ISB’den Dijital Pazarlama: Fijital Pazarlamanın önemini ve neden her pazarlamacının bunu bilmesi gerektiğini gösteriyor?

benbilirim

Global Mod
Global Mod
ISB’den Dijital Pazarlama: Fijital Pazarlamanın önemini ve neden her pazarlamacının bunu bilmesi gerektiğini gösteriyor?Geleneksel fiziksel ve dijital pazarlama, yelpazenin iki uç noktası olarak kabul edilir. Ancak, son küresel durum, tüketici davranışının önemli ölçüde değişmesine neden oldu. Dijital benimsemeyi on yıldan bir yıla hızlandırdı, tüketicileri ve işletmeleri yeni dijital davranışları benimsemeye zorladı. Hindistan Perakendeciler Birliği (RAI) tarafından yapılan bir anket, Hintli tüketicilerin %80’inden fazlasının çevrimiçi ve gerçek mekanda faaliyet gösteren mağazalardan satın almayı tercih ettiğini göstererek yeni tüketici davranış modellerini doğruladı.

Bir sektör raporuna göre, müşterilerin %91’i hatırladıkları şirketlerden alışveriş yapıyor ve uygun teklifler veriyor ve müşterilerin %83’ü kişiselleştirilmiş bir deneyim karşılığında bilgilerini paylaşmaya istekli. Bu, müşteri yolculuğunun haritasını çıkarmanın önemini vurgular ve bir markayla ilgili doğru temas noktalarına erişmek için tüketici hunisinin derinlemesine anlaşılmasını gerektirir.

Geleneksel temas noktaları, tüm pazarlamacılara aşinadır ve birçok kuruluş bunu uygun bir şekilde tanımlamış ve pazarlama stratejilerinin bir parçası olarak dahil etmiştir. Bununla birlikte, dijital temas noktaları ve dijital yolculuk söz konusu olduğunda, şirketler farkındalığı artırmak için afişlerin ötesinde düşünüyor. Tüm kanallar, Ücretli, Sahip Olunan ve Kazanılan medya yoluyla müşterinin marka algısı nasıl daha da güçlendirilebilir? Bu nedenle, pazarlamacıların dijital büyümelerini hızlandırabilmeleri için dijital pazarlama programlarına artan bir ihtiyaç vardır.
ISB yönetici eğitiminin Dijital pazarlama ve analitik programı katılımcılara, daha güçlü bir dijital marka oluşturmak için kuruluşun kullanabileceği tüm farklı dijital kanalları kullanırken ömür boyu müşteri değerini nasıl oluşturacaklarını öğretmek için tasarlanmıştır. Bu nedenle 2700’den fazla katılımcı, dijital yolculuklarında daha hızlı büyümelerine yardımcı olmak için bu programı seçti.

Tebrikler!


Oyunuzu başarıyla kullandınız

Sonucu görmek için giriş yapın

Fijital Pazarlama Nedir?

Phygital pazarlama, deneyimi bir bütün olarak geliştirmek için hem gerçek hayattaki hem de çevrimiçi satın alımların en iyi yönlerini kullanarak fiziksel ve dijital dünyalar arasındaki boşluğu doldurur. Bugün, alıcıların kendileri Phygital. Hem fiziksel hem de dijital dünyada varlar ve her iki yerde de alışveriş yapıyorlar. Dolayısıyla, markalar işlerini ölçeklendirmek ve izleyicileriyle gerçekten bağlantı kurmak istiyorsa, müşterilerle iki dünya arasındaki aynı alanda buluşmaları gerekir.


Neden Phygital’i düşünüyorsun?

Müşteri deneyiminde devrim yaratıyor


Phygital perakende ile müşteriler mağaza kanalını, ödeme yöntemini ve hatta sipariş işleme yöntemini seçebilirler. Böylesine kolay ve hızlı bir sanal alışveriş deneyimi, bir müşterinin yoğun programında isteyebileceği tek şeydir. Bu, markanın müşterileri elinde tutmasına yardımcı olur ve markanız için satışları artırır.

Marka bilinirliğini ve sadakatini artırın

Müşteriler, markanızla birden fazla çevrimdışı ve çevrimiçi kanal aracılığıyla etkileşime girebildiğinde, bu doğal olarak marka erişiminizi ve bilinirliğinizi artırır. Herhangi bir sorunu çözmek için bir Phygital mağazasında çevrimiçi olarak veya şahsen satış temsilcileri veya sohbet robotlarıyla etkileşime girdiklerinde, bu onların işinize olan güvenini oluşturur. Müşterilere benzersiz bir deneyim sunduğunuzda, kendilerini değerli hissederler ve bu da onları daha fazlası için geri gelmeye teşvik eder.


