Přerov yakınlarındaki son Bölüm D1 asfalt ve betonun son yüzeyini alır

EnguLizyoN

New member
Çimento -konfonlama ömrü otuz yıldır. İlk sürücüler bitmiş D1'den sonra Aralık ayında geçecek.


Birkaç gün boyunca, makine řkovice ve přerov arasında 27 santimetre kalınlığa sahip bir çimento -cüzdan kapağı arasında düşünülmüştür. Pürüzsüzden birkaç saat sonra, gelecekteki otoyol traktörü taşıyabildiğinde, taramalar üzerine süpürülür, bu da yüzeyi kaymaz şekilde sertleştirir.


Bundan sonra süpürüldükten sonra, işçiler geceleri kesti ve mürettebat sonra patladı. Daha sonra alt tabakanın eklemini takip eder.


Strabag'dan Petr černík, “Betonlama hava durumuna bağlı, minimum günde 250 ila 300 metre, maksimum 16 saat içinde yaklaşık 550 metre.” Dedi.


Yüzey 30 yıl sürer. “Bir süredir, beton yollar biraz talihsiz bir durumdu, şimdi kapanışlar ve tasarımcılar ona geri dönüyor. Moravia'da muhtemelen üçüncü veya dördüncü bina.


Komplikasyon? Demiryolu, Bečva ve Sanayi Bölgesi



Ona göre, Temmuz ayı sonuna kadar bir çimento -cüzdan karışımının döşenmesi ile sona ermesi planlanıyor ve asfaltın bir kısmı aynı zamanda inşaatçılar tarafından yerleştiriliyor.


Yol ve Otoyol Müdürlüğü sözcüsü Jan Rýdl, otoyolun tamamlanmasının karmaşık olduğunu söyledi. Tasarımcılar demiryolu koridoruyla uğraşmak, Bečva Nehri'nin üstesinden gelmek ve sanayi alanını atlamak zorunda kaldı.


“Uçakta olduğumuza rağmen, yaklaşık 1.900 metre uzunluğunda 14 köprü binası var. Ömrü 100 yıl boyunca hesaplanıyor. Köprü yapıları şimdi kuruldu ve neredeyse bitti.” Dedi.


“Son D1 bölümünün açılması, Orta Avrupa, Polonya, Almanya, Avusturya ve Doğu'dan transit taşıyıcılar için önemli bir olay olacak. Çek Cumhuriyeti ve Slovakya'nın karayolu tarihinde büyük bir bölünme.