Mohelnice fabrikasının patronları, farın eskiden 18 parçadan oluştuğunu, bugün ise 380 parçadan oluştuğunu söylüyor

EnguLizyoN

New member
1994 yılında Felicia kodunun farlarıyla ilgilenmeye başladınız. Önümüzdeki on yılda alan nasıl değişti?
Haberler:
O zamanlar yollarda halojen arabalar kullanılıyordu, LED farlar aklımıza bile gelmemişti. İlk ksenonlar 1986'da kullanıldı ancak bu yalnızca en iyi arabalara uygulandı. Bunu segmentteki mevcut halojen farlarla, özellikle de matris farlara sahip üst versiyondaki premium otomobillerle karşılaştırdığımda, o zaman farın yaklaşık on sekiz bileşen içermesi gerekiyordu, bugün 320. Şu anda hazırlamakta olduğumuz bazılarının 350'si var. ve hatta 380 lokma.

Karşılaştırıldığında, diğer şeylerin yanı sıra, mevcut farların iki tane değil, oldukça büyük olduğu görülüyor.
Haberler:
Tasarımla ilgili çok şey var. Favorit kodunda gördüğünüz ilk farlar kare şeklindeydi, önleri cam, dışları ise metal levhaydı. Bugün plastiktir. Elbette önceki versiyonlar çok kolaydı. Öte yandan otomobil şirketleri çok fazla CO2 salıyor2 pi üretimi ve tuzun hızlı uygulanmasının nedenlerinden biri de buydu.

Elektromobilitenin neler yaptığını görelim. nsk üreticisi BYD'nin Maarsk fabrikasındaki durumu; Onlarla iletişim kurmayı da öğrenmemiz gerekecek çünkü Avrupa pazarındaki potansiyel muhtemelen önümüzdeki birkaç yıl içinde çok değişecek.



Bu özel bağlantıyı noktalayın iDNES Premium aboneliğiyle

Aptallık etme

Peşin ödeme

Aylık aboneliğe karşı Uette 178 K



Peşin ödeme

Aylık aboneliğe karşı Uette 446 K




Bugün kaydolun ve şunları edinin:

  • iDNES.cz, Lidovky.cz ve Express.cz içeriğine sınırsız erişim
  • Tanınmış yazarlardan 50.000'den fazla premium bağlantı
  • Gazete ve dergilerimize online ve ücretsiz erişim