Kişisel ilgi sunar


Bir McKinsey raporuna göre kişiselleştirme, %15’e varan gelir artışı sağlıyor ve pazarlama harcamalarının verimliliğini %30 artırıyor. Fiziksel ticaret, fiziksel mağazanızı e-ticaret platformunuza bağlayan temel etkileşim noktalarını kullanarak kişiselleştirilmiş ürün önerileri ve kişiselleştirilmiş etkileşimler sağlar. Çakışan kanallardaki müşterilerinizin ihtiyaçları, alışkanlıkları ve modellerine ilişkin bu gelişmiş anlayış, gelecekteki etkileşimleri tahmin etmenize ve müşterilerinize gerçekten istediklerini sunmanıza yardımcı olur.

Bilgiyle fiziksel deneyimleri geliştirir

Fiziksel alanınızı dijital içeriklerle kaplayarak ürün veya hizmetiniz hakkında daha fazla bilgi sağlayabilirsiniz. Örneğin, taranabilir bir hızlı yanıt kodu, ziyaretçilerin fiziksel bir bağlamda dijital olarak ilgisini çekmek için harika bir mekanizma sağlar. Bunu pandemi ve post-covid dünyasında dijital menülerin yükselişiyle görüyoruz. Fijital pazarlamada sosyal medya da kullanılabilir. Örneğin, Brezilya’daki bir perakendeci olan C&A, bir giysinin Facebook’ta aldığı “beğeni” sayısını gerçek zamanlı olarak gösteren “sosyal medya askıları” uygulamıştır.

yatırım getirisi


Phygital dünyaya nasıl hazırlanılır?

Phygital, müşteri deneyiminin geleceği için olasılıkların kilidini açmanın anahtarını açıkça elinde tutuyor. Müşterilerin hibrit bir yaşam sürdüğü gelişen dünyayla birlikte, bu değişimden en iyi şekilde yararlanmak modern pazarlamacılara düşüyor. Günümüzde pazarlamacılar, edtech platformlarının ve çevrimiçi programların yükselişiyle günlük işlerini yaparken en yeni dijital pazarlama araçlarını kolayca tazeleyebilirler.
Dijital pazarlama ve analitik ISB Executive Education & Emeritus’tan, yalnızca katılımcıların en son dijital pazarlama trendlerinden haberdar olmalarına yardımcı olmakla kalmayıp, aynı zamanda simülasyonların kullanımı yoluyla uygulamalı bir öğrenme deneyimi sağlayan bu tür programlardan biridir. Katılımcının kendi temposunda yapabileceği, yoğun yaşamına uygun gördüğü şekilde sığdırabileceği 12 haftalık online bir programdır. Dolayısıyla, bu fiziksel dünyanın kesitinde bir dijital pazarlamacıysanız ve daha iyi yatırım getirisi için nasıl daha optimize edilmiş stratejiler oluşturacağınızı ve daha sağlıklı bir müşteri deneyimi sunacağınızı anlamak istiyorsanız,
ISB Executive Education tarafından Dijital Pazarlama ve Analitik Programı.

Tüm program ayrıntılarını görüntülemek için,
Buraya Tıkla.

Hindistan İşletme Okulu Hakkında

Indian School of Business (ISB), Asya’da birinci sınıf bir işletme okuluna olan ihtiyaçtan doğdu. ISB kendini yenilikçi programlar, seçkin eğitimciler ve düşünce liderliği aracılığıyla iş liderleri yaratmaya adamıştır. MBA Derneği’nden (AMBA) akreditasyon alma gibi benzersiz bir ayrıcalığa sahip olup, onu AMBA, EFMD Kalite İyileştirme Sistemi (EQUIS) tarafından ‘üçlü tacı’ akreditasyon alan dünyadaki 100. okul yapmıştır. Yenilikçi programlar, seçkin eğitimciler ve düşünce liderliği sayesinde, ISB Yönetici Eğitimi kendini geleceğe hazır liderler yaratmaya adamıştır.

fahri hakkında

ISB Executive Education, güçlü bir çevrimiçi program portföyü sunmak için bir çevrimiçi eğitim sağlayıcısı olan Emeritus ile ortaklık kurdu. Emeritus ile çalışmak, ISB Executive Education’a erişimini, ISB Executive Education’ın kalitesine sadık kalan işbirlikçi ve ilgi çekici bir formatta kampüs içi tekliflerin ötesine genişletme avantajı sağlar. Emeritus’un öğrenme yaklaşımı, eşler arası paylaşımı en üst düzeye çıkarmak için grup tabanlı bir tasarıma dayanır ve birinci sınıf öğretmenlerle video dersleri ve uygulamalı proje tabanlı öğrenme içerir. 160’tan fazla ülkeden 250.000’den fazla öğrenci, Emeritus programlarından profesyonel olarak yararlanmıştır.

Sorumluluk Reddi: Bu makale Erulearning adına Times Internet Spotlight ekibi tarafından hazırlanmıştır.