzmanlar kirlenmiş toprağı çıkardılar. Sž daha sonra pisti yeniledi ve havai temas hattını ve güvenlik ekipmanını onardı.
Ülkemizdeki kaza benzersiz
İyileştirme şirketinin tahminlerine göre Dekonta, kaza 250 ton benzen sonucunda çevreye kaçtı. 7 Haziran'a kadar Deza'ya yaklaşık 95 ton tehlikeli madde ve 4.000 metreden fazla kübik su alındı.
İlkbahardaki uzmanlar, kaza alanının etrafında 700 metrelik çelik profil duvarının inşasını tamamladı. Yedi metreye kadar uzanan bariyer kontamine alanı kapatmış ve toksik maddelerin yakındaki bir göl de dahil olmak üzere çevreye yayılmasını önlemek içindir.
Hladík'e göre, sızdırılan benzenin toprağa yayılmaya devam etme ve çevredeki yüzey suyuna yayılmaya devam etme riskini dengelemeyi başardık. İyileştirme birkaç ay daha sürer.
“Şimdi, bölgedeki en büyük benzen oranı olan yeraltı suyu üzerindeki benzenin serbest fazını çıkarmak bir önceliktir. Aşağıda, çözünmüş benzen formunu içeren yeraltı suyunu temizleyecek. Kirlenmiş yeraltı suyunun büyük hacimde pompalanmasına izin veren aktif karbonlu özel filtrelerin test operasyonu da var.”
Çek Çevre Müfettişliği Direktörü Petr Bejček'e göre, ortak müdahale sayesinde, maddenin yüzde üçünden daha azı kaza alanının dışında bin tondan fazla benzen kaçtı. “Çevre üzerindeki etkileri minimaldi” dedi.
Hoş geldiniz için yenilenen insanlar
Prag'dan Vsetín'e ilk hızlı tren Wallachian ekspreleri Pazar günü pistten geçen ilk kişi oldu, Pazartesi sabahı bölgesel tren bağlantıları eklendi, böylece görevli tipik kırmızı kapağındaki ilk kişiyi sallayabilir.
Eva Máchová Valašské Meziříčí'den Hustopeče Nad Bečvou'ya geldi. “Yedek otobüslerle seyahat etmek uzun sürdü, tren daha rahat,” diye güvendi.
Yolculuk, Vsetin'den iki çocuğuyla birlikte gelen Bayan Lucie tarafından da övüldü. “Burada ebeveynlerim var, ziyaret edeceğiz” diye açıklıyor. Kirlenmiş alanın odağından geçmekten korkmadığı sorulduğunda, bir gülümsemeyle cevap verdi: “Korkmadım, tren yavaşladı ve klima kapatıldı. Çocuklar itfaiyeciler ve mundura işçilerindeki pencereden dışarı bakıyorlardı.”
Şimdi operasyon? Hoş bir sürpriz, diyor belediye başkanı
Belediye Başkanı Hustopeče Nad Bečvou Júlia Vozáková da tatillerden önce tren bağlantılarının restorasyonundan memnun. “Bu büyük bir rahatlama, çünkü tatiller başlıyor ve burada hareket harika. Tabii ki, tüm sapmalar ve yedek bağlantılar işe yaradı, ancak özellikle zamanla talep ediyordu.”
Pistin yazdan önce faaliyete geçebileceğine inanmadı. Vozáková, “Bunu hak eden herkesten şapka. Bu adımla bile sinirlilik biraz kaçtı, ancak hava, su ve toprak izlemenin her hafta hala ölçülmesine sevindim. Bu bizim için çok önemli.”
Öğleden önce istasyona yeni gelen yaşlı eşler trenlerin restorasyonundan zevk almıyorlar. “Hustopeče'nin merkezinde yaşıyoruz ve istasyondan uzaktayız. Otobüse bindiğimizde, burnumuzun hemen önünde durduk ve hiçbir yerde sendelemek zorunda değildik.”
Nádražní Caddesi'nde kaza bölgesinden sadece üç yüz metre uzakta yaşayan Jarmila Valentovičová, istasyonda bir taş olarak bir taş düzenlemeye sahip. “Kocam bana bunun sessiz bir uykunun sonu olduğunu bildirdi, alarmlar ayarlamamız bile gerekmiyor. Her zaman sabah beş civarında çalışan yük trenlerini uyandıracağız.” Dedi.
“İlk başta, bir yük treni yolcu taşımacılığını ve pistte insanları bırakmadan önce geçiyordu. Tankları iade ettik ve hangi yükü taşıdıklarını uzun süre tahmin etmek zorunda değilsiniz.